Pàgina 1 de 2

Ferrocarril a l'Índia

Publicat: Dimarts 26/02/2013 11:40
Autor: Guigui
Unes impressions ferroviàries fotogràfiques de l'Índia:
http://www.spiegel.de/fotostrecke/zugfa ... 93628.html

Re: Ferrocarril a l'Índia

Publicat: Dimarts 10/05/2016 20:36
Autor: uriol108
La India està construint la seva primera línia ferria d'Alta Velocitat que unira les grans megaciutats de Nova Delhi i Bombai (nom oficial India, Mumbai). Els trens TGV els servirà TALGO, els famosos Patos ?, ja ha arribat la primera unitat (de proves) a la India... n'esperen 9 unitats

Imatge





el proxim mes s'iniciaran els proves de la línia , que segons aquest article no se superaran els 180 km/h

http://www.dnaindia.com/mumbai/report-s ... up-2210826

http://railanalysis.in/indian-railways/train-coaches/

Re: Ferrocarril a l'Índia

Publicat: Dimarts 10/05/2016 21:24
Autor: Renfe445
uriol108 ha escrit:Els trens TGV els servirà TALGO, els famosos Patos?
Creo que es el Talgo Avril. Los "patos" son los Talgo 350 (series 102 y 112 de RENFE).

Re: Ferrocarril a l'Índia

Publicat: Dimecres 11/05/2016 21:03
Autor: ortegote
Renfe445 ha escrit:
uriol108 ha escrit:Els trens TGV els servirà TALGO, els famosos Patos?
Creo que es el Talgo Avril. Los "patos" son los Talgo 350 (series 102 y 112 de RENFE).
Ho sabrem si els veiem a la via, ja que els Avril son automotors, si es com el de la foto que es el de la meca llavors si son Patos, encara que tenim una altra opció que siguin Minipatos S130 com al Azerbajan.
Salutacions.

Re: Ferrocarril a l'Índia

Publicat: Dimecres 11/05/2016 21:24
Autor: albe6
El projecte de la Índia és cóm una LAP (línia d'altes prestacions) d'aquí, adeqüació per assolir velocitats de 200 km/h.
El material que compren nou són "patitos" S-130 i rames Talgo-IV de segona mà (amb les que s'acometrà una renovació de material)

Re: Ferrocarril a l'Índia

Publicat: Dimecres 11/05/2016 21:53
Autor: fgc113
Em sembla que a l'Índia va arribar una branca de Talgo VII, tot i que no sé si hi tindrà res a vore amb aquest tema.

Re: Ferrocarril a l'Índia

Publicat: Dimecres 11/05/2016 22:51
Autor: albe6
Està en règim de proves per veure com es comporta amb la infraestructura india.

Re: Ferrocarril a l'Índia

Publicat: Dimecres 08/06/2016 21:32
Autor: ortegote
Aqui podem veure les proves del cotxes del TALGO VII a l'india.
Vist les vies hem dona la sensació de que duraran el mateix en descarrilar que a l'Argentina, si els hi foten canya amb aquestes condicions hi hauran averies.

Re: Ferrocarril a l'Índia

Publicat: Dimecres 08/06/2016 23:34
Autor: wefer
A 4:17 es veu la pantalla de destinació tal que així:
Origen: Talgo :x
Destino: Barcelona :riure


M'agradaria veure quan durava un trajecte Barcelona-Nova Delhi. Això sense comptar quanta diversió podria aportar un viatge per Iran, Pakistan, etc. si és que realment es pot fer, que no crec.

A dins es pot veure com els menús del restaurant estan en castellà. Tot una mica surrealista però sense arribar al nivell de les granotes cubanes.

Re: Ferrocarril a l'Índia

Publicat: Dimecres 08/06/2016 23:41
Autor: davida
Aqui tens com anar en tren d'Europa a India

http://www.seat61.com/India.htm#routes

Tradició empresarial

Publicat: Dijous 09/06/2016 10:56
Autor: Guigui
wefer ha escrit:A dins es pot veure com els menús del restaurant estan en castellà. Tot una mica surrealista però sense arribar al nivell de les granotes cubanes.
És com quan a LD anuncien per megafonia la pel·lícula que passaran: "Proyectaremos la película La Guerra de las Galaxias" (poso un exemple). "Güi güil shou de film La Guerra de las Galaxias." Un anglòfon es queda a quadres.

Re: Ferrocarril a l'Índia

Publicat: Dijous 09/06/2016 13:58
Autor: Renfe445
Me gusta que muestren varios detalles de los que la RENFE no quiere mostrar, por ejemplo, el WC con la tapa abierta.

Re: Ferrocarril a l'Índia

Publicat: Dilluns 27/06/2016 10:26
Autor: uriol108
Avui he vingut de Eivissa amb el Ferri Napoles de Balearia, i al moll de càrrega Adossat del Port de Barcelona, el que hi ha despres del dels creuers, he vist que hi havien 4 màquines de ave com les de la fotografia preparades per a ser enviades no sé a on, si a l'arabia saudita, a india o a on...

Re: Tradició empresarial

Publicat: Dilluns 27/06/2016 14:54
Autor: Don Ramón
Guigui ha escrit:
wefer ha escrit:A dins es pot veure com els menús del restaurant estan en castellà. Tot una mica surrealista però sense arribar al nivell de les granotes cubanes.
És com quan a LD anuncien per megafonia la pel·lícula que passaran: "Proyectaremos la película La Guerra de las Galaxias" (poso un exemple). "Güi güil shou de film La Guerra de las Galaxias." Un anglòfon es queda a quadres.
El meu pare sempre fa la broma que per entendre aquests anuncis en anglès primer has de parlar castellà.

Re: Ferrocarril a l'Índia

Publicat: Dijous 04/08/2016 17:23
Autor: ortegote
les proves dels cotxes Talgo ja s'estant realitzant a l'India, proves de 180km/h.
Encara que trobo que les vies no son aptes per aquestes velocitats i que l'empresa Talgo pot perdre bastant com a marca si tenen algun accident per culpa de les vies.


Re: Ferrocarril a l'Índia

Publicat: Dijous 04/08/2016 20:23
Autor: Renfe445
ortegote ha escrit:les proves dels cotxes Talgo ja s'estant realitzant a l'India, proves de 180km/h.
Encara que trobo que les vies no son aptes per aquestes velocitats i que l'empresa Talgo pot perdre bastant com a marca si tenen algun accident per culpa de les vies.

https://www.youtube.com/watch?v=Qvpz7cMWgTM[/youtube]
Deja sólo el código después del símbolo de igual para poder mostrar el vídeo.

Las vías no serán aptas para estas velocidades, pero quien debe tener la responsabilidad es quien mantiene estas vías, si pasa algo en el propio tren, ajeno a las vías entonces será culpa de Talgo.

Re: Ferrocarril a l'Índia

Publicat: Divendres 05/08/2016 20:05
Autor: ortegote
Renfe445 ha escrit: Deja sólo el código después del símbolo de igual para poder mostrar el vídeo.

Las vías no serán aptas para estas velocidades, pero quien debe tener la responsabilidad es quien mantiene estas vías, si pasa algo en el propio tren, ajeno a las vías entonces será culpa de Talgo.
Ahora si se ve, gracias por el consejo.

Eso de la responsabilidad diselo al Gobierno Argentino cuando descarrilo el Talgo en Mar de Plata o al Gobierno de Mexico cuando dos trenes de CAF del Suburbano del DF chocaron, culparon a las dos empresas y eso quieras que no da mala prensa para futuros contratos.
Saludos.

Re: Ferrocarril a l'Índia

Publicat: Divendres 05/08/2016 22:56
Autor: Don Ramón
Vaya exageración, no están para nada tan mal las vías como decís. A veces lo parece porque al cerrar el zoom se exagera, la ondulación por el calor aún más. Cuando abre el plano se ve que las vías están en buen estado.

Re: Ferrocarril a l'Índia

Publicat: Dissabte 06/08/2016 16:28
Autor: ortegote
Don Ramón ha escrit:Vaya exageración, no están para nada tan mal las vías como decís. A veces lo parece porque al cerrar el zoom se exagera, la ondulación por el calor aún más. Cuando abre el plano se ve que las vías están en buen estado.
Hay otros videos en otras secciones de via donde estan bastante mal.
Creo que estos trenes iran a una nueva linea y espero que al ser nueva esten bien.
Quizas vayan a 200km/h en varios tramos pero no siempre, esa es otra posibilidad.
saludos.

Re: Ferrocarril a l'Índia

Publicat: Diumenge 18/09/2016 19:24
Autor: ortegote
El Talgo de L'India termina les proves i fa Dehli-Mumbai en 12h a una velocitat maxima de 150km/h.
Esperem que un cop entregades les locomotores Talgo el tren inclus millori aquesta velocitat comercial.