Moscú Metro-2: el metro que ningú sap si existeix

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon
Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Moscú Metro-2: el metro que ningú sap si existeix

Entrada Autor: wefer » Dimecres 07/05/2014 10:01

De la wikipedia en castellà:
Wikipedia español ha escrit:Metro-2 es un supuesto sistema de metro subterráneo en Moscú, Rusia que funcionaría en paralelo al sistema convencional de metro de la ciudad. El sistema fue presuntamente construido, o por lo menos iniciado, durante la época de Iosif Stalin y fue llamado en código, D-6, por la KGB.1 La administración del Metro de Moscú ni desmiente ni confirma la existencia de este sistema subterráneo alternativo.

Se conjetura que la longitud del Metro-2 excede a la del Metro público de la ciudad, que posee cuatro líneas, y se encuentra a unos 50-200 metros de profundidad. También se rumorea que conecta el Kremlin con los cuarteles de Servicio Federal de Seguridad, el Aeropuerto del Gobierno en Vnukovo-2, el Genshtab, la legendaria ciudad subterránea de Ramenki, entre otros sitios estratégicos de la Federación Rusa.
Teniu informació ampliada a la wikipedia en anglès:
http://en.wikipedia.org/wiki/Metro-2



sagrering
N6
N6
Entrades: 273

Entrada Autor: sagrering » Dimecres 07/05/2014 18:23

hola,Marçal ¡¡¡Sabes si por casualidad ( y no lo digo por ti no te lo tomes a mal ), conecta con algun pueblo de la Atlantida ??? Me suena a cienfia ficcion !!!!!



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4440
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimecres 07/05/2014 18:29

sagrering ha escrit:hola,Marçal ¡¡¡Sabes si por casualidad ( y no lo digo por ti no te lo tomes a mal ), conecta con algun pueblo de la Atlantida ??? Me suena a cienfia ficcion !!!!!
Imagina't que van fer un túnel per fer passar un Cercanías por la Diagonal (ja sabeu de qui parlo :D )...



Avatar de l’usuari
alf_
N9
N9
Entrades: 1651

Entrada Autor: alf_ » Dimecres 07/05/2014 19:17

sagrering ha escrit:hola,Marçal ¡¡¡Sabes si por casualidad ( y no lo digo por ti no te lo tomes a mal ), conecta con algun pueblo de la Atlantida ??? Me suena a cienfia ficcion !!!!!
¿Si? ¿A ciencia ficción te suena? Hombre, igual entonces si te digo que con electricidad el agua se puede 'transformar' en oxígeno e hidrógeno me dices que voy fumao de porros...

Sea o no cierto lo del Metro-2, no es para nada ciencia ficción, pues sin ir más lejos en Washington, D.C., EE.UU., hay tres líneas de metro "secretas", que sirven para comunicar entre si edificios gubernamentales, la primera línea siendo de 1909. No sé si en su día se conocía de esa línea o si realmente era secreta, pero de hacerla a hacerla en secreto tampoco hay tanto.

http://en.wikipedia.org/wiki/United_Sta ... way_System



Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Dijous 08/05/2014 12:05

Tenint en compte que a Barcelona es conserva el Bunker que la ex-URRS va tindre a la Ciutat durant la guerra Civil (subterrani obviament) i que allí hi va estar un senyor anomenat Antonov i un agent triple rus del qual despres s'en va fer una pel.licula...doncs tot es posible...

Aquestes histories sempre interesen i donen que parlar e investigar...es un tema (sigui real o no) que desconoeixia....interesant

Si s'en assebenta el Iker....ja tenim programa...



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 08/05/2014 13:15

sagrering ha escrit:hola,Marçal ¡¡¡Sabes si por casualidad ( y no lo digo por ti no te lo tomes a mal ), conecta con algun pueblo de la Atlantida ??? Me suena a cienfia ficcion !!!!!
Llegiu l'enllaç que he passat, si us plau. A la part final es parla de les persones i institucions que ho han confirmat.



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dijous 08/05/2014 15:15

faristol ha escrit:Tenint en compte que a Barcelona es conserva el Bunker que la ex-URRS va tindre a la Ciutat durant la guerra Civil (subterrani obviament) i que allí hi va estar un senyor anomenat Antonov i un agent triple rus del qual despres s'en va fer una pel.licula...
Primera notícia que en tinc. Pensava que em sabia la història de Barcelona (més o menys) però veig que em deixo coses... Sé que sota la Plaça Tetuan hi va haver alguna cosa, però no sé si et referiràs a això.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Euromed
N6
N6
Entrades: 247

Entrada Autor: Euromed » Dijous 08/05/2014 21:38

sagrering ha escrit:hola,Marçal ¡¡¡Sabes si por casualidad ( y no lo digo por ti no te lo tomes a mal ), conecta con algun pueblo de la Atlantida ??? Me suena a cienfia ficcion !!!!!
Hola a todos:
Pués conociendo un poco la URSS de antaño, no nos tenia que extrañar una obra asi. Solo faltaria saber detalles, como por ejemplo si el ancho de via es igual al metro, etc.etc. Respecto a su longitud no nos tiene que extrañar nada.
Aunque no tiene nada que ver con este tema, hay un precedente de galerias y fortificaciones, que fue la llamada "Linea Maginot" http://es.wikipedia.org/wiki/L%C3%ADnea_Maginot , según se indica habia más de 400 Km de galerias, y contaba con una linea ferrea http://www.taringa.net/posts/info/10197 ... nazis.html# .
Saludos



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Divendres 09/05/2014 0:21

wefer ha escrit:Llegiu l'enllaç que he passat, si us plau. A la part final es parla de les persones i institucions que ho han confirmat.
Personalment, a mi no m'estranyaria pas que existís. Però no hi ha informació ni per a confirmar-ho ni per a desmentir-ho.

La Wikipedia ja ho deixa ben clar:

"Metro-2 in Moscow, Russia, is the informal name for a purported secret underground metro system which parallels the public Moscow Metro. The system was supposedly built, or at least started, during the time of Joseph Stalin and was codenamed D-6 by the KGB. It is supposedly still operated by the Main Directorate of Special Programmes (ru) and Ministry of Defence.[1][2][3]

The length of Metro-2 is rumored to exceed that of the public Metro. It is said to have four lines, and to lie 50 to 200m deep. It is said to connect the Kremlin with the Federal Security Service (FSB) headquarters, the government airport at Vnukovo-2, and an underground town at Ramenki, in addition to other locations of national importance.

In 1994, the leader of an urban exploration group, the Diggers of the Underground Planet, claimed to have found an entrance to this underground system.[4] The Metro-2 rumors have been dismissed by one source as "a parody excursion by public transport into the murky world of 'intelligence'".[5] This source describes virtually all available information as "speculative, unsupported by documentation such as photographs. There are narratives told by people who said they helped build Metro-2, and urban spelunkers claim to have 'seen' Metro-2, but there are no explicit 'firsthand' accounts."



Respon

Torna a “Ferrocarril en general”