Vídeos de trens pel carrer

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Vídeos de trens pel carrer

Entrada Autor: wefer » Dimarts 25/06/2013 23:19

Obro aquest fil per posar vídeos de passos a nivell curiosos i trens pel carrer d'arreu del món, Comencem:





Apugeu el volum els altaveus :D :


I un de Barcelona, ben actual:



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 26/06/2013 0:48

wefer ha escrit:i trens pel carrer d'arreu del món
Arreu del món? No! Hi ha un llogaret irreductible que resisteix, ara i sempre, l'invasor.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Diumenge 07/07/2013 11:23

wefer ha escrit: Apugeu el volum els altaveus :D :
El clàxon d'aquests trens és com a mínim estrany ;)

Afegeixo dos vídeos més dels USA:
D'Oakland a Califòrnia: https://www.youtube.com/watch?v=RFBR7Pwb96s i https://www.youtube.com/watch?v=ki3QCZhacHY

I de Tampa, Florida: https://www.youtube.com/watch?v=UkkaCGIKXEM



Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Dimarts 30/07/2013 19:32

A l'inici i al final d'aquest vídeo www.youtube.com/watch?v=s0yq-DOZVbw es veuen trens circulant per un tram de carretera en un poble de Gal·les.

L'he trobat rebuscant i he vist que aquesta zona té una alta concentració de ferrocarrils històrics com són el Ffestiniog Railway, el Welsh Highland Railway, el Welsh Highland Heritage Railway, l'Snowdon Mountain Railway i el Llanberis Lake Railway.

Força impressionant!



davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dimarts 30/07/2013 21:21

A Catalunya hi ha un poble que pels seus carrer circula un tren. Ni es un tranvia ni te catenaria. Wefer, tu hi has estat amb mi.



Avatar de l’usuari
alf_
N9
N9
Entrades: 1651

Entrada Autor: alf_ » Dimarts 30/07/2013 21:25

davida ha escrit:A Catalunya hi ha un poble que pels seus carrer circula un tren. Ni es un tranvia ni te catenaria. Wefer, tu hi has estat amb mi.
El tren del ciment a su paso por la Pobla de Lillet?



davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dimarts 30/07/2013 21:27

alf_ ha escrit:
davida ha escrit:A Catalunya hi ha un poble que pels seus carrer circula un tren. Ni es un tranvia ni te catenaria. Wefer, tu hi has estat amb mi.
El tren del ciment a su paso por la Pobla de Lillet?
Exacte



sagrering
N6
N6
Entrades: 273

Entrada Autor: sagrering » Dimarts 30/07/2013 21:35

si. yo creo que otro no hay. circula por la pobla de lillet. Teneis algun video para colgarlo ?? y aparte hay un trozo de camino hasta los jardines artigues que comparten la misma carretera tambien



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3142
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dimecres 31/07/2013 9:36

sagrering ha escrit:si. yo creo que otro no hay. circula por la pobla de lillet. Teneis algun video para colgarlo ?? y aparte hay un trozo de camino hasta los jardines artigues que comparten la misma carretera tambien
Permeteu-me que discrepi una mica i faci un Off-Topic en tota regla.

Quan es va construir la fàbrica de ciment del Clot del Moro es va haver de construir els accessos. En principi fou una carretera particular, però ja se li van donar característiques de traçat ferroviari tant pel que fa als pendents com als radis de corba. Poc després de començar la construcció de la fàbrica hom s'adonà que el pas del locomòbil per les carreteres públiques i la seva poca capacitat de transport no satisfeia les necessitats de la fàbrica. A més se li va anul"lar el permís per a circular per les carreteres amb el pretext que les feia malbé. Així, ASLAND sol·licità i obtingué la concessió d'un ferrocarril secundari de Castellar de n'Hug (el Clot del Moro) a Guardiola on enllaçaria amb la CGFC. És important ressaltar que ASLAND podia haver demanat una concessió per a un ferrocarril industrial i, en canvi, sol·licità la d'un ferrocarril de servei públic.

Així doncs, el «camí» o la «carretera» fins als jardins Artigas en realitat era l'antiga carretera particular d'accés a la fàbrica ASLAND que durant molts anys (uns 60) serví d'explanació al carrilet de La Pobla.

Un locomòbil és un curiós enginy a vapor amb aspecte meitat locomotora meitat piconadora que arrossega uns vagons per a la càrrega. És un tren de carretera amb tracció vapor. Una cosa així: http://en.wikipedia.org/wiki/File:Tract ... on_lad.jpg

Salut !!


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Dimecres 31/07/2013 11:00

sagrering ha escrit:si. yo creo que otro no hay. circula por la pobla de lillet. Teneis algun video para colgarlo ?? y aparte hay un trozo de camino hasta los jardines artigues que comparten la misma carretera tambien
http://www.youtube.com/watch?v=0UOwHxf9F6s



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3142
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dimecres 31/07/2013 11:28



Salut !!


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1631
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Dimecres 31/07/2013 14:31

Michigan City, un dels darrers interurbans, al més pur estil americà. Sense andanes, pel mig del cotxes i respectant els semàfors dels vials!!!!!!!!!!!







I les botzines, tan genuïnament americanes!!!!!!!!!!, i per baixar, amb l'ajuda del "conductor", què és el Cap de Tren nostre.

I amb un cop de barret dona la sortida al tren!

Salut!



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dijous 01/08/2013 9:58

¡Pero bueno! ¿Es que nadie pensaba poner éste?



Debería haber colgado el que grabé yo desde dentro del tren hace tres años, pero no lo tengo a mano... :D


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Dijous 01/08/2013 10:07

Platanito ha escrit:¡Pero bueno! ¿Es que nadie pensaba poner éste?
https://www.youtube.com/watch?v=w285mLXrx9s
Debería haber colgado el que grabé yo desde dentro del tren hace tres años, pero no lo tengo a mano... :D
Sorprenent que en aquest vídeo el tren en té prou amb un toc de xiulet i en canvi en els vídeos provinents dels EUA els trens no paren de tocar el potentíssim "clàxon" que deu tenir fregits als veïns.



WMD626
N6
N6
Entrades: 260
Ubicació: Sant Antoni L2 - Poble Sec L3

Entrada Autor: WMD626 » Dijous 01/08/2013 11:01

El tren només xiula un cop, és veritat, però la que no para de sonar és la campaneta,que Déu n'hi do!!!. De tota manera, el que és important és que ni a Suïssa ni als EE UU a ningú no se li ocorrerà demanar el soterrament del tren...



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 01/08/2013 11:06

És el que tenen els països silenciosos. Es pren nota de qualsevol soroll.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
JPlanas
N6
N6
Entrades: 224
Facebook: http://jordi.planas.cat/
Ubicació: Rodalies Llunyanes (Tarragona)
Contacta:

Entrada Autor: JPlanas » Dijous 01/08/2013 13:39

Imatge



Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dijous 01/08/2013 15:01

genissimon ha escrit:
sagrering ha escrit:si. yo creo que otro no hay. circula por la pobla de lillet. Teneis algun video para colgarlo ?? y aparte hay un trozo de camino hasta los jardines artigues que comparten la misma carretera tambien
Permeteu-me que discrepi una mica i faci un Off-Topic en tota regla.

Quan es va construir la fàbrica de ciment del Clot del Moro es va haver de construir els accessos. En principi fou una carretera particular, però ja se li van donar característiques de traçat ferroviari tant pel que fa als pendents com als radis de corba. Poc després de començar la construcció de la fàbrica hom s'adonà que el pas del locomòbil per les carreteres públiques i la seva poca capacitat de transport no satisfeia les necessitats de la fàbrica. A més se li va anul"lar el permís per a circular per les carreteres amb el pretext que les feia malbé. Així, ASLAND sol·licità i obtingué la concessió d'un ferrocarril secundari de Castellar de n'Hug (el Clot del Moro) a Guardiola on enllaçaria amb la CGFC. És important ressaltar que ASLAND podia haver demanat una concessió per a un ferrocarril industrial i, en canvi, sol·licità la d'un ferrocarril de servei públic.

Així doncs, el «camí» o la «carretera» fins als jardins Artigas en realitat era l'antiga carretera particular d'accés a la fàbrica ASLAND que durant molts anys (uns 60) serví d'explanació al carrilet de La Pobla.

Un locomòbil és un curiós enginy a vapor amb aspecte meitat locomotora meitat piconadora que arrossega uns vagons per a la càrrega. És un tren de carretera amb tracció vapor. Una cosa així: http://en.wikipedia.org/wiki/File:Tract ... on_lad.jpg

Salut !!
Respecte a l'antiga linia, fa temps vaig trobar aquesta web: http://lapobla.iguadix.es/ té molta informació, ho recomano.

I ara :topic


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
alf_
N9
N9
Entrades: 1651

Entrada Autor: alf_ » Dijous 01/08/2013 18:51

WMD626 ha escrit:El tren només xiula un cop, és veritat, però la que no para de sonar és la campaneta,que Déu n'hi do!!!. De tota manera, el que és important és que ni a Suïssa ni als EE UU a ningú no se li ocorrerà demanar el soterrament del tren...
No es del todo correcto: en EE.UU. muchos pueblos, sobre todo los más grandecitos, que tienen una vía de tren en alguna avenida, les molesta y piden que se hagan baipases (soterramientos no porque rara vez pasan trenes de viajeros por esas vías y más rara vez paran). En Michigan City, donde famosamente la South Shore line pasa por el medio del pueblo el plan a medio plazo es de elevar el tren y duplicar la vía.
http://www.southbendtribune.com/news/ar ... 5a746.html
The single track running in the middle of the streets since 1908 would be paved over and replaced with double tracks that would run mostly beside the streets on an elevated and landscaped line following the existing route except for a straightening of a sharp curve.
Lo que pasa en los pueblos es que las líneas férreas son de empresas privadas y siempre lo han sido, mientras que aquí y en muchísimos países los ferrocarriles fueron en algun momento nacionalizados. Por tanto la vía le pertenece a la empresa, y tiene ahí su derecho de vía desde hace quiensabecuantos años, lo que muchas veces los americanos denominan grandfather clause o cláusula del abuelo, básicamente es decir que el tren estaba ahí primero y si no le gusta al ayuntamiento que pasen la calle por otra parte. Una razón por la que a veces sí hacen caso a esas demandas es por la limitación de velocidad que suponen los pueblos, a veces de 16km/h. El hecho de que el ferrocarril desde siempre sea una empresa privado hace que sea completamente lógico que si hay una vía, hay una vía y te aguantas, al igual que si hay una casa no vas a quitarla a menos que la expropies.



WMD626
N6
N6
Entrades: 260
Ubicació: Sant Antoni L2 - Poble Sec L3

Entrada Autor: WMD626 » Dijous 01/08/2013 20:04

Alf, només dues coses. En primer lloc, sembla que facis una associació entre propietat privada de les vies i no-soterrament, que no és necessàriament exacta. De fet, si surts d'Espanya, no trobaràs enlloc tanta via fèrria soterrada com aquí. I això amb independència que la propietat de l'empresa sigui pública o privada. Que en alguns llocs la freqüencia de pas o les característiques de la urbanització requereixin modificar un traçat ferroviari en superfície és normal. I tot i així, com tu mateix dius, en aquests països no parlen de soterrar sinó de desviar o fer un traçat elevat.
I en segon lloc, és que en el nostre país no es vol ni via en superfície, ni elevada ni tampoc es planteja el bypass. Només m'haig de remetre al tema de Girona... I a això es referia el meu comentari, que en altres països es troba la forma de conviure el tren i les ciutats sense necessitat de posar les vies sota terra. Si parlava dels USA, era perquè sortien els USA, però el mateix podia haver dit d'Alemanya, Àustria, Bélgica, Holanda, França, Gran Bretanya, Japó, Itàlia, etc.,etc.



Respon

Torna a “Ferrocarril en general”