Màxim pendent xarxa Adif

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon
Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Màxim pendent xarxa Adif

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Diumenge 29/06/2014 0:10

Voldria saber quin és el màxim pendent de la xarxa d'Adif a Barcelona i al conjunt de tota la xarxa tant a AV com a línia convencional, així com el pendent màxim tècnic al qual es pot arribar i els radis de corba mínims i màxims.

He de fer un document i ho necessito; hi ha dades tècniques a Trenscat, però són... això, massa tècniques. He d'explicar tot això de forma que algú no aficionat ho entengui, i no sé com fer-ho. És l'únic que em falta del document, la resta ho tinc tot llest.

Gràcies per avançat.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

gatvell
N8
N8
Entrades: 1151
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contacta:

Entrada Autor: gatvell » Diumenge 29/06/2014 1:16

quines dades son massa tècniques?


Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Diumenge 29/06/2014 1:23

gatvell ha escrit:quines dades son massa tècniques?
A Trenscat hi ha alguna cosa de pendents (crec que és de pendents, no sé), però no sé si és el que estic buscant o no...


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4441
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Diumenge 29/06/2014 1:41

Abans crec que hi havien uns trams del Transpirinenc des de Ribes de Freser amb fortes pendents que només podien circular 440 de dos cotxes amb el fre reostàtic modificat. Ara ho han arreglat per ficar 447.

No sé si amb aquesta renovació aquells trams van perdre la categoria de "Pendent màxim de la xarxa d'ADIF".

No t'ho garanteixo.



davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Diumenge 29/06/2014 4:05

A la declaracion de Red de Adif tens la pendent maxima de totes les linies. Es un mapa amb totes les pendents de totes les linies en els 2 sentits

http://www.adif.es/es_ES/conoceradif/de ... _red.shtml



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dimarts 01/07/2014 21:47

Renfe445 ha escrit:Abans crec que hi havien uns trams del Transpirinenc des de Ribes de Freser amb fortes pendents que només podien circular 440 de dos cotxes amb el fre reostàtic modificat. Ara ho han arreglat per ficar 447.

No sé si amb aquesta renovació aquells trams van perdre la categoria de "Pendent màxim de la xarxa d'ADIF".

No t'ho garanteixo.
El que van arreglar en el cas de les 447 va ser les subestacions perquè poguessin circular-hi. La diferència de cotxes motors (la 447 en té 2 i les 440 1) fa que una 440 amb 1 cotxe motor i 2 remolcs no pogués circular-hi, en canvi les 447, al tenir dos cotxes motors sí que poden.

En cap cas ni al ficar les 447 ni al renovar la via es va canviar la pendent, ja que això implicarien obres de molta més envergadura.


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4441
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimarts 01/07/2014 22:06

oriolp13 ha escrit:El que van arreglar en el cas de les 447 va ser les subestacions perquè poguessin circular-hi. La diferència de cotxes motors (la 447 en té 2 i les 440 1) fa que una 440 amb 1 cotxe motor i 2 remolcs no pogués circular-hi, en canvi les 447, al tenir dos cotxes motors sí que poden.

En cap cas ni al ficar les 447 ni al renovar la via es va canviar la pendent, ja que això implicarien obres de molta més envergadura.
Moltíssimes gràcies per l'aclariment. ;)



Respon

Torna a “Ferrocarril en general”