Línia 1 del Metro de París automatitzada

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Línia 1 del Metro de París automatitzada

Entrada Autor: metring » Dimarts 21/05/2013 20:07

Ara m'estava mirant vídeos del metro de París i Sorpresa! Acabo d'assabentar-me que la línia 1 la van automatitzar i posat mampares!!! No en sabia res, el darrer cop, al 2009, encara funcionava com un metro convencional, i ara descobreixo que, segons la Vikipedia, porta des de finals de 2010 així!




Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 21/05/2013 20:16

Avui és el dia parisenc! A la web de RATP, un vídeo d'un dia d'un conductor de la RER A:

http://scope.ratp.fr/une-journee-avec-r ... -le-rer-a/




Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Dimarts 21/05/2013 20:23

metring ha escrit:Ara m'estava mirant vídeos del metro de París i Sorpresa! Acabo d'assabentar-me que la línia 1 la van automatitzar i posat mampares!!! No en sabia res, el darrer cop, al 2009, encara funcionava com un metro convencional, i ara descobreixo que, segons la Vikipedia, porta des de finals de 2010 així!
És molt impressionant, els metros passen cada 2 o 3 minuts en hora punta. És línia més antiga del metro de París i la que tenia més passatge i segons ells amb l'automatització es millorava molt el servei.

Pel que vaig llegir quan hi vaig ser, al pincipi funcionava automàticament els caps de setmana i després tots els dies.

Més tard o més d'hora suposo que totes seran així arreu.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 21/05/2013 23:02

Línia de metro automatitzada amb pneumàtics més llarga d'Europa! O potser del món?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
alf_
N9
N9
Entrades: 1651

Entrada Autor: alf_ » Dimecres 22/05/2013 0:02

Guigui ha escrit:Línia de metro automatitzada amb pneumàtics més llarga d'Europa! O potser del món?
Cuantos metros automatizados con neumáticos puede haber en el mundo?



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimecres 22/05/2013 9:24

metring ha escrit:la línia 1 la van automatitzar i posat mampares
Cert! Fins i tot a Bastille, que és a l'aire lliure (o més aviat com l'antiga Mercat Nou) i en corba, hi ha mampares...


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 12/07/2013 17:43

Ja s'anuncia l'automatització de la línia 4: http://www.mobilicites.com/fr_actualite ... _2696.html



Avatar de l’usuari
Kane_84
N5
N5
Entrades: 145
Ubicació: Artigues|Sant Adrià L2 - Llefià L10

Entrada Autor: Kane_84 » Diumenge 14/07/2013 14:31

Jo hi vaig ser a París a l'Agost de 2010 i havia d'agafar cada dia la línia 1, encara tots els trens anaven amb motoristes i molt poques estacions estaven amb totes les mampares (crec recordar que entre La Defense i Etoile si que anaven mes avançats). Llavors la línia 4 encara estava totalment servida pels MP58.
Tres anys després ja està la línia 1 totalment automatitzada, el que fa que tots els MP89 que la servien han anat a la línia 4, i ara m'assabento que aquesta també l'automatitzaran. Estan anant molt per feina.
La llastima es que si la 4 també s'automatitza, necessitarà trens automàtics, això vol dir que els MP89 aniran a parar a la línia 11 probablement, que es la única que encara te els antics MP58.



Respon

Torna a “Ferrocarril en general”