ADIF privatitza els serveis WC

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2158

ADIF privatitza els serveis WC

Entrada Autor: albert28 » Dilluns 11/11/2013 22:53

Doncs ara a Madrid-Atocha privatitzen els serveis de WC i es cobraria 0,60€ per fer-lo servir. Tenen pensat dur-ho a Sants (o com s'escriu aquí: Sans). Què serà lo següent?
Atocha privatiza sus aseos
Son los primeros baños de una estación de tren que se ceden a una empresa privada para su explotación. Adif no descarta instalar estos servicios en otras terminales, como Chamartín en Madrid o Barcelona Sans, en Catalunya

A partir de este lunes, los aseos de la estación de Atocha estarán a cargo de una empresa privada. El uso de estos baños, los primeros privatizados en España, costará a los usuarios 0,60 céntimos. Adif ha adjudicado a la empresa holandesa 2theloo la explotación de este servicio durante siete años. Miguel Ángel Campos, director de Servicios y Patrimonio de Adif, afirmaba que "esta medida viene dada porque no hay servicio público que pueda dar una prestación de tal calidad".

Adif, el administrador de Infraestructuras Ferroviarias en España, no descarta ampliar esta privatización a otras estaciones de tren como Chamartín o Barcelona Sans, en Catalunya, aunque todo dependerá del funcionamiento de esta primera prueba.
Continua a → Publico.es
PD: sembla que en quant escriptura s'han deixat la t de Sants.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dilluns 11/11/2013 23:31

Fa uns 3 anys vaig estar a l'estació de Tarragona, i hi havien uns serveis a l'andana, que si no em falla la memòria, s'havia de pagar 50 cèntims per utilitzar-los, amb un temps màxim de 15 minuts.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

sagrering
N6
N6
Entrades: 273

Entrada Autor: sagrering » Dilluns 11/11/2013 23:44

en septiembre tuve la ocasion de "usarlos " y no,he visto asquerosidad mayor en mi vida. Verguenza le tendria que dar a adif faltar el respeto al usuario de esta manera



Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dimarts 12/11/2013 0:03

UT440_132M ha escrit:Fa uns 3 anys vaig estar a l'estació de Tarragona, i hi havien uns serveis a l'andana, que si no em falla la memòria, s'havia de pagar 50 cèntims per utilitzar-los, amb un temps màxim de 15 minuts.
Ja no funcionen, segons la meva ultima visita a l'agost.
[OFF-topic]Als 15 minuts que passava? :x [/OFF-topic]


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 12/11/2013 0:07

raulitinbcn ha escrit:
UT440_132M ha escrit:Fa uns 3 anys vaig estar a l'estació de Tarragona, i hi havien uns serveis a l'andana, que si no em falla la memòria, s'havia de pagar 50 cèntims per utilitzar-los, amb un temps màxim de 15 minuts.
Ja no funcionen, segons la meva ultima visita a l'agost.
[OFF-topic]Als 15 minuts que passava? :x [/OFF-topic]
Segurament, s'obrien les portes, fent que mostressis les vergonyes al personal xD



Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Divendres 15/11/2013 22:30

A Europa es normal aixó i solen costar 0,50E, aqui fan cobrar 0,60E curios molt curios que sempre si es a pagar paguem més.

I que aquest servei s'escampi per les estacions principals sera del tot normal si es que el negoci funciona.

Salutacions.



Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Divendres 15/11/2013 23:31

ortegote ha escrit:A Europa es normal aixó i solen costar 0,50E, aqui fan cobrar 0,60E curios molt curios que sempre si es a pagar paguem més.

I que aquest servei s'escampi per les estacions principals sera del tot normal si es que el negoci funciona.

Salutacions.
Al maremagnum cobren 1 euro


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Diumenge 17/11/2013 15:58

raulitinbcn ha escrit:
ortegote ha escrit:A Europa es normal aixó i solen costar 0,50E, aqui fan cobrar 0,60E curios molt curios que sempre si es a pagar paguem més.

I que aquest servei s'escampi per les estacions principals sera del tot normal si es que el negoci funciona.

Salutacions.
Al maremagnum cobren 1 euro
Doncs 1 euro ho trobo molt car.

Jo m'hen recordo quan a les estacions de renfe van posar a les manetes de les portes del lavabo un sistema que cobrava 25 pessetes per fer-los servir, no van durar gaire temps i van tornar a ser gratis.

Salutacions.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 17/11/2013 16:40

1 euro és car depenent del servei que faci, si per exemple hi hagués l'opció de dutxa, ho trobaria la mar de correcte.



Sokjo
N5
N5
Entrades: 145
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: Sokjo » Diumenge 17/11/2013 17:19

Doncs tal com els han deixat i per 60 cèntims, crec que son del tot correctes, jo personalment prefereixo pagar aquests 60 cèntims i trobar un bany net i polit que no pas haver d'entrar en uns lavabos desastrosos i insegurs, com els de Renfe de Plaça Catalunya que he llegit en aquest fòrum que deixen molt que desitjar...



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2158

Entrada Autor: albert28 » Dilluns 18/11/2013 16:58

Mentre es pagui un preu just amb bona qualitat estic d'acord...



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 19/11/2013 12:29

A partir d'ara en aquelles llistes que apareixen als mitjans de comunicació on s'explica com estalviar, al costat de recomanacions com baixar el termòstat de la calefacció o fer servir làmpares de baix consum, hi afegiran "fer exercicis amb la bufeta fins aprendre a aguantar-se els orins 24 hores seguides".

Què voleu que us digui... si a la gent la fan pagar, molts aniran a pixar al carrer. Ja ho fan ara sense que s'hagi de pagar. Això sí, els que paguin tindran uns lavabos més nets.

A més, aquí hi ha una trampa: no es fa pagar per millorar el servei, es fa pagar per privatitzar-los, és a dir, perquè una empresa privada en faci negoci. I ja sabem que normalment les privatitzacions el que fan és encarir els serveis i degradar les condicions de treball, però poques vegades els milloren ja que els beneficis se'ls queden els directius i/o propietaris en comptes de repercutir en la millora del servei.



Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Entrada Autor: Sagrerenc » Dimecres 20/11/2013 16:29

metring ha escrit:1 euro és car depenent del servei que faci, si per exemple hi hagués l'opció de dutxa, ho trobaria la mar de correcte.
En algunes estacions franceses amb trens nocturns (Paris-Austerlitz, Toulouse-Matabiau, Nice-Ville, etc) hi ha un servei de dutxa. Pel que m'han dit, el servei és impecable, es neteja i desinfecta després de cada ús. Això sí, costa 4 euros (6 euros amb xampú, gel i tovallola).



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 07/01/2014 14:35




MZA_1600
N7
N7
Entrades: 500

Entrada Autor: MZA_1600 » Dimarts 07/01/2014 22:01

Doncs què voleu que us digui. A mi em sembla bona idea, el que havia allà no es podia tolerar de cap forma: realcions sexuals, mirons, trafic de drogues, artistes fecals... :vomit :wc Tot i que es netegen cada 4 hores això és insuficient, la gent no és gens responsable de la higiene d'aquests espais i a la mitja hora tornen a estar com abans. Pagant ( un preu raonable, 0,5€ ) tot això desapareixeria, i només hi accederien persones que realment ho nescessitessin a part, hi hauria un servei de neteja permanent que els deixeria amb un estat acceptable.



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimarts 07/01/2014 22:18

O fer com als lavabos del Maremagnum, que estan superimpecables. Pagues 50 cèntims (hi ha uns torns, com al metro) i fas el que hagis de fer. És tot automatitzat: neteja, aigua, sabó, etc. Així, netejant després de cada "morterada"... s'eviten problemes.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dimarts 07/01/2014 23:10

Adolescent barceloní ha escrit:O fer com als lavabos del Maremagnum, que estan superimpecables. Pagues 50 cèntims (hi ha uns torns, com al metro) i fas el que hagis de fer. És tot automatitzat: neteja, aigua, sabó, etc. Així, netejant després de cada "morterada"... s'eviten problemes.
Em sembla que és exactament el que diu el company del missatge anterior, just amb la diferència que en aquesta la neteja seria feta per personal, no tot automatitzat.


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimecres 08/01/2014 1:35

MZA_1600 ha escrit: Pagant ( un preu raonable, 0,5€ ) tot això desapareixeria, i només hi accederien persones que realment ho nescessitessin a part, hi hauria un servei de neteja permanent que els deixeria amb un estat acceptable.
No et pensis, segur que molts dels que embruten ho fan aprofitant quan necessiten anar al WC. No em sembla gens bé que es faci pagar.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 08/01/2014 11:16

MZA_1600 ha escrit:Doncs què voleu que us digui. A mi em sembla bona idea, el que havia allà no es podia tolerar de cap forma: realcions sexuals, mirons, trafic de drogues, artistes fecals... :vomit :wc Tot i que es netegen cada 4 hores això és insuficient, la gent no és gens responsable de la higiene d'aquests espais i a la mitja hora tornen a estar com abans. Pagant ( un preu raonable, 0,5€ ) tot això desapareixeria, i només hi accederien persones que realment ho nescessitessin a part, hi hauria un servei de neteja permanent que els deixeria amb un estat acceptable.
+ 1.000



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 08/01/2014 12:13

metring ha escrit:
MZA_1600 ha escrit:Doncs què voleu que us digui. A mi em sembla bona idea, el que havia allà no es podia tolerar de cap forma: realcions sexuals, mirons, trafic de drogues, artistes fecals... :vomit :wc Tot i que es netegen cada 4 hores això és insuficient, la gent no és gens responsable de la higiene d'aquests espais i a la mitja hora tornen a estar com abans. Pagant ( un preu raonable, 0,5€ ) tot això desapareixeria, i només hi accederien persones que realment ho nescessitessin a part, hi hauria un servei de neteja permanent que els deixeria amb un estat acceptable.
+ 1.000
"Y no hase falta desir nada más" :plas Impecable resum en quatre línies de la tragèdia que són/eren/han estat els WC de la considerada estació central d'una ciutat com és Barcelona.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Respon

Torna a “Ferrocarril en general”