Pàgina 3 de 3

Re: Renfe presenta el AVE Low Cost: avlo.

Publicat: Dimecres 22/01/2020 18:51
Autor: Renfe445
Me da la sensación de que el avlo va a nacer ya muerto... :tancat

Re: Renfe presenta el AVE Low Cost: EVA.

Publicat: Dijous 23/01/2020 16:07
Autor: Railjet OBB
A la venda 10.000 bitllets de l'AVE «low cost» entre Barcelona i Madrid per 5 euros

Els tiquets es posaran a la venda a partir de dilluns i permetran viatjar a partir del 6 d'abril.

Renfe oferirà 10.000 bitllets del seu nou AVE low cost entre Barcelona i Madrid per 5 euros, segons ha anunciat la companyia ferroviària aquest dijous. L'oferta s'ha presentat coincidint amb el llançament del nou servei d'alta velocitat Avlo. Els bitllets amb descompte es podran comprar a partir de dilluns, i seran per viatjar entre el 6 d'abril, data d'estrena dels nous Avlo, i el 31 d'agost.

En concret, Renfe oferirà 1.000 bitllets diaris a 5 euros durant 10 dies, des del 27 de gener, que es podran comprar a la nova pàgina. El servei comptarà amb tres freqüències per sentit i dia, amb parades a Madrid, Saragossa i Barcelona, que a partir del maig s'ampliarà a quatre i al setembre a cinc.

Segons ha informat Renfe, els trens de Barcelona sortiran de Sants a les 9.25h, a les 16.25h i a les 20h. En l'altra direcció, els combois d'Atocha sortiran a les 9.15h, a les 16h i a les 20.35h.

El servei d'Avlo inclou un preu bàsic, d'entre 10 i 60 euros segons el trajecte i la disponibilitat, al que el passatger pot afegir serveis addicionals. Així, es cobrarà per la selecció de plaça, els canvis o anul·lacions de bitllets o qualsevol equipatge addicional que no sigui una primera maleta de cabina i bossa de mà o motxilla, que seran gratuïts.

https://www.naciodigital.cat/noticia/194971

Re: Renfe presenta el AVE Low Cost: EVA.

Publicat: Dijous 23/01/2020 17:17
Autor: Renfe445
Si ho deixen en cinc euros per sempre, segur que l'agafo… :)

Re: Renfe presenta el AVE Low Cost: EVA.

Publicat: Dijous 23/01/2020 19:15
Autor: Railjet OBB
Renfe445 ha escrit:
Dijous 23/01/2020 17:17
Si ho deixen en cinc euros per sempre, segur que l'agafo… :)
:riure :riure :riure :riure :riure :riure :riure :riure :riure

Re: Renfe presenta el AVE Low Cost: EVA.

Publicat: Dilluns 27/01/2020 16:58
Autor: Fran-Ikarus
https://www.lavanguardia.com/economia/2 ... istro.html

Problemas para comprar los billetes de AVE a 5 euros del nuevo servicio AVLO
Las webs de Renfe y AVLO han presentado fallos que imposibilitaron la compra en la primera jornada de la oferta

Re: Renfe presenta el AVE Low Cost: EVA.

Publicat: Dilluns 27/01/2020 17:02
Autor: Renfe445
Fran-Ikarus ha escrit:
Dilluns 27/01/2020 16:58
https://www.lavanguardia.com/economia/2 ... istro.html

Problemas para comprar los billetes de AVE a 5 euros del nuevo servicio AVLO
Las webs de Renfe y AVLO han presentado fallos que imposibilitaron la compra en la primera jornada de la oferta
La qualitat de la xarxa és directament proporcional a la dels seus servidors.

Re: Renfe presenta el AVE Low Cost: EVA.

Publicat: Diumenge 15/03/2020 15:15
Autor: m.h.t.
Renfe posposa la posada en marxa de l'AVLO i tornarà els diners

https://www.elperiodico.cat/ca/economia ... rs-7890614

Re: Renfe presenta el AVE Low Cost: AVLO

Publicat: Dimarts 26/01/2021 16:54
Autor: jaezcurra
L'Avlo començarà a fer via el 23 de juny
El tren d'alta velocitat 'low cost' iniciarà el servei amb quatre circulacions diàries per sentit entre Madrid i Barcelona
Redacció VIA Empresa | Barcelona.26 de gener de 2021 10:34
https://www.viaempresa.cat/empresa/avlo ... 1611669843

Re: Renfe presenta el AVE Low Cost: AVLO

Publicat: Dijous 11/02/2021 17:08
Autor: uriol108
l'oferta aquesta dels bitllets del AVLO a 5 € té trampa, si busques bitllets per anar un divendres i tornar un dijous per exemple (suposo que depèn dels dies deu variar) , et surt a 5€ l'anada i 5€ la tornada, però si busques per exemple anada en divendres i tornada qualsevol altre dia de la setmana, et surt l'anada a 5€ i la tornada a 65€... si vols assegurança de canvi/anul·lació 8 €, si vols selecció de seient ... 8€ més... si vols portar maleta grossa... 10€...

Re: Renfe presenta el AVE Low Cost: AVLO

Publicat: Dijous 11/02/2021 22:51
Autor: fgc113
Això dels dies concrets imagine que ha sigut casualitat, el preu depén de les places venudes i de la demanda prevista. Com a la resta de trens, vaja.

El AVLO ya "avla"

Publicat: Dimecres 24/03/2021 16:55
Autor: Fran-Ikarus
https://www.lavanguardia.com/economia/2 ... rueba.html

https://www.mundodeportivo.com/actualid ... t-pau.html

El tren Avlo, el AVE de bajo coste de Renfe, echa a andar
La compañía ha completado este miércoles su primer viaje de pruebas

Re: Renfe presenta el AVE Low Cost: AVLO

Publicat: Dimecres 24/03/2021 18:50
Autor: Renfe445
Acabes de picar el millor titular per a una crònica! :twisted:

Re: Incidències a RENFE i FGC

Publicat: Dimarts 11/05/2021 17:30
Autor: uriol108
També es podria canviar el nom del fil de Renfe presenta AVLO els Trens d'Alta Velocitat Low Cost, per Notícies relacionades amb els Trens Low Cost d'Alta Velocitat

Re: Renfe presenta el AVE Low Cost: AVLO

Publicat: Dimecres 08/03/2023 9:03
Autor: barcelonasants
Pel que sembla, RENFE ha decidit adaptar la seva estratègia comercial d'alta velocitat i operarà els serveis amb marca AVE només en relacions directes o amb parada a les poblacions principals, mentre que l'AVLO pararà a totes les estacions.

A Catalunya, això voldria dir que, per part de Renfe Lleida, el Camp de Tarragona, Girona i Figueres es quedarien amb serveis Avant i AVLO, però no AVE

https://notasdeprensa.org/el-avlo-para- ... e-negocio/

Re: Renfe presenta el AVE Low Cost: AVLO

Publicat: Dimecres 08/03/2023 9:35
Autor: albe6
Si i no: si tots els AVLO passen a parar a totes els que agafaven un directe o parant només a Saragossa aniran abans a la competència que a un AVE, des d'un punt de vista de només mirant el preu.

S'han de posar més les piles, doncs Alsa ha contraatacat a la creixent oferta ferroviària: ofereix l'abonament freqüent BCN - MAD (les concessions estatals tenen aquesta possibilitat des del febrer, equiparant-ho als abonaments freqüents de MD) sense haver de pagar la fiança. Tarda el que tarda, si, però viatges gratis encara que només en facis un.

Re: Renfe presenta el AVE Low Cost: AVLO

Publicat: Dimecres 08/03/2023 10:00
Autor: barcelonasants
Sincerament, no crec que ALSA li tregui un pessic prou significatiu al tren entre Barcelona i Madrid. És clar que hi ha un segment de públic al que no li importa trigar 7.5 hores si viatja gratis, però no crec que aquest canvi d'estratègia comercial estigui motivat per l'autobús, si no més aviat per la competència en alta velocitat.

De fet, diria que succeeix quelcom semblant al que veiem en l'aviació comercial de curt radi, on les companyies "de bandera" atrauen majoritàriament públic de negocis.

Re: Renfe presenta el AVE Low Cost: AVLO

Publicat: Dimecres 08/03/2023 13:42
Autor: jgomezs
Té pinta de ser una estratègia de segmentació de mercat, consistent en empitjorar el servei barat (fer-lo més lent) per a que la gent es passi al car.
Però si aquest canvi del servei barat no baixa el preu, la gent es passarà a la competència (Ouigo) i es fan un tret al peu?

Re: Renfe presenta el AVE Low Cost: AVLO

Publicat: Dimecres 08/03/2023 15:41
Autor: albe6
Però es que l'últim informe de la CNMC (comissió nacional dels mercats i la competència) ja deia el passat novembre (just dies abans de l'estrena d'Iryo) que en el BCN - MAD Ouigo li guanya clarament la partida a Avlo en quota de mercat del corredor.

Renfe pot rascar més gent de parades intermèdies, però, quanta gent pot perdre dels principals nuclis servits actualment si aquests no "accepten" l'increment de temps i busquen a la competència?

També li podrien donar una repensada a les tarifes comercials, perquè a vegades a mi personalment em surt més barat el bus Almacelles - BCN + tren a MAD (qualsevol de les 3 empreses) que agafar AVE o AVLO LLE - MAD.

Re: Renfe presenta el AVE Low Cost: AVLO

Publicat: Dimecres 08/03/2023 18:54
Autor: Miquel
albe6 ha escrit:
Dimecres 08/03/2023 15:41
Però es que l'últim informe de la CNMC (comissió nacional dels mercats i la competència) ja deia el passat novembre (just dies abans de l'estrena d'Iryo) que en el BCN - MAD Ouigo li guanya clarament la partida a Avlo en quota de mercat del corredor.

Renfe pot rascar més gent de parades intermèdies, però, quanta gent pot perdre dels principals nuclis servits actualment si aquests no "accepten" l'increment de temps i busquen a la competència?

També li podrien donar una repensada a les tarifes comercials, perquè a vegades a mi personalment em surt més barat el bus Almacelles - BCN + tren a MAD (qualsevol de les 3 empreses) que agafar AVE o AVLO LLE - MAD.
Jo fa uns mesos vaig agafar un Ouigo de Sants a Tarragona i uns minuts més tard, un AVE de Tarragona a Lleida ja que em sortia més barat que agafar el mateix AVE de Sants a Lleida. :x