Caldria posar més publicitat als ferrocarrils?

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon
Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Re: Caldria posar més publicitat als ferrocarrils?

Entrada Autor: ortegote » Diumenge 18/10/2015 13:15

MZA_1600 ha escrit:Recentment sóc usuari habitual dels Ferrocarrils de la línia BV i us haig de dir que els vinils publicitaris tapant les finestres em generen mareig. Això és degut a que perquè els vinils siguin translúcids a les finestres, se'ls han practicat petits forats durant tota la finestra per on passa la llum exterior, i la vista esta contínuament intentant enfocar aquest forats, però alhora intenta enfocar la imatge exterior, causant estres visual i mareig. Si el trajecte és de 15min això es aguantable, però un trajecte de Barcelona a Terrassa de 45min es absolutament insuportable. M'agradaria saber si algú mes li passa això :x
A mi tambe em pasa,avegades posen aquest tipus de publicitat a la LL-A i anar de Igualada a Barcelona pots acabar marejat pel trajecte i per la finestra.
Es per aixo que defenso la publicitat als Trens però respetant les finestres.
Salutacions.



albe6
N8
N8
Entrades: 1035
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Entrada Autor: albe6 » Diumenge 18/10/2015 15:36

Tot ingrés és benvingut.

El tema dels vinils integrals sempre genera controvèrsia; sobretot en busos; recordo aquí a Lleida un conflicte treballadors empresa per aquest tema.
Resulta que un bus envinilat integralment no passa la ITV per temes de visió de l'entorn, i tot i així en veiem a tot arreu. Com? fàcil, es passa la ITV sense vinils integrals i es posen després. I ningú diu res.

Hi ha molts soports desaprofitats per a posar-hi publicitat: màquines de venda de bitllets, els propis bitllets, la megafonia, les pantalles dels trens que en tenen, etc...

Però s'hauria de posar un control estricte i transparent (dades obertes a tothom) que tot el que entri en publicitat es dedica a manteniment i l'impacte que això té respecte la resta d'aportacions.



Respon

Torna a “Ferrocarril en general”