Renfe: Rodalies amb reserva obligatoria

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon
davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Renfe: Rodalies amb reserva obligatoria

Entrada Autor: davida » Dimarts 07/12/2010 12:18

Despres que quasi tots els MD, exceptuant els catalans, tinguin reserva de plaça obligatoria.
Ja comencen amb el rodalies, encara que es un linia especial. Pertany a Rodalies pero s'explota com un tren turistic
C9 Madrid: Cercedilla - Cotos

Apartir d'ara es obligatoria la reserva i han eliminat els abaixadors, ara nomes paren a Navacerrada i Cotos.
Es com si el cremallera de Montserrat o Nuria tingues reserva.
Hi han dies que la demana supera la oferta, pero enlloc de reforçar la oferta, es limita la demanda.
:plas :plas :plas



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 07/12/2010 13:03

Ja bastants anys que la línia Cercedilla-Cotos a l'hivern és de reserva obligatòria.

I sí, és molt esperpèntic.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimarts 07/12/2010 18:36

Falten trens i llocs de creuament. Un primer pas és l'automatització del blocatge.

De fet, és una línia on el temps no ha evolucionat i potser seria interessant tenir uns civies de via estreta coexistint amb el material actual.


UT596001 ha escrit:Ja bastants anys que la línia Cercedilla-Cotos a l'hivern és de reserva obligatòria.

I sí, és molt esperpèntic.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 08/12/2010 16:16

davida ha escrit:Hi han dies que la demana supera la oferta, pero enlloc de reforçar la oferta, es limita la demanda.
Això és com aquella pensada d'en Bush Jr.: per a evitar incendis forestals, arrasem el boscs.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
viscaelcat
N6
N6
Entrades: 258
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: viscaelcat » Divendres 17/12/2010 19:06

liniadelRipollés ha escrit:Falten trens i llocs de creuament. Un primer pas és l'automatització del blocatge.

De fet, és una línia on el temps no ha evolucionat i potser seria interessant tenir uns civies de via estreta coexistint amb el material actual.
Jo encara diria més; de fet és una companyia i un país que encara no ha evolucionat. Però ja és divertit que sigui una línia com a l'antiga. De totes formes no trobo bé que tanquin els baixadors.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Divendres 17/12/2010 19:15

Recordo haver llegit al llibre de Carles Salmeron sobre el Cremallera de Núria que fa molts anys, els anys 70 potser els viatgers havien d'especificar el tren de tornada cosa que era mal acceptada.

En qualsevol cas no és cap novetat, ni cap invent de Renfe.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 17/12/2010 19:20

Però és una pràctica difícilment admissible. Mentre uns van rectificar al seu moment, queda per veure què faran els altres amb el temps.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 17/12/2010 19:43

És una línia molt curiosa, val la pena fer-la a l'hivern i a l'estiu. No és de FEVE, llevaneus de via estreta pintada amb colors d'ADIF, material de viatgers molt "anys 70", finestres abatibles, "pulsar tres veces para parada facultativa", sense venda de bitllets ni revisors en dia laborable, amb venda en dies festius, bitllet de rodalies C-9 específic, blocatge telefònic en vies de substitució.
viscaelcat ha escrit:
liniadelRipollés ha escrit:Falten trens i llocs de creuament. Un primer pas és l'automatització del blocatge.

De fet, és una línia on el temps no ha evolucionat i potser seria interessant tenir uns civies de via estreta coexistint amb el material actual.
Jo encara diria més; de fet és una companyia i un país que encara no ha evolucionat. Però ja és divertit que sigui una línia com a l'antiga. De totes formes no trobo bé que tanquin els baixadors.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Respon

Torna a “Ferrocarril en general”