LAV Olmedo-Zamora

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.

Re: LAV Olmedo-Zamora

EntradaAutor: 437.001 » Dilluns 28/12/2015 22:29

30 viatgers no és tant poc per un servei inaugural, tenint en compte que el nou Alvia Zamora-Madrid (un al dia, els altres són els Madrid-Zamora-Galicia), s'ha posat en servei sense avisar.
Per altra banda, només era el primer dia, que quan la gent se n'ha adonat...

Imatge

https://mobile.twitter.com/diegodh92/st ... 7088172032

http://www.trenzamora.es

I això ja no són "només 30, quina m.erda".

I per altra banda, evidentment no es té en compte que això només és un tram d'una línia que encara està en construcció.

Però clar, ens encanta obrir la boca.
437.001
N10
N10
 
Entrades: 4290
Membre des de: Diumenge 29/05/2005 21:05
Ubicació: Tarragona

Re: LAV Olmedo-Zamora

EntradaAutor: Ayerbe-Zuera » Dimarts 29/12/2015 18:32

Gracias por el seguimiento. Los nueve vagones llenos, como era de esperar atendidos los resultados de las anteriores ampliaciones de la AV.
Pero eso no será óbice para que cuando llegue la próxima ampliación el grupo crítico habitual vuelva a despotricar y a invocar agravios como si la realidad no les hubiera desmentido siempre anteriormente.

Auguro el renacimiento del tren en Zamora, después de décadas de vía única no electrificada.

Por cierto que estoy en Murcia y la expectación social ante el próximo fin del subdesarrollo ferroviario es máxima.
Ayerbe-Zuera
N6
N6
 
Entrades: 312
Membre des de: Divendres 20/05/2011 20:27

Re: LAV Olmedo-Zamora

EntradaAutor: fgc113 » Dimarts 29/12/2015 19:12

Jo crec que és massa prompte per a traure conclusions. És cert que el servei es va posar a a la venta amb pocs dies d'antelació, però només hi ha un servei al dia per sentit circulant per la nova línia (que no LAV). Haurem d'esperar que s'acaben les tarifes promocionals i els Alvia gallecs circulen per la nova línia a partir de gener.
#RodaliesDignesC6
L10 a la Zona Franca, L2 a l'Aeroport i tram central de la L9.
No al tercer carril i sí a la LAV València - Castelló.
Regionals i rodalies dignes a Castelló!
Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
 
Entrades: 826
Membre des de: Dilluns 09/06/2014 14:05
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Re: LAV Olmedo-Zamora

EntradaAutor: javi82 » Dimecres 30/12/2015 9:29

Granolleri ha escrit:si jo fos Murcià hauria preferit que els diners del AVE s'haguessin gastat en electrificar les actuals línies i fer desdoblaments parcials i tenir un servei digne de rodalia, que és el que realment neccesiten


Però si és exactament això el que han fet a la línia Alacant-Múrcia... :roll:
Avatar de l’usuari
javi82
N6
N6
 
Entrades: 306
Membre des de: Dilluns 02/05/2005 16:06
Ubicació: L'Hospitalet

Re: LAV Olmedo-Zamora

EntradaAutor: Renfe451 » Dimecres 30/12/2015 22:51

javi82 ha escrit:
Granolleri ha escrit:si jo fos Murcià hauria preferit que els diners del AVE s'haguessin gastat en electrificar les actuals línies i fer desdoblaments parcials i tenir un servei digne de rodalia, que és el que realment neccesiten


Però si és exactament això el que han fet a la línia Alacant-Múrcia... :roll:


Electrificar-la, no. Però la línia C1 Alacant-Múrcia es mereix un servei més digne. I això passa per electrificar-la primer i si és necessari desdoblar-la, després.
Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
 
Entrades: 1897
Membre des de: Dimarts 01/08/2006 12:12
Ubicació: Barcelona / Cubelles (Garraf, El Penedès)

Re: LAV Olmedo-Zamora

EntradaAutor: ortegote » Diumenge 03/01/2016 2:28

Renfe451 ha escrit:
javi82 ha escrit:
Granolleri ha escrit:si jo fos Murcià hauria preferit que els diners del AVE s'haguessin gastat en electrificar les actuals línies i fer desdoblaments parcials i tenir un servei digne de rodalia, que és el que realment neccesiten


Però si és exactament això el que han fet a la línia Alacant-Múrcia... :roll:


Electrificar-la, no. Però la línia C1 Alacant-Múrcia es mereix un servei més digne. I això passa per electrificar-la primer i si és necessari desdoblar-la, després.


Y despues nuestros grandes politicos hubieran echo como con el Zaragoza-Huesca.
Primero Electrificar poner UT448 y a los 6 meses meterte los UT592 y decir que ahora en electrico solo llegara el AVE.
Por tal de que llegue el AVE a Murcia haran lo que sea aunque ello conlleve dar un peor servicio de cercanias aunque creo que eso es imposible por que peor ya no se puede.
Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
 
Entrades: 799
Membre des de: Dimarts 25/06/2013 18:11
Ubicació: a prop d' ADIF

Re: LAV Olmedo-Zamora

EntradaAutor: ortegote » Diumenge 03/01/2016 2:37

Despues de mi offtpoic hablare de Zamora.

Zamora tenemos que reconocer que renfe no dijo ni mu al poner este servicio y claro solo 60 viajeros el primer dia pensar que solo hay un Alvia al dia No podemos decir que fue un fracaso lo que fue una mala planificacion.
Ahora os explicare esa foto por que veo a muchos valientes subiendola pero sin dar datos que ayuden a entender por que vino lleno pues sencillo la oferta de plazas de 20 euros desde Madrid.
Es como decir que el AVE de Barcelona a Lleida lo pongo a 10 euros 2 meses y seguro que crece el numero de pasajeros de forma explosiva.
Darle tiempo a estos nuevos AVE's o ALVIAS llamarles como querais seguro que habra mas usuarios que antes solo que el gobierno de España a priorizado en unas lineas y en otras como el CM seguimos esperando a que de una vez por todas se hagan las cosas bien, dificil en este pais por cierto.
Saludos.
Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
 
Entrades: 799
Membre des de: Dimarts 25/06/2013 18:11
Ubicació: a prop d' ADIF

Re: LAV Olmedo-Zamora

EntradaAutor: 437.001 » Dilluns 17/07/2017 3:36

ortegote ha escrit:Despues de mi offtpoic hablare de Zamora.

Zamora tenemos que reconocer que renfe no dijo ni mu al poner este servicio y claro solo 60 viajeros el primer dia pensar que solo hay un Alvia al dia No podemos decir que fue un fracaso lo que fue una mala planificacion.
Ahora os explicare esa foto por que veo a muchos valientes subiendola pero sin dar datos que ayuden a entender por que vino lleno pues sencillo la oferta de plazas de 20 euros desde Madrid.
Es como decir que el AVE de Barcelona a Lleida lo pongo a 10 euros 2 meses y seguro que crece el numero de pasajeros de forma explosiva.
Darle tiempo a estos nuevos AVE's o ALVIAS llamarles como querais seguro que habra mas usuarios que antes solo que el gobierno de España a priorizado en unas lineas y en otras como el CM seguimos esperando a que de una vez por todas se hagan las cosas bien, dificil en este pais por cierto.
Saludos.


Com passa el temps...

Avui en dia ja hi ha seriosos problemes de manca de places als serveis Madrid-Zamora-Galicia.
Trobar un bitllet Madrid-Zamora en dia de pont no és gens fàcil si no el busques amb prou antel.lació.

Per cert, el següent tram que obrirà serà Zamora-Pedralba de la Pradería, amb la famosa estació al poblet Otero de Sanabria, que de fet, se suposa que serà l'estació no oficial de la ciutat de Bragança (Portugal), principal població de la zona. A més de la de Puebla de Sanabria, clar.

Per altra banda, continuen construïnt l'edifici de viatgers de la nova estació de Medina del Campo-AV.
Aquesta estació va obrir sense edifici de viatgers, només amb barracons.
437.001
N10
N10
 
Entrades: 4290
Membre des de: Diumenge 29/05/2005 21:05
Ubicació: Tarragona

Re: LAV Olmedo-Zamora

EntradaAutor: ortegote » Dilluns 17/07/2017 16:39

437.001 ha escrit:
Com passa el temps...

Avui en dia ja hi ha seriosos problemes de manca de places als serveis Madrid-Zamora-Galicia.
Trobar un bitllet Madrid-Zamora en dia de pont no és gens fàcil si no el busques amb prou antel.lació.

Per cert, el següent tram que obrirà serà Zamora-Pedralba de la Pradería, amb la famosa estació al poblet Otero de Sanabria, que de fet, se suposa que serà l'estació no oficial de la ciutat de Bragança (Portugal), principal població de la zona. A més de la de Puebla de Sanabria, clar.

Per altra banda, continuen construïnt l'edifici de viatgers de la nova estació de Medina del Campo-AV.
Aquesta estació va obrir sense edifici de viatgers, només amb barracons.


Si pasas de unos trenes lentos a unos rapidos a unos precios normales, lo normal es que la demanda suba y la gente deje el bus y se pase al Tren.
El problema en renfe es que deje morir a los Regionales convencionales como suele hacer con la llegada del AVE, este tema esta por verse.
La otra posibilidad es que aumenten los precios una barbaridad y aunque en momentos puntuales vaya lleno pueda flaquear en otros dias, pero eso pasa en todas las lineas.
Si renfe se lo trabaja tendran buena aceptación otra cosa es la rentabilidad pero ya sabemos que el tgren en este pais es Social y por lo tanto poco rentable.
Saludos.
Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
 
Entrades: 799
Membre des de: Dimarts 25/06/2013 18:11
Ubicació: a prop d' ADIF

Anterior

Torna a: Ferrocarril en general

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Yahoo [Bot] i 3 visitants