Estacions de metro amb fre d'emergència

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23725
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Estacions de metro amb fre d'emergència

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 17/10/2011 17:57

Al metro de Viena, les estacions tenen un fre d'emergència com els que hi ha als trens. Serveix per evitar que un tren pugui atropellar una persona que hagi caigut a la via. El fre es troba a mitja andana; en un equivalent barceloní, allí on hi ha els mapes.

Creieu que es podria implantar aquí? Tindria més utilitat (evitar desgràcies) o inconvenients (bretolades)?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dilluns 17/10/2011 19:10

sense cap mena de dubte, la segona opció. Quan els nostres amics romanesos i nord-africans ho sabessin, els túnels del centre de Barcelona semblarien les Rambles.



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dilluns 17/10/2011 21:27

Totalment d'acord amb "El Llop", aquí només portaria brètols i caldria protegir les alarmes dels quinquis. I fins i tot algú voldria indemnització si es llença a la via i ningú hi tira de la palanca. Veure el trist succés de la nit de Sant Joan de 2010.



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dilluns 17/10/2011 22:03

Personalment, si gràcies a l'implantació d'aquest sistema es salvés una sola vida, estaria dispossat a suportar 100 bretolades al dia.

Si no s'implantés aquest sistema per por a les brometes que es puguin fer, quan mori algú a les vies, m'atreveixo a dir que els bromistes s'haurien convertit en assassins, donc si no fos per les seves gràcies s'hauria pogut salvar dita vida. I el que és pitjor, nosaltres seriem en certa manera còmplices per haver sobrepossat la nostra comoditat a vides humanes.

Ara bé, en lloc d'instalar palanques accionables per tothom, sí es cert que es podrien plantejar altres sistemes, com per exemple el que hi ha a Trinitat Vella L11, que no crec que el cost ascendeixi massa.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 18/10/2011 9:45

Javi M ha escrit:Personalment, si gràcies a l'implantació d'aquest sistema es salvés una sola vida, estaria dispossat a suportar 100 bretolades al dia.
Doncs jo no, sincerament...

Pensem-hi fredament: un nivell alt de bretolades farien el metro inservible, per la qual cosa al final caldria tancar-lo (surrealista) o eliminar el sistema que comenteu. Per tant, mentre no tinguem més civisme i menys delinqüència (traduït, més educació, lleis més dures i més vigilància) no recomano posar un sistema d'aquest tipus a no ser que sigui purament informatiu, és a dir, un avisador que alerti al motorista o similar. Però parar el tren automàticament, no.



Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Entrada Autor: Sagrerenc » Dimarts 18/10/2011 10:21

I jo em pregunto... és tan freqüent l'activació de l'alarma de l'interior dels trens sense motiu justificat?



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimarts 18/10/2011 10:22

Javi M ha escrit:Personalment, si gràcies a l'implantació d'aquest sistema es salvés una sola vida, estaria dispossat a suportar 100 bretolades al dia.
Jo no l'implantaria ni tan sols a l'inrevès (una bretolada contra cent vides).

I per cert, no ens calen "romanesos" ni "nord-africans" per fer bretolades. Alguns autòctons poden ser molt més fills de puta sense cap necessitat, és a dir, sense estar fugint de ningú.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23725
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 18/10/2011 11:20

Sagrerenc ha escrit:I jo em pregunto... és tan freqüent l'activació de l'alarma de l'interior dels trens sense motiu justificat?
És que no tindria gaire sentit per a fugir de la policia. En canvi, l'he vista sent abusada per un imbècil autòcton a cada estació, simplement per a tocar allò que no sona al passatge. El conductor venia cada vegada a desactivar l'alarma, sense interès per saber qui era. Suposo que l'eficiència d'empresa i autoritats en perseguir aquestes malifetes el deuria desanimar a ell i el sofert passatge.

A més de Viena, algú coneix una altra ciutat on hi hagi frens d'alarma a l'andana?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Ferrocarril en general”