Consulta per a fer nova línia ferrocarril o metro a Londres

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Consulta per a fer nova línia ferrocarril o metro a Londres

Entrada Autor: metring » Dimarts 14/05/2013 13:09

http://www.tfl.gov.uk/corporate/project ... 27405.aspx

Traducció a http://translate.google.es/translate?hl ... S:official

Crossrail 2
Crossrail consulta 2

Crossrail 2 crearia una nova línia d'alta freqüència, alta capacitat de funcionament entre el sud-oest i el nord-est de Londres.

Transport for London (TfL) i Network Rail (NR) es pretén conèixer l'opinió de les persones a Londres i el sud-est d'Anglaterra a Crossrail 2.

Crossrail 2 substitueix l'anterior sistema conegut com la Línia de Chelsea-Hackney. Crossrail 2 ajudaria a alleujar la congestió tant a la xarxa ferroviària nacional i TfL, i donar suport al desenvolupament econòmic a Londres i els seus voltants.

Estem planejant una ruta que tingui en compte els reptes futurs que enfronta el transport de Londres i el sud-est d'Anglaterra. S'inclourà l'oportunitat de servir Euston com a terminal d' alta velocitat 2 .

El treball preliminar ha identificat dos possibles rutes: un opció de metro que ofereix una alta freqüència, el servei de metro al centre de Londres i una opció Regional connectar el centre de Londres, amb zones al nord-est i sud-oest. Les dues opcions comparteixen una ruta similar a través del centre de Londres.

Les rutes

Opció Metro

Imatge

Una possible via de Crossrail 2 és l'opció de metro, un metre funciona entre Wimbledon i l'Alexandra Palace.

La nova línia seria atraure els passatgers d'altres rutes, almenys trens plens de gent i les plataformes en les línies Northern, Piccadilly i Victoria.

Aquest gràfic il · lustra l'impacte positiu de l'opció Metro tindria en els viatges de passatgers durant l'hora punta del matí amb el metro de Londres (PDF 20KB)

No hi hauria beneficis per a les estacions principals de tren nacionals, amb Clapham Junction, Euston i set germanes que serveixen directament. Waterloo, Finsbury Park, London Bridge i de Kings Cross St Pancras, encara que no serveix directament, seria menys gent que els passatgers poden optar per un viatge diferent i evitar aquestes estacions en total.

Opció Regional

Una possible via de Crossrail 2 és l'opció Regional, un ferrocarril subterrani i de superfície combinats, que opera serveis ràpids i freqüents en l'Alexandra Palace i Hertford Orient a Hertfordshire a diversos llocs en el sud oest de Londres i Surrey.

La ruta operarà subterrani entre Wimbledon i l'Alexandra Palace. Des Wimbledon, 2 serveis de Crossrail viatjaven a South West Trains (SWT) línies suburbanes, en substitució d'alguns dels serveis SWT existents a / de Waterloo, que podria oferir una gamma més àmplia de destinacions centrals de Londres per alguns passatgers suburbans.

A la secció nord-est, proposem serveis viatgen sota terra per Alexandra Palace, amb una branca de superfície potencial de viatjar a Hertfordshire, utilitzant la línia principal de West Anglia. Això facilitarà als passatgers amb serveis directes de Hertfordshire i la Vall del Llegeixi el West End i altres zones de Londres, sense canviar en Finsbury Park, Tottenham Hale, Seven Sisters o Liverpool Street.

En aquesta primera etapa del projecte, cap decisió final s'han tingut sobre el patró de servei de tren Crossrail 2 o dels llocs d'origen dels serveis. Alguns centres, com Kingston, tindrien més trens que avui, amb Crossrail 2 donant desplaçaments més ràpids i més directe al West End. A més dels serveis de Crossrail 2, en algunes rutes encara hi hauria serveis ferroviaris nacionals directes prestats per altres empreses ferroviàries a / des de les terminals existents.

Imatge

Més informació, a les webs.



albe6
N8
N8
Entrades: 1035
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Entrada Autor: albe6 » Dimarts 14/05/2013 13:29

Si ara Clapham Junction ja es considerada:

The busiest railway station in UK - L'estació de tren més concorreguda del Regne Unit

Imagina una línia més per allí.
Hi paren tots els serveis de Southern i South West Trains, en un 75% "commuters" (rodalies)

Això significarà mega-reforma de la terminal de Victòria per incluir vies de pas, ja que totes les seves vies són en cul de sac.
Ja es poden preparar els anglesos, que els cosiran més anys encara a desproporcionades pujades del preu del TP.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dilluns 20/05/2013 3:43

albe6 ha escrit:Si ara Clapham Junction ja es considerada:

The busiest railway station in UK - L'estació de tren més concorreguda del Regne Unit

Imagina una línia més per allí.
Hi paren tots els serveis de Southern i South West Trains, en un 75% "commuters" (rodalies)

Això significarà mega-reforma de la terminal de Victòria per incluir vies de pas, ja que totes les seves vies són en cul de sac.
Ja es poden preparar els anglesos, que els cosiran més anys encara a desproporcionades pujades del preu del TP.
Crec que convé detallar:

-Clapham Common és efectivament l´estació més saturada del Regne Unit, però és una estació en superficie.
La nova línia Crossrail 2 anirà soterrada des d´abans de Wimbledon fins passat Angel, per tant, de fer-se com a rodalies i no com a metro, alleujarà molt l´estació en superficie actual.

-l´estació de Victoria no tindrà cap mega-reforma, simplement se li afegirà una estació subterrània, com si fós una línea de metro. No és cap mega-obra (tot i que no deixa de ser una obra important). El que sí que serà una mega-obra és la línia Crossrail 2, tot i que serà menys complexa que la Crossrail 1 (actualment en construcció).

I creieu-me, que si hi ha una ciutat que ho necessiti i que s´ho pugui pagar, és Londres.



albe6
N8
N8
Entrades: 1035
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Entrada Autor: albe6 » Dilluns 20/05/2013 9:48

Home, coneixent una mica els anglesos, a Victòria no tocaran cap via de cul de sac. Hi haurà obres importants al vestíbul i segurament s'indicarà en el moment de les obres que s'intenti evitar el pas per l'estació, com ja es feia quan estava en obres de restauració.

A la web nationalrail.co.uk; a part d'informar de l'estat de la xarxa (a tot el Regne Unit excepte Irlanda del Nord) també hi ha mapes esquemàtics de totes les estacions de tren, amb imatges ampliables de cada lloc important,



Respon

Torna a “Ferrocarril en general”