Renfe: Rodalies amb reserva obligatoria
Renfe: Rodalies amb reserva obligatoria
Despres que quasi tots els MD, exceptuant els catalans, tinguin reserva de plaça obligatoria.
Ja comencen amb el rodalies, encara que es un linia especial. Pertany a Rodalies pero s'explota com un tren turistic
C9 Madrid: Cercedilla - Cotos
Apartir d'ara es obligatoria la reserva i han eliminat els abaixadors, ara nomes paren a Navacerrada i Cotos.
Es com si el cremallera de Montserrat o Nuria tingues reserva.
Hi han dies que la demana supera la oferta, pero enlloc de reforçar la oferta, es limita la demanda.
Ja comencen amb el rodalies, encara que es un linia especial. Pertany a Rodalies pero s'explota com un tren turistic
C9 Madrid: Cercedilla - Cotos
Apartir d'ara es obligatoria la reserva i han eliminat els abaixadors, ara nomes paren a Navacerrada i Cotos.
Es com si el cremallera de Montserrat o Nuria tingues reserva.
Hi han dies que la demana supera la oferta, pero enlloc de reforçar la oferta, es limita la demanda.
Ja bastants anys que la línia Cercedilla-Cotos a l'hivern és de reserva obligatòria.
I sí, és molt esperpèntic.
I sí, és molt esperpèntic.
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Falten trens i llocs de creuament. Un primer pas és l'automatització del blocatge.
De fet, és una línia on el temps no ha evolucionat i potser seria interessant tenir uns civies de via estreta coexistint amb el material actual.
De fet, és una línia on el temps no ha evolucionat i potser seria interessant tenir uns civies de via estreta coexistint amb el material actual.
UT596001 ha escrit:Ja bastants anys que la línia Cercedilla-Cotos a l'hivern és de reserva obligatòria.
I sí, és molt esperpèntic.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Això és com aquella pensada d'en Bush Jr.: per a evitar incendis forestals, arrasem el boscs.davida ha escrit:Hi han dies que la demana supera la oferta, pero enlloc de reforçar la oferta, es limita la demanda.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- viscaelcat
- N6
- Entrades: 258
- Ubicació: Mataró
Jo encara diria més; de fet és una companyia i un país que encara no ha evolucionat. Però ja és divertit que sigui una línia com a l'antiga. De totes formes no trobo bé que tanquin els baixadors.liniadelRipollés ha escrit:Falten trens i llocs de creuament. Un primer pas és l'automatització del blocatge.
De fet, és una línia on el temps no ha evolucionat i potser seria interessant tenir uns civies de via estreta coexistint amb el material actual.
-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
Recordo haver llegit al llibre de Carles Salmeron sobre el Cremallera de Núria que fa molts anys, els anys 70 potser els viatgers havien d'especificar el tren de tornada cosa que era mal acceptada.
En qualsevol cas no és cap novetat, ni cap invent de Renfe.
En qualsevol cas no és cap novetat, ni cap invent de Renfe.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Però és una pràctica difícilment admissible. Mentre uns van rectificar al seu moment, queda per veure què faran els altres amb el temps.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
És una línia molt curiosa, val la pena fer-la a l'hivern i a l'estiu. No és de FEVE, llevaneus de via estreta pintada amb colors d'ADIF, material de viatgers molt "anys 70", finestres abatibles, "pulsar tres veces para parada facultativa", sense venda de bitllets ni revisors en dia laborable, amb venda en dies festius, bitllet de rodalies C-9 específic, blocatge telefònic en vies de substitució.
viscaelcat ha escrit:Jo encara diria més; de fet és una companyia i un país que encara no ha evolucionat. Però ja és divertit que sigui una línia com a l'antiga. De totes formes no trobo bé que tanquin els baixadors.liniadelRipollés ha escrit:Falten trens i llocs de creuament. Un primer pas és l'automatització del blocatge.
De fet, és una línia on el temps no ha evolucionat i potser seria interessant tenir uns civies de via estreta coexistint amb el material actual.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.