Trens suissos

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.

Trens suissos

EntradaDilluns 08/02/2010 17:43

Navegant per la xarxa he trobat un reportatge del Bernina amb el tren "nostàlgic" sabeu si circula habitualment per aquesta línia o només en ocasions especials? De totes maneres si algú ha anat amb aquesta línia espero que ens expliqui què tal.

http://www.0n3.ch/fotos/bahnland_schwei ... index.html

Merci,
xevi
N6
N6

Entrades: 305
Membre des de: Dimecres 05/10/2005 18:43

Re: Trens suissos

EntradaDimarts 09/02/2010 21:53

Apa que no li fotien al vi aquests xD
Jordi Freixas l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimecres 10/02/2010 16:05, en total s’ha editat 1 vegada.
Jordi Freixas

EntradaDimecres 10/02/2010 9:39

Abans de posar links com aquests s'ha d'avisar que s'ha anar equipat amb pitet per no deixar tot la roba babejada!! Amb fotos com aquestes cada vegada em venen més ganes de tornar a Suïssa, no m'hi cansaria mai :D

Referent al que comentes, no se si circularà de forma continua, però sembla ser que era un viatge especial, per la qual cosa entenc que només ho fa en ocasions especials o viatges d'associacions. Ara bé, tot i així segur que circula de forma molt més regular que la majoria de material històric que hi ha per aquí, tenint en compte la quantitat de material històric que circula regularment per Suïssa.
aim
N8
N8

Entrades: 1227
Membre des de: Divendres 09/06/2006 20:57
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)

EntradaDimecres 28/07/2010 22:42

A mi fa temps que m'agradaria anar a la zona de St. Moritz, el Bernina i Valposchiavo. Estic molt interessat en aquesta línia de ferrocarril.

Ara, degut a les celebracions del centenari del ferrocarril al Bernina, el tren nostàlgic, suposo que et refereixes a la següent composició:
ABe 4/4 30 + ABe 4/4 34 + C 114

El tren circula regularment. No en sé els horaris ni et puc dir quins dies circula, però suposo que deu fer un servei com el tren dels llacs i ailguns dies més de la setmana.

Cordialment

Jacob Trepat
Salutacions,

Jacob
Jacob.CH
N5
N5

Entrades: 124
Membre des de: Dilluns 12/07/2010 17:46
Ubicació: Esparreguera

Torna a: Ferrocarril en general

Qui està connectat