Nous Téoz Éco

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon
Avatar de l’usuari
Pardal
N4
N4
Entrades: 59
Ubicació: Asturies

Nous Téoz Éco

Entrada Autor: Pardal » Dijous 01/04/2010 1:36

La SNCF va llançar el proper mes de mayo el nou tren low Cost, el Téoz Éco, Éco de Économique. Aquests nous serveis s'aprofitarán dels cotxes Corail dels rames Lunea, que normalment pasen el dia en els deposits. Es ofreceran tres acomodacions:

- Literes de primera, amb departaments de 4 literes, sense ropa de cama.
- Seients de segona, amb departaments de 6 viatgers.
- Seients reclinables de segona.

Els horaris son aquests:

Paris-Austerlitz 9H51
les Aubrais-Orléans 10H55
Châteauroux 12H17
Limoges-Bénédictins 13H39
Brive-La-Gaillarde 14H41
Cahors 15H47
Montauban-Ville-Bourbon 16H30
Toulouse-Matabiau 16H50

Toulouse-Matabiau 10H22
Montauban-Ville-Boubon 10H50
Cahors 11H30
Brive-La-Gaillarde 12H33
Limoges-Bénédictins 13H38
Châteauroux 14H49
Les Aubrais-Orléans 16H15
Paris-Austerlitz 17H20

Els trens circularán els Divendres, Dissabtes, Diumenges, et Dilluns. Solament es podrán comprar els billets en la web de la SNCF, els preus variaran entre els 15 - 30 € en segona (sense distincció de seients reclinables o no) i 22 - 40 € en primera.

Més info en la web: http://teoz-eco.voyages-sncf.com



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 01/04/2010 9:16

Quin sentit té posar lliteres en trens diürns?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3158
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dijous 01/04/2010 13:11

Guigui ha escrit:Quin sentit té posar lliteres en trens diürns?
Els departaments de lliteres de la SNCF no són convertibles a butaques com els de RENFE?

Salut !!


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

marcel
N7
N7
Entrades: 399

Entrada Autor: marcel » Dijous 01/04/2010 15:23

genissimon ha escrit:
Guigui ha escrit:Quin sentit té posar lliteres en trens diürns?
Els departaments de lliteres de la SNCF no són convertibles a butaques com els de RENFE?

Salut !!
Els de 2a classe segur que es converteixen. Els departaments de 1a, per tant, suposo que també.



Avatar de l’usuari
Pardal
N4
N4
Entrades: 59
Ubicació: Asturies

Entrada Autor: Pardal » Dijous 01/04/2010 15:55

Es tracta de fer rodar els trens de nit a un cost baix per aumentar els ingresos d'aquests serveis.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Divendres 02/04/2010 1:12

Jo he viatjat en el Corail "Côte Vermeille" entre Cervera i París en llitera 1ª classe (vaig agarrar una oferta per web i em sortia 30 euros més barat que en llitera 2ª classe) i diria que, almenys en el cotxe que hi vaig viatjar, no era convertible a seients.



Respon

Torna a “Ferrocarril en general”