Tren d'Egipte

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon
Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Tren d'Egipte

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimarts 05/03/2013 12:41

Imatge

L'he trobat en un event de Facebook d'Alexandria:

Aqui tindrien que fer lo mateix, que els enganxes entre trens siguin iguals i així es puguin enganxar les unitats que siguin, encara que una sigui d'1 pis i una altra de 2. Em sona que a Holanda es pot, no estic segur.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Divendres 08/03/2013 16:35

També haurien de fer que els passatgers treguin el cul per la finestra, com es veu a la foto... :D :hola



Avatar de l’usuari
alf_
N9
N9
Entrades: 1651

Entrada Autor: alf_ » Divendres 08/03/2013 16:49

Ecomobisostrans ha escrit:Imatge

L'he trobat en un event de Facebook d'Alexandria:

Aqui tindrien que fer lo mateix, que els enganxes entre trens siguin iguals i així es puguin enganxar les unitats que siguin, encara que una sigui d'1 pis i una altra de 2. Em sona que a Holanda es pot, no estic segur.
Es uno de los dos sistemas de tranvía que hay en Alejandría, este azul tiene derecho de vía. El otro, de color amarillo, usa troles en lugar de pantógrafos y transcurre por el centro de Alejandría, y algunos tienen trole y pantógrafo para líneas que usan el trazado de ambas redes de tranvía. Es uno de los pocos sistemas del mundo que aún usan tranvías de dos pisos, otro es Hong Kong, que usa exclusivamente tranvías de dos pisos.



Respon

Torna a “Ferrocarril en general”