Crisis de nocturnos y Autozug en Europa

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.

Re: Crisis de nocturnos y Autozug en Europa

EntradaAutor: ortegote » Dimecres 28/12/2016 20:25

Si no llegase a Port Bou se quedaria como en La Tor de querol que no cruza a españa, ya se que es por la via que esta cortada, pero vamos que si se quiere pillar se va con el ultimo tren español y ya esta.
Saludos.
Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
 
Entrades: 672
Membre des de: Dimarts 25/06/2013 17:11
Ubicació: a prop de FGC

Re: Crisis de nocturnos y Autozug en Europa

EntradaAutor: Sagrerenc » Dimecres 28/12/2016 20:49

ortegote ha escrit:Si no llegase a Port Bou se quedaria como en La Tor de querol que no cruza a españa, ya se que es por la via que esta cortada, pero vamos que si se quiere pillar se va con el ultimo tren español y ya esta.
Saludos.


El problema és en sentit descendent, que els R11 comencen a Portbou. Si l'Intercités de Nuit no arriba fins a Portbou no hi ha connexio possible.

I a veure si poden ajustar els horaris, perquè fins ara hi havia només 8 minuts de marge a Cervera en sentit ascendent i 11 minuts de marge a Portbou en sentit descendent.

Per a mi, el més pràctic des de Barcelona, i és el que he fet la majoria de les vegades, és agafar un BlaBlaCar fins a Perpinyà.
Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
 
Entrades: 1481
Membre des de: Dimarts 22/12/2009 16:17
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Re: Crisis de nocturnos y Autozug en Europa

EntradaAutor: ortegote » Dijous 29/12/2016 12:26

Sagrerenc ha escrit:
ortegote ha escrit:Si no llegase a Port Bou se quedaria como en La Tor de querol que no cruza a españa, ya se que es por la via que esta cortada, pero vamos que si se quiere pillar se va con el ultimo tren español y ya esta.
Saludos.


El problema és en sentit descendent, que els R11 comencen a Portbou. Si l'Intercités de Nuit no arriba fins a Portbou no hi ha connexio possible.

I a veure si poden ajustar els horaris, perquè fins ara hi havia només 8 minuts de marge a Cervera en sentit ascendent i 11 minuts de marge a Portbou en sentit descendent.

Per a mi, el més pràctic des de Barcelona, i és el que he fet la majoria de les vegades, és agafar un BlaBlaCar fins a Perpinyà.


El que mai he entes es per que no creuan tots els Trens espanyols de Port Bou a Cerbere.
El Tren Descendent si no te conexio doncs t'hauries d'esperar al primer tren frances que si arriba a Port Bou, aqui ja entra si tens pressa per feina o vas de turisme amb tranquilitat.
Salutacions.
Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
 
Entrades: 672
Membre des de: Dimarts 25/06/2013 17:11
Ubicació: a prop de FGC

Re: Crisis de nocturnos y Autozug en Europa

EntradaAutor: Sagrerenc » Divendres 30/12/2016 11:55

ortegote ha escrit:El que mai he entes es per que no creuan tots els Trens espanyols de Port Bou a Cerbere.
El Tren Descendent si no te conexio doncs t'hauries d'esperar al primer tren frances que si arriba a Port Bou, aqui ja entra si tens pressa per feina o vas de turisme amb tranquilitat.
Salutacions.

No es tracta de tenir pressa o no, es tracta de fer un servei util i eficient i no quedar-te tirat al mig del no-res.
No seria normal que, per no allargar un tren una parada, triguis 3 hores i mitja per anar de Perpinyà a Figueres fent dos transbordaments. Aixo desincentivaria totalment l'us del tren de nit, ja no venint des de Barcelona o Girona sino fins i tot des de l'Empordà (potser és el que busquen).
Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
 
Entrades: 1481
Membre des de: Dimarts 22/12/2009 16:17
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

La ÖBB, contenta amb els nous nocturns

EntradaAutor: Guigui » Dijous 16/03/2017 20:39

Segons afirma la pròpia ÖBB, el resultat de l'adquisició de noves rutes a Alemanya ha superat les seves expectatives. Des de l'ampliació amb l'horari d'hivern, han venut un total de 450.000 bitllets, que inclouen tant les rutes antigues com les noves.

Font (en alemany): http://derstandard.at/2000054306556/OeB ... ng-geplant

Personalment, crec que tenen una política molt més encertada que l'absurdament elitista dels Trenhotels, ja que els Nightjets ofereixen tota la gamma: des de cabines amb dutxa inclosa fins als clàssics compartiments de sis lliteres.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
 
Entrades: 23412
Membre des de: Diumenge 26/02/2006 18:02
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Intercité nocturns

EntradaAutor: Fran-Ikarus » Dimecres 29/03/2017 16:39

Estic esbotzant un viatge a París d'aquí pocs mesos, i una combinació interessant és l'Intercité nocturn des de Toulouse (per això que ja sabem tots, aprofitar temps de nit per viatjar, i gaudir de la destinació des de primera hora del matí)

Com són aquests trens, a nivell de comfort?, comparats amb el desaparegut TrenHotel (que vaig utilitzar en els meus anteriors viatges a París... temps era temps...)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N10
N10
 
Entrades: 4984
Membre des de: Dissabte 21/05/2005 0:19
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir

Re: Intercité nocturns

EntradaAutor: Sagrerenc » Dimecres 29/03/2017 18:40

Fran-Ikarus ha escrit:Estic esbotzant un viatge a París d'aquí pocs mesos, i una combinació interessant és l'Intercité nocturn des de Toulouse (per això que ja sabem tots, aprofitar temps de nit per viatjar, i gaudir de la destinació des de primera hora del matí)

Com són aquests trens, a nivell de comfort?, comparats amb el desaparegut TrenHotel (que vaig utilitzar en els meus anteriors viatges a París... temps era temps...)

He agafat aquest Intercités una desena de vegades des de Perpinyà. Es tracta de l'equivalent francès als antics Estrella de la Renfe, tot i que les lliteres han estat renovades, i t'ofereixen un kit de viatge (ampolla d'aigua 50cl, taps a les orelles, mocadors i tovalloleta refrescant).

Pel que he sentit els cotxes Lunéa tenen les millors suspensions de tot el parc mobil de la SNCF. Tot i que es tracta d'una linia amb molts revolts, jo sempre he dormit més o menys bé.

Llàstima que per agafar aquest tren des de Toulouse s'hagi de perdre tota la tarda...
Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
 
Entrades: 1481
Membre des de: Dimarts 22/12/2009 16:17
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Anterior

Torna a: Ferrocarril en general

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants