Estiu 2007: Qui ha viatjat mes en tren

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon
Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 26/08/2007 17:29

Em pregunto si jo puc sumar-hi els gairebé 20 quilòmetres de l'Olot - Sant Feliu de Pallerols per la via verda :)



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Diumenge 26/08/2007 22:45

Es poden sumar els km caminats seguint vies clausurades (Sòria)...?

:D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5704
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 26/08/2007 23:21

Viena-Praga en EuroCity (Pendolino)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dissabte 15/09/2007 13:24

Bé, jo m´acabo de passar dues setmanes en tren per França...
Si voleu saber què he fet, només cal que mireu la secció en negreta del primer missatge de "Línies recorregudes", l´ he actualitzat.

La veritat, no sé quants quilòmetres he fet...

He agafat el Catalan Talgo, Corails Intercités, TGV (fora de LGV en tots els casos), el tramvia de Bordeus i el de Nantes (el de Le Mans encara no funciona), el metro de París (vetust i entranyable, amb caiguda de corrent en ple viaducte a la L6 i un jaio baixant a la via a Barbès Rochechouart L2 a recollir puntes de cigarreta sense que ningú s´immutés), he agafat TER X2200, X2100, X4700 (Caravelles), X72500, X73000(Suppositoires/Saucisses), Z23000 (crec que és la numeració, són els elèctrics de tres cotxes nous), els Corail Aqualys (que és un Corail normal però amb esquema de pintura lleugerament diferent en algun cas), els BGC... els Z de tota la vida però versió 25kV (són iguals als Z7300 però amb una altra sèrie)...pot ser que se m´escapi alguna cosa.

He tingut talls de via per obres (entre Agen i Montauban, i quasi que no torno ahir per culpa de les obres), passos a nivell que no funcionaven (entre Bordeus i Saintes), carrils doble xampinyó a cor què vols, 200 km/h sobre travessa de fusta amb alguns trams sense soldar (!!), he vist el progrés de les les obres d´electrificació de Tours-Vierzon i Nantes-Les Sables d´Olonne, canvis de via d´arribada a l´últim segon i correm-hi tots, senyals mecàniques a punta pala, revisors i caps d´estació AMABLES i que diuen BONJOUR i SOMRIUEN (!!!), els cremacotxes ens van apedregar a Orleans i a Brétigny (on a més d´apedregarnos emboscats entre dos rodalies de dos pisos, ens van intentar tirar una bici rovellada i no ho van aconseguir del tot...), i a més els bocates de bar d´estació són deliciosos (no sé si a BCN n´hi ha, de Pauls...a Tarragona sí, però els bocates dels Pauls de França encara són més bons!).

Au, ja he acabat.



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dissabte 15/09/2007 13:39

Jo he estat un mes i escaig vivint a Paris i he agafat:
M1 M2 M3 M3bis M4 M5 M6 M7 M7bis M8 M9 M10 M11 M12 M13 M12
RERA RERB RERC RERE TransilienR
T3
TER(Picardie)Créil-Paris

I algunes cada dia... Amb el NAVIGO totes les portes s'obren màgicament!



Avatar de l’usuari
Jefe de C.T.C.
N5
N5
Entrades: 102
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: Jefe de C.T.C. » Dissabte 15/09/2007 13:51

Doncs jo he fet Barcelona-Almeria anada y tornada un cop y després només una tornada. A més amb enllaços freaks.
La anada es amb Trenhotel a Granada y després un regional Granada-Almería.
La tornada la vaig fer am el Talgo Almería-Madrid fins a Linares-Baeza i allà transbordament a l'Arco Málaga-Barcelona :x
Y després doncs un parell de viatges d'Almería a Granada anada y tornada en Regional (( R-598 visca el dièsel :festa ))
Kilòmetres no els he comptat...però per anar a almería s'ha de fer la volta per Alcázar de San Juan y he fet el viatge 3 cops, més els Almería Granada....en fi...ha estat bonic l'estiu


Hola gent!!

Avatar de l’usuari
davidbarna
N5
N5
Entrades: 110
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: davidbarna » Dilluns 17/09/2007 23:37

Els meus:

Osaka- Kanazawa - Maibara amb un exprés limitat
Maibara - Yokohama amb el Shinkansen
Tokyo - Matsumoto - Nagoya amb un exprés limitat.
Nagoya - Osaka amb el Shinkansen
Osaka- Kioto en línia local (ràpid)
Kioto-Kurama i retorn amb el carrilet Eizen
Kioto - Uji- Nara en línia local
Tokio - Kamakura en línia local + carrilet (Enoden)
Línies locals d'Osaka i de Tokio
Aeroport Kansai - Osaka amb tren exprés limitad
Osaka - Kobe i retorn en tren ràpid

I algun més que segur que m'oblido



Avatar de l’usuari
Bodi10
N3
N3
Entrades: 28
Ubicació: Bellvitge (R2 - R10)

Entrada Autor: Bodi10 » Dilluns 08/10/2007 21:56

Doncs jo:

Barcelona - Berna (Trenhotel Elypsos)
Berna - Interlaken i Interlaken - Berna (ICE)
Berna - Zurich (IC)
Zúrich - Múnic i Múnic - Zúrich (EuroCity)
Zúrich - Barcelona (Trenhotel Elypsos)

Adéu!



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dilluns 08/10/2007 22:19

davidbarna ha escrit:Els meus:

Osaka- Kanazawa - Maibara amb un exprés limitat
Maibara - Yokohama amb el Shinkansen
Tokyo - Matsumoto - Nagoya amb un exprés limitat.
Nagoya - Osaka amb el Shinkansen
Osaka- Kioto en línia local (ràpid)
Kioto-Kurama i retorn amb el carrilet Eizen
Kioto - Uji- Nara en línia local
Tokio - Kamakura en línia local + carrilet (Enoden)
Línies locals d'Osaka i de Tokio
Aeroport Kansai - Osaka amb tren exprés limitad
Osaka - Kobe i retorn en tren ràpid

I algun més que segur que m'oblido

I que? A que a l'estranger es trova a faltar la Renfe? :) Els Castelldefels-Cardedeu en 3h15min podeu calcular vosaltres mateixos la velocitat mitjana :x
(¬¬ Ironia absoluta si algú no ho pilla)



Avatar de l’usuari
Sr.Horn
N4
N4
Entrades: 64
Ubicació: Barcelona - L2 - Encants

Entrada Autor: Sr.Horn » Dilluns 08/10/2007 23:20

davidbarna ha escrit:Els meus:

Osaka- Kanazawa - Maibara amb un exprés limitat
Maibara - Yokohama amb el Shinkansen
Tokyo - Matsumoto - Nagoya amb un exprés limitat.
Nagoya - Osaka amb el Shinkansen
Osaka- Kioto en línia local (ràpid)
Kioto-Kurama i retorn amb el carrilet Eizen
Kioto - Uji- Nara en línia local
Tokio - Kamakura en línia local + carrilet (Enoden)
Línies locals d'Osaka i de Tokio
Aeroport Kansai - Osaka amb tren exprés limitad
Osaka - Kobe i retorn en tren ràpid
Ei, doncs jo d'eixos he fet el

Kioto-Kurama i retorn amb el carrilet Eizen << entranyable, segurament anàres al Onsen
Tokio - Kamakura en línia local + carrilet (Enoden)
Línies locals d'Osaka i de Tokio
Aeroport Kansai - Osaka amb tren exprés limitad
^^ I eixes també, sumar ademés...

Tòquio - Kioto Shinkansen
Tòquio - Nikko línia privada
Nikko - Utsunomiya JR
Utsunomiya - Tòquio Shinkansen
Tòquio - Yokohama Shinkansen :D
Aeroport Chitose - Tomakomai
Tomakomai - Sapporo
Tomakomai - Noboribetsu
Kioto - Himeji
Kioto - Hiroshima + tren local i Ferry a Miyajima

i les que no recordo, tot aixó en 2004 i 2006 claro :D :D :D

-------------------------------------

Este estiu, tenint en compte lo que és estiu he anat poc en tren, només Barcelona - Aldea/Amposta en Regional Expres.
Benicarló - Barcelona en Arco.



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimarts 09/10/2007 0:33

EUKibo ha escrit:Els Castelldefels-Cardedeu en 3h15min podeu calcular vosaltres mateixos la velocitat mitjana :x
(¬¬ Ironia absoluta si algú no ho pilla)
Sí noi. Gangues de la tecnología; es tardarà menys per anar de Barcelona a Madrid, que de Castelldefels a Cardedeu xD



Respon

Torna a “Ferrocarril en general”