Pàgina 4 de 7

Re: Metro de Valencia

Publicat: Dijous 26/06/2014 14:21
Autor: alf_
trensmat ha escrit:La FGV a la hora de fer les coses sempre les fa molt malament o amb desgana. :nono :avall
Ah pero ¿que hay alguna empresa estatal de transportes que no haga las cosas mal y con desgana?

Re: Metro de Valencia

Publicat: Dimarts 02/09/2014 12:32
Autor: oscar440
El tramvia 3820 a València - Pont de Fusta, amb els nous colors de Metro València:

Re: Metro de Valencia

Publicat: Dimarts 02/09/2014 16:51
Autor: Renfe445
Si us dic la veritat més profunda, al veure aquest tranvia amb aquests esquema, sembla un pallasso.

Re: Metro de Valencia

Publicat: Dimecres 03/09/2014 8:54
Autor: fgc113
Renfe445 ha escrit:Si us dic la veritat més profunda, al veure aquest tranvia amb aquests esquema, sembla un pallasso.
Sí, un pallasso amb els logos girats.

Re: Metro de Valencia

Publicat: Dijous 04/12/2014 18:59
Autor: trensmat
El Metro que viene.

Plan de Mejora de la red de Metrovalencia

Más cómodo, más sencillo, más cercano.

FGV presenta un conjunto de iniciativas dirigidas a mejorar el servicio que Metrovalencia ofrece a sus clientes y que se aplicarán a lo largo de 2015. Se ha elaborado en respuesta a sus necesidades, opiniones y sugerencias.

http://www.metrovalencia.es/wordpress/?page_id=357

Imatge

Re: Metro de Valencia

Publicat: Dijous 04/12/2014 20:16
Autor: fgc113
Fixeu-vos al principi de la línia 2: hi hapareix Benaguasil 2n i, atenció, Benaguasil 1n, amb n i no amb r.

Re: Metro de Valencia

Publicat: Dijous 04/12/2014 21:12
Autor: Kane_84
Quan he vist la línia 2 m'he pensat que de cop i volta ja tenien enllestida aquella línia de tram que aniria des de l'Oceanogràfic i el centre, pero ja veig que es una altra cosa.

Re: Metro de Valencia

Publicat: Dijous 04/12/2014 21:41
Autor: Renfe445
Sembla ser que fem (relativament) una retrospecció, quan el ramal de Llíria era de la línia 2 i el ramal de Bétera era de la 1. Ara la línia 2 és fúcsia en lloc de ser verda.

Re: Metro de Valencia

Publicat: Dijous 04/12/2014 22:19
Autor: fgc113
El que passa és que ampliant tant sols uns escassos 15 km, ens volen fer creure que han creat 4 línies noves. Una mesura totalment electoralista, per no mencionar que ens volen vendre que augmenten la freqüència quan tornen a posar la MEITAT dels trens que van treure fa dos anys.

Ei, que jo estic a favor de diferenciar els ramals amb una altra denominació, però no quan s'acosten eleccions.

L'únic que sembla que és bo, és la targeta TuiN, una targeta-moneder; però em sembla una bajanada no incloure l'EMT.

I la recàrrega de les targetes a través del web, com ja ho fa l'EMT.

Re: Metro de Valencia

Publicat: Dijous 04/12/2014 22:27
Autor: Sagrerenc
I no hi ha cap plànol "oficial" amb metro+tramvia+rodalia? Quin sentit té que per anar a Castelló de la Ribera hagis de mirar un plànol i per anar a La Pobla Llarga hagis d'anar a mirar un altre plànol, quan tan sols hi ha 4 km d'un poble a l'altre?

Re: Metro de Valencia

Publicat: Dijous 04/12/2014 22:36
Autor: fgc113
No, no hi ha cap. Un altre dels problemes que tenim és la falta d'un sistema tarifari integrat i d'un plànol integrat, com l'ATM.

Re: Metro de Valencia

Publicat: Dijous 04/12/2014 23:00
Autor: davroca5
Veig que a València també s'ha escampat (més aviat s'escamparà) el virus del tenimmoltesliniestitis. A Barcelona ja fa alguns anys que els tenim, i encara ens queda (hi han rumors què la L9 Sud podria dir-se L14 i L15).
De fet, si no recordo malament, a Barcelona va passar alguna cosa similar: es va canviar el nom de la U6, U7 i S3 a les L6, L7 i L8 actuals, i es va fer un 3 de novembre de 2003. I, quina casualitat, 13 dies més tard van haver-hi eleccions al parlament de Catalunya. De fet, estic segur què la L11, si no fos per un motiu que desconeixo, també s'hagués inaugurat abans de les eleccions del 16 de novembre, ja que les obres van acabar al segon semestre del 2003.
Però tornant al tema. Vist des de els ulls d'una persona que coneix poc la xarxa, el canvi de nomenclatures no em sembla malament del tot, ja què jo vaig ser dels molts que es va perdre al metro per no saber la destinació quan vaig anar per segon cop a València. El que no em sembla bé es el com i el quan.

Re: Metro de Valencia

Publicat: Divendres 12/12/2014 10:42
Autor: canalcole
Molt necessària, aquesta nova nomenclatura. Jo també vaig visitar València fa cosa d'unes setmanes, i també em vaig perdre en dues ocasions fent combinacions al Metro/Tramvia: en la primera ocasió, volia anar a TVV (m'estranya que no hagin canviat el nom de l'estació, veient de la manera que són... :roll:), i el Tram va acabar recorregut just a l'estació anterior; i, en la segona ocasió, i degut a que els mapes no coincidien, volia anar a La Marina i em va deixar a La Marina Reial... :x

Re: Metro de Valencia

Publicat: Dimecres 04/02/2015 8:54
Autor: trensmat
Pruebas dinámicas en la prolongación de la futura línea 9 de Metrovalencia hasta Ribarroja

Las unidades han recorrido el nuevo tramo entre Rosas y Ribarroja de Túria para realizar las pruebas de gálibo, a las que seguirán las de mapeo de vía.

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana, FGV, inició el lunes las pruebas con unidades en la que será la línea 9 de Metrovalencia (Alboraya Peris Aragó-Ribarroja de Túria) entre Rosas y Ribarroja de Túria tarmo de prolongación que se inaugurará en marzo .

Las primeras pruebas son las de gálibo, en las que se confirma la distancia correcta del tren con los andenes, el enganche de pantógrafos y la ausencia de elementos que dificulten la circulación. Una vez concluidas, se iniciarán las de mapeo de vía, que verifican el registro de ubicación de distintos elementos, como son balizas, agujas, circuitos de vías, andenes y señales. Dichas pruebas se desarrollarán durante todo el mes de febrero.

Paralelamente, también durante el mes de febrero, se llevarán a cabo las prácticas para la habilitación de los maquinistas de la futura línea 9, de forma que todo esté preparado para la inauguración en el mes de marzo del tramo de prolongación del metro hasta la localidad de la comarca de Camp de Túria.

El paso de la UT 436 de Metrovalencia ha supuesto la circulación del primer tren por el tramo donde desde el 31 de marzo de 2005 no circulaba tren alguno. Ese día se suspendieron los tráficos de Cercanías Renfe desde Quart de Poblet para dejar sitio al metro. Este llegaría al aeropuerto en abril de 2007, en trazado subterráneo desde el centro urbano.

Las obras de prolongación en el tramo Rosas-Ribarroja se han desarrollado aprovechando la plataforma de la antigua línea de cercanías de Renfe Valencia-Llíria. El trazado, que discurre sobre los términos municipales de Manises y Ribarroja, tiene una longitud total de 9.467 metros, de los cuales 640 discurren soterrados, 311 en trinchera y los 8.516 restantes en superficie.

El tramo cuenta con cuatro paradas: La Cova, La Presa, Masía de Traver y Ribarroja de Túria. En la primera finaliza el tramo con doble vía y se inicia el tramo de vía única, mientras que La Presa y Masía de Traver se corresponden con los antiguos apeaderos existentes sobre la línea de cercanías que explotaba Renfe. La parada de Ribarroja de Túria coincide con el punto final del tramo.

El proyecto ha sido financiado por la Conselleria de Infraestructuras, Territorio y Medio Ambiente de la Generalitat valenciana, que ha invertido alrededor de cuarenta millones de euros, a los que se suman 5,3 millones de euros aportados por FGV.

Imatge

Imatge

http://www.vialibre-ffe.com/

Re: Metro de Valencia

Publicat: Dijous 12/02/2015 4:39
Autor: 437.001
Ja estan instal.lant la nova cartelleria a les estacions (com a mínim, a les estacions en servei).

Obertura (o reobertura, de fet) del tram entre Rosas i Riba-roja del Túria el març, si no falla res.

Les estacions de La Cova, La Presa i Masia de Traver es troben al mateix lloc que les antigues de via ampla.

L'estació de Riba-roja és nova, al límit est del casc urbà.

En teoria quan hi torni a haver diners allargaran la línia fins a l'estació original (potser soterrant), i més enllà fins a Vilamarxant.
Només quedaria sense reobrir el tram Vilamarxant-Benaguasil-Llíria de la línia original de Renfe.

"Metro"

Publicat: Dijous 12/02/2015 16:18
Autor: Javi M
Quasi 30km de línia, dels quals 25 per fora de València. I en això li diuen "metro"?

metro.
m. [LC] [OP] [TRG] Ferrocarril urbà de recorregut generalment subterrani per al transport ràpid de viatgers.

Re: "Metro"

Publicat: Dijous 12/02/2015 17:04
Autor: Mr. Baricentro
Javi M ha escrit:Quasi 30km de línia, dels quals 25 per fora de València. I en això li diuen "metro"?

metro.
m. [LC] [OP] [TRG] Ferrocarril urbà de recorregut generalment subterrani per al transport ràpid de viatgers.
Y el "Metro del Baix Llobregat", o el del Vallès, que?

Son meras marcas comerciales, nada más.

La línea 9 del Metro de Madrid llega a Arganda y son cerca de 30km de distancia también. Si, el tramo de TFM empieza en Puerta de Arganda y termina en dicha población, no teniendo la misma frecuencia ni horario que el resto de la red...

PEEEEEROOO...

recordemos que la palabra "metro" agrada al votante.

Lo dicho: meras marcas comerciales.

Re: "Metro"

Publicat: Dijous 12/02/2015 17:12
Autor: Javi M
Mr. Baricentro ha escrit:
Javi M ha escrit:Quasi 30km de línia, dels quals 25 per fora de València. I en això li diuen "metro"?

metro.
m. [LC] [OP] [TRG] Ferrocarril urbà de recorregut generalment subterrani per al transport ràpid de viatgers.
Y el "Metro del Baix Llobregat", o el del Vallès, que?

Son meras marcas comerciales, nada más. La línea 9 del Metro de Madrid llega a Arganda y son cerca de 30km de distancia también.

Recordemos que la palabra "metro" agrada al votante.
Del "metro" del Baix Llobregat y del Vallès pienso exactamente lo mismo. Las cosas se deberían llamar por su nombre.

La línea 9 del metro de Madrid es un caso algo particular.

Re: "Metro"

Publicat: Dijous 12/02/2015 17:17
Autor: Mr. Baricentro
Javi M ha escrit: La línea 9 del metro de Madrid es un caso algo particular.
Sin ser notario, doy fe de ello.

Re: "Metro"

Publicat: Dijous 12/02/2015 18:05
Autor: davida
Mr. Baricentro ha escrit:
Javi M ha escrit: La línea 9 del metro de Madrid es un caso algo particular.
Sin ser notario, doy fe de ello.
Podrien fer el mateix a FGC. Que per anar a Sabadell/Terrassa es tingues que fer transbord a Sarria i pasar per torns, tal como pasa en trams de la L7, L9 i L10 del Metro Madrid. Pero que a Sabadell i Terrassa surti L6 enlloc de S1/S2. Aixi es Metro metro
Imnovem!!! :bleah :bleah :martell1