Bitllet combinat Rodalies AVE

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon
albert sanz novell
N1
N1
Entrades: 4
Ubicació: El Prat de Llobregat (Baix Llobregat)

Bitllet combinat Rodalies AVE

Entrada Autor: albert sanz novell » Dimarts 14/10/2014 22:26

Bona nit a tothom.

Tinc un dubte sobre el bitllet combinat Rodalies AVE. Segons a la pàgina web de renfe http://www.renfe.com/viajeros/larga_dis ... anias.html, tots els usuaris tenim dret a dos bitllets d'anada i dos bitllets de tornada amb rodalies de cada zona (Barcelona i Girona) en el meu cas, ja que visc al Prat de Llobregat i vull anar a Flaçà.


M'he fixat després d'imprimir els bitllets Barcelona-Sants - Girona, posa tipus de tren AVANT. Això vol dir que únicament és vàlid per als trens AVE?



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dimarts 14/10/2014 23:38

En el cas de la relació Barcelona Sants-Girona, apareix com a tipus AVANT, però en realitat són AVE/TGV amb places amb un cost més baix. Això sí, al ser un servei que forma part de Mitja Distància, l'obtenció d'aquests bitllets combinats no és vàlid per als serveis AVANT, per tant només es pot obtenir si tens un bitllet d'AVE-Llarga Distància. No tindràs més remei doncs, que comprar el bitllet per al servei de rodalia de Girona de forma separada.



albert sanz novell
N1
N1
Entrades: 4
Ubicació: El Prat de Llobregat (Baix Llobregat)

Entrada Autor: albert sanz novell » Dimecres 15/10/2014 0:01

Renfe451 ha escrit:En el cas de la relació Barcelona Sants-Girona, apareix com a tipus AVANT, però en realitat són AVE/TGV amb places amb un cost més baix. Això sí, al ser un servei que forma part de Mitja Distància, l'obtenció d'aquests bitllets combinats no és vàlid per als serveis AVANT, per tant només es pot obtenir si tens un bitllet d'AVE-Llarga Distància. No tindràs més remei doncs, que comprar el bitllet per al servei de rodalia de Girona de forma separada.

Moltes gràcies per la resposta. ;)



Respon

Torna a “Ferrocarril en general”