Selva Negra (Alemanya)

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon
xevi
N7
N7
Entrades: 607

Selva Negra (Alemanya)

Entrada Autor: xevi » Dijous 09/05/2024 18:54

Hola a tothom!!
Aquest estiu viatjarem a la Selva Negra. Si algú coneix la zona i sap puc veure alguna cosa interessant relacionada amb els trens, el transport o maquetes (museus, botigues, trens històrics, turistics, teleferics o funiculars...)
No estic trobant massa cosa del nostre estimat món, a part dels tramvies de Friburg o les línies S-Bahn del land de Baden Württemberg.
Gràcies!



|Ethan|
N4
N4
Entrades: 42
Ubicació: Sant Just Desvern
Contacta:

Entrada Autor: |Ethan| » Dijous 09/05/2024 22:44

ves a Wuppertal!



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23730
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 10/05/2024 10:00

No cau per la Selva Negra, precisament...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

|Ethan|
N4
N4
Entrades: 42
Ubicació: Sant Just Desvern
Contacta:

Entrada Autor: |Ethan| » Dissabte 11/05/2024 2:36

cert, lapsus! és que vaig fer interril i vaig visitar tot alemanya i m'he confós :) però val la pena visitar-ho!



Avatar de l’usuari
Elefant
N6
N6
Entrades: 217

Entrada Autor: Elefant » Dissabte 11/05/2024 10:25

Pots visitar la Sauschwänzlebahn (tren de la cua del porc), una línia de tren museu o com es digui. Circula els caps de setmana i fins al juny van alternant amb tren de vapor.

https://sauschwaenzlebahn.de/



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4442
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimarts 21/05/2024 13:37

Jo faria una volta amb el tramvia de Karlsruhe, primer visitant la pota sud de la S1 cap a Bad Herrenalb i després una volteta fins a Pforzheim i d'allà cap a Bad Wildbad. També el Murgtalbahn que surt de Karlsruhe passant per Rastatt, Forbach i finalment Freudenstadt.



Respon

Torna a “Ferrocarril en general”