U-Bahn-Cabrio

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

U-Bahn-Cabrio

Entrada Autor: metring » Dijous 05/09/2013 22:55

No sabia que existís, tot i haver-hi estat dos cops :'( I ara, veient unes fotos de The STB , he sabut d'aquest esdeveniment, el viatge en un metro "descapotat":

(Warning, traduït amb Google):

http://translate.google.es/translate?hl ... abrio.html

Gira a Metro Convertible (millor dit, viatge en un metro descapotat, traduït by myself)

Cabrio-Tour und U-Bahnzug im Tunnel
Experimenti el túnel per la ciutat Berlín

Posem a la seva disposició els túnels recorreguts nocturns una experiència única al món i el portarà en un viatge de descobriment d'un tipus especial

Amb el convertible de metro al metro de Berlín
Qui vol conèixer a Berlín des de baix, que li oferim aquest tour especial. El tour més inusual de Berlín, ja que amb una nit de metro convertible del metro de Berlín. En un vehicle obert anar a uns 35 km / h fins a conduir a través del túnel del metro de Berlín.

En el viatge de dues hores a través de la xarxa de metro de Berlín li ofereix un amigable més sobre les seves característiques estructurals, els diferents tipus de túnels, i la història del metro de Berlín.

Importants d'una ullada

L'edat mínima dels nostres passatgers és de 18 anys menys passatgers poden viatjar si van acompanyats per un pare o tutor.
Els viatges tenen lloc d'abril a octubre cada dues setmanes a la nit de divendres a dissabte en comptes (1a Dia Divendres 19 de rellotge, 2 Dia Divendres 22:20 rellotge).
La flota està composta per tres camions Akkulok i la plataforma, que tenen una capacitat màxima de 150 places.
Atès que el recorregut es fa en un vagó del metro oberta, s'arriba a muntar, un casc, heu d'utilitzar mentre es condueix per a la seva seguretat.
Estem prop de 2 hores a la carretera i tornar a una distància d'uns 35 quilòmetres al llarg de les vies de diverses línies de metro i diversos equips d'escombrat.
Cinema i fotografia són possibles sota certes condicions. Tingueu en compte les instruccions del facilitador en el lloc.


El preu és de 40 EUR per persona i per viatge. Els nens menors de 14 anys només paguen 25 EUR per persona i per viatge.

Per desgràcia, ja estan complets per a tot l'any 2013.

Les reserves per a 2014 són pre malauradament, no és possible perquè les dates no estan programades.
Les dates per al 2014 són per a la primera La meitat de febrer i fins al començament de la prova.

Les reserves poden ser de mitjan de febrer (17 de febrer - inici de reserva) a realitzar.

Però us convidem a la "direcció postal" o "email address" informe, que serà en la nostra
Llista d'Informació per 2014 set.

Tan aviat com la primavera de 2014 (principis de febrer), es fixen les dates, rebrà una carta de nosaltres, en el qual una de les dates de la primera La meitat de ser informat.

Això només és una entrada a la llista de la informació, no és una reserva prèvia.
Contacte
Entra a Metro Convertible Informació

Dilluns - Dijous: de 8 a 15 hores
Divendres: de 8 a 14 del rellotge
Telèfon: 030/256 25256 (tarifa local)
Correu electrònic: u-bahn-cabriotour@bvg.de
(Reserves correu electrònic només poden considerar d'importància secundària, per desgràcia.)

La possibilitat de reservar el viatge depèn sempre de la capacitat de seients disponibles.

Per a la seva informació: Sabem per experiència que en les dues primeres setmanes de la reserva comença el telèfon sol estar ocupat, li demanem que tingui paciència!



Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Diumenge 08/09/2013 12:21

Aquí en teniu un vídeo que he trobat de xiripa.

http://www.youtube.com/watch?v=U9WTdTuqpfw

Realment espectacular, llàstima que això per aquestes terres ni ho ensumarem :(


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
asensada
N1
N1
Entrades: 2
Facebook: https://www.facebook.com/albert.sensada
Ubicació: L'Hospitalet de Llobregat
Contacta:

Entrada Autor: asensada » Dissabte 14/09/2013 23:56

Miquel ha escrit:Aquí en teniu un vídeo que he trobat de xiripa.

http://www.youtube.com/watch?v=U9WTdTuqpfw

Realment espectacular, llàstima que això per aquestes terres ni ho ensumarem :(
Jejj, vaig gaudir de l'experiència aquest juliol i vaig fer aquest video. Si em permeteu, volia compartir la experiència. :)

Per setembre del 2012 vaig enviar un correu de cara a reservar, i tot i que no em van dir res, la primera setmana de febrer em van enviar un correu de que s'obrien les places per al primer semestre de 2013, que en realitat es d'abril a juliol. Després de trucar varies vegades durant una setmana, vaig acabar enviant un correu amb les dates per ordre de preferencia. I a l'abril vaig rebre a casa una carta postal de la BVG amb informació i el bitllet.

Comentar que l'época es a partir d'abril pel fred, una bona recomanació es dur quelcom d'abric fins i tot al juliol, doncs estant fora a 30 graus, a les 8 del vespre als tunels feia fresqueta. Tots portàvem a més del casc uns auriculars, ja que anaven explicant anècdotes, acudits i altres informacions. Això sí, tot en alemany. Però encara que no s'entengui, l'experiència val la pena.

Podeu llegir una opinió aquí: http://www.yelp.com/biz/u-bahn-tunnel-t ... bvg-berlin
Pero comentar que a Seestrasse, al menys en el torn de les 19h, la tenda de l'andana estava oberta i podies comprar beguda i un snack. I referent a la posició, segons a l'opinió aquesta, millor sentar-se mirant a la paret. Jo em vaig sentar mirant a l'andana i totes les parades de la U8 fins a Osloerstrasse les vaig veure 'al revés' mirant a la paret, però tota la U9 fins Rathaus Steglitz (el tros més llarg) el vaig veure de cara a l'estació.

En el meu cas no vam anar per la U7, sino que vam tornar enreara pel mateix camí. Espero repetir l'any que ve i poder fer aquest tram que em falta :)
Albert



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 15/09/2013 22:27

Quina sort viure aquesta experiència i compartir-la aquí!

Per cert, benvingut al FTC!



Respon

Torna a “Ferrocarril en general”