Línies recorregudes pels participants del fòrum

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon
César
N5
N5
Entrades: 152
Ubicació: Flaçà
Contacta:

Re: Tarifa MD

Entrada Autor: César » Dilluns 15/08/2016 10:28

César ha escrit:
Guigui ha escrit:
César ha escrit:La tarifa que se aplica al MD es la misma que un Reg.Expres?
No, és més cara.
Doncs la tarifa del Regional que va a Lleida per Manresa és la mateixa del Reg.Exp. que va a Lleida per Sant Vicenç de Calders?
No. Els Regional Exprés són una mica més cars que els Regional.
Per Manresa són tots Regional, mentre que per SVC són tots Regional Exprés excepte el primer a Lleida (15151 06.50 BCN França - 09.55 Lleida); el primer a BCN (15400 06.23 Lleida - 09.46 BCN França) i el del migdia a BCN (15402 13.10 Lleida - 16.23 BCN França)
Aquests tres SI que costen igual que per Manresa.

A MD hi ha 4 nivells de tarifa que són (de més barat a més car)

1 - Regional
2 - Regional Exprés
3 - MD
4 - MD amb tren S-121 (no present a Catalunya)[/quote]

Gràcies per la resposta, doncs m'esperaré a que s'acabin les obres entre Cervera i Tàrrega per poder fer la volta Girona-BCN-SVC-Lleida-Manresa-BCN-Girona.
Amb tarifa Regional Exprés i sense poder fer servir el MD entre Girona i BCN.
Millor no esperar més anys per si de cas, qui sap si en uns anys la tindrem tancada del tot ... :roll:



Metropondikas
N5
N5
Entrades: 108

Entrada Autor: Metropondikas » Dimarts 16/08/2016 9:22

César ha escrit:Una pregunta una mica fora del context d'aquest fil però és que no se pas a on la puc fer.

Algú del fòrum ha fet tot el recorregut del tren Regional Exprés Barcelona-Madrid (o en el sentit contrari) ??
Encara que no sigui res de l'altre món volia aprofitar l'experiència molt "old style" de fer aquest viatge gaudint de les vistes, dels diferents territoris/paisatges, coneixent estacions, fent les fotos possibles, etc.
Desconec si és possible agafar el bitllet a Girona, tarifa Reg. Exp. i fer el transbordament a Passeig de Gràcia sense tenir que comprar-ne 2 bitllets per separat.
Bon dia,

El vaig fer un desembre no recordo si de l´any passat o de l´anterior. Com tu dius és una experiència old style, és com un viatge en el temps. Si vols gaudir del paisatge lentament és molt recomanable. El 470 en què hi vaig anar estava bastant bé, els seients còmodes. Em va donar temps a llegir-me dos llibres durant el trajecte. En el nucli rodalies/regionals de Barcelona va a tope de viatgers. En la resta de recorregut no hi ha tanta gent, incloent l´aproximació a Madrid. Hi ha, però, suficient públic com per tenir-lo en compte. Hi han molts trajectes curts intermigs fets per molta gent. No recordo si s´aturava a Alcalá o no, com diu un altre company foraire. En total seran entre 30-40 parades i tres/quatre revisors/es al llarg del recorregut que posaven cara de sorpresa cada cop que miraven el meu bitllet.

Salutacions,
MANEL



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimarts 16/08/2016 11:43

Actualitzo la meva llista amb línies que he fet recentment.
http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... 52#p224152


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Dimarts 16/08/2016 18:33

Actualitze la meua llista després de la visita a Girona d'aquest estiu.

C. TRENS SUBURBANS I DE RODALIA

C.5 Girona (Renfe)
RG1 Girona - Figueres

D. TRENS REGIONALS

D.1 Espanya (Renfe)
R11 Barcelona-Sants - Girona (completa)
fgc113 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimecres 27/09/2017 17:08, en total s’ha editat 2 vegades.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dijous 18/08/2016 11:33

Actualitzo amb els viatges que vaig fer l'any 2015.
Platanito l’ha editat per darrera vegada el dia: Dijous 02/08/2018 16:04, en total s’ha editat 1 vegada.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

César
N5
N5
Entrades: 152
Ubicació: Flaçà
Contacta:

Entrada Autor: César » Dilluns 22/08/2016 17:17

França451 ha escrit:
César ha escrit:Una pregunta una mica fora del context d'aquest fil però és que no se pas a on la puc fer.

Algú del fòrum ha fet tot el recorregut del tren Regional Exprés Barcelona-Madrid (o en el sentit contrari) ??
Encara que no sigui res de l'altre món volia aprofitar l'experiència molt "old style" de fer aquest viatge gaudint de les vistes, dels diferents territoris/paisatges, coneixent estacions, fent les fotos possibles, etc.
Desconec si és possible agafar el bitllet a Girona, tarifa Reg. Exp. i fer el transbordament a Passeig de Gràcia sense tenir que comprar-ne 2 bitllets per separat.
Yo no lo he hecho, pero tiene una curiosidad: Por lo que me han dicho personas que lo han hecho, sentido Madrid no tiene parada en Alcalá de henares, pero sí en Vilanova, pero sentido Barcelona EDF, para en Alcalá y en cambio no lo hace en Vilanova. No sé si hay alguna parada más que sólo haga en un sentido pero no en el otro. Tiene la peculiaridad de que generalmente el indicador, al menos hace un par de años, indicaba en muchas ocasiones líneas como la Ávila-Salamanca, Valladolid-Vicálvaro, Bilbao-Zaragoza, Alcázar-Chamartín y algunas otras que ahora no recuerdo, pero que eran de otras zonas de España.

El billete lo puedes coger en cualquier estación sin problemas, como si lo coges en Mataró y usas Rodalies hasta Sants. La tarifa de regionales te permite pedir billete en todas las estaciones donde se pueda (que haya taquilla o máquinas habilitadas) y el único requisito es que uses servicios iguales o de menor valor a tu tarifa, pero NUNCA de mayor valor (por ejemplo no puedes con un billete REX meterte en un servicio de MD o Euromed, al ser éstos de tarifa superior. Eso yo lo pude aprender al hacer (y de paso actualizo algunas líneas) un Castelldefels-Lleida Pirineus (que puedes hacer por la mañana con el R y por la tarde de vuelta tienes que bajarte en Vilanova o San Vicente y continuar en Rodalies o coger el Reus-Barcelona de la noche), o un Montcada i Reixac-Girona (que en ambos casos tuve que hacer con Rodalies a Granollers y Regional -la vuelta bajé en Maçanet y cogí el Aeroport 21:55-).
Un saludo
Pues segun lo que me ha informado una chica en la taquila de Girona este mediodía no se puede coger 1 solo billete Girona-Madrid (via BCN) en tarifa Regional Expres para poder coger el enlace del Reg.Exp. Bcn -> Madrid.
Me ha dicho que son tarifas distintas pero es un absurdo porque quien le dijo a ella que voy a hacer el tramo Girona->Bcn en Media Distancia ?
En fin, no me fio de esta chica, ya volveré a preguntar e insistir con otro empleado. :martell2



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3142
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dimarts 23/08/2016 11:18

Si saps què vols, prova a les màquines autovenda. A vegades és mes fàcil que lidiar amb segons qui.

Salut !!


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Dimarts 23/08/2016 12:51

genissimon ha escrit:Si saps què vols, prova a les màquines autovenda. A vegades és mes fàcil que lidiar amb segons qui.

Salut !!
No podrà, les màquines que hi ha a Girona només deixen comprar bitllet per a recorreguts directes. El que possiblement pugui fer és comprar a la mateixa màquina un Girona-Barcelona i un Barcelona-Madrid.



César
N5
N5
Entrades: 152
Ubicació: Flaçà
Contacta:

Entrada Autor: César » Dimarts 23/08/2016 16:35

Granolleri ha escrit:
genissimon ha escrit:Si saps què vols, prova a les màquines autovenda. A vegades és mes fàcil que lidiar amb segons qui.

Salut !!
No podrà, les màquines que hi ha a Girona només deixen comprar bitllet per a recorreguts directes. El que possiblement pugui fer és comprar a la mateixa màquina un Girona-Barcelona i un Barcelona-Madrid.
Exacte, és tal qual dius tu.



Avatar de l’usuari
gracienc
N5
N5
Entrades: 90
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: gracienc » Dissabte 03/09/2016 18:21

Bones companys del fòrum!

Aquest estiu he complert el somni que tenia des de fa anys de recórrer sencer el transsiberià! Des de Moscu a Vladivostok. (parant a Ekaterimburg, Irkutsk i Ulan-Ude, em va faltar Novossibirsk...)
He de dir que m'ha impressionat però alhora m'ha decebut en alguns aspectes. En qualsevol cas si algú hi està interessat, que no dubti en demanar-me informació!

Salut!



Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Dimarts 03/01/2017 22:38

Actualitze amb canvis menors: he llevat el cartell de "línia completa" a la S2, doncs no he estat a les noves estacions; he fet algun xicotet recorregut per Barcelona amb Rodalies; he provat la C2 i la C3 de València fins a l'Alcúdia i Aldaia, respectivament; he fet viatges per MetroValencia (línies 3 i 5 fins a Mislata, línia 9 fins a Nou d'Octubre, línia 4 fins a TVV i el ramal de la fira) ; he usat el RE València - Tortosa des de Borriana, i també el de Barcelona entre València i Castelló; i he recorregut la R15 entre Tarragona i Móra.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Dissabte 25/02/2017 11:59

Torne a actualitzar el llistat amb una excursió a Caudiel i Xirivella-l'Alter per a provar les C4 i C5 del nucli de València.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Dilluns 03/04/2017 19:25

Actualitze el recompte amb els trams de Metro Madrid i Cercanías Madrid que he recorregut aquest cap de setmana (Cuatro Caminos - Plaza de Castilla de la 1, Sol - San Bernardo de la 2, Argüelles - Moncloa i Plaza de España - Sol de la 3, Moncloa - Príncipe Pío de la 6, Plaza de Castilla - Paco de Lucía de la 9, Alonso Martínez - Plaza de Castilla de la 10, Príncipe Pío - Ópera del Ramal i Atocha-Cercanías de la C7 i la C10).


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Dilluns 17/04/2017 13:43

Poso les línies recorregudes en el meu últim viatge, a falta de fer llista ( :cop ). No compto els trajectes fets amb tren de nit.

Xarxa principal
França
Tessonnières-Rodez
París-Belfort
Ambérieu-Culoz-Bellegarde-Ginebra

Alemanya
Stuttgart-Ulm-Ausburg-Múnic
Múnic-Ingolstadt-Nuremberg (per la línia d'alta velocitat a bord del München-Nürmberg-Express)
Túnel urbà de Múnic (Hauptbahnhof-Ostbahnhof)
Nuremberg-Fulda Hbf

Hongria
Frontera amb Àustria-Györ-Budapest Keleti
Budapest Keleti-Vác-Frontera amb Eslovàquia
(ambós trajectes en tren de nit, però ja despert per tant les considero fetes "de dia")

Polònia
Varsòvia-Lódz Fabrycna
Varsòvia-Póznan-Frankfurt de l'Oder
Varsòvia Zachodnia-Centralna/Sródmiescie-Wschodnia
Varsòvia Zachodnia-Lotnisko Chopina (Aeroport Chopin, no pas per volar sinó per visitar l'Aeroport :x )
Varsòvia Wschodnia-Rembertow

Suïssa
Basilea-Frick-Brugg-Baden-Zúric
Durchmesselinie (Zürich Hb-Zürich Oerlikon)
Zug-Arth Goldau
Nou túnel de base del Sant Gottard
Göeschenen-Lugano
Lugano-Ponte Tresa
Olten-Solothurn (per la línia nova cap a Berna i brancal d'enllaç en via única)
Solothurn-Biel-Neuchâtel-Morges-Ginebra

Xarxes urbanes
Alemanya
Metro i tramvia de Múnic (diversos trajectes)
Metro i tramvia de Nuremberg (diversos trajectes)

Hongria
Metro i tramvia de Budapest (diversos trajectes. Línies M1 i M3 senceres)
Línies suburbanes de Budapest:
H5 Batthyány tér-Szentlélek tér
H6 Közvágóhíd-Torontál utca
H7 Boráros tér-Közvágóhíd
H8/H9 Örs vezér tere-Cinkota

Polònia
Metro de Varsòvia (sencer)
Tramvia de Varsòvia (diversos trajectes)
Tramvia de Lódz (diversos trajectes)

Suïssa
Funicular de Lugano



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dilluns 17/04/2017 14:15

Actualitzo la meva llista amb els viatges que he fet a Saragossa i València.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dilluns 17/04/2017 17:39

Després d'un temps de no estar pel fòrum, amb una mica de temps, hi torno!
Puc començar a fer un llistat amb cara i ulls, tot i que ja l'aniré detallant a mesura que ho vagi recordant :x
Ferroviariament parlant (sobre rails i cable)
Espanya
Catalunya
Barcelona
METRO Tot
FGC Vallès Tot
FGC Anoia Tot
TRAMbaix Tot
TRAMbesòsTot
Rodalies de Catalunya
Xarxa Barcelona
R1, R2Sud, R7 i R8 senceres. R4, R2 i R3 parcialment.
R4 em falta de L'arboç a Gelida i de Sant Vicenç de Castellet a Manresa. R2 Nord/R2 em falta de Mollet a Maçanet. R3 em falta de Ribes a La Tour de Carol
Regionals Barcelona - Tarragona, Reus i l'Aldea. Barcelona - Cerbère
R16 sencera. R14, de nit. R13 (Sant Vicenç - La Plana), R12 res.
Alta velocitat
Girona - Barcelona, Barcelona - Madrid (per Lleida i variant). Només hem falta sortir cap a TP Ferro.
Altres
La línia de La Pobla l'he fet més d'un cop en cotxe, parant a moltes estacions, però a bord de les 311 no.
Funicular de Gelida, Vallvidrera, Tibidado, Montjuic, els dos de Montserrat.
Aeris i telefèrics, remuntadors: Montjuic, Núria, La Molina.
Vies verdes: Carrilet i Val del Zafán.
Aragó
Renfe
Zaragoza - Canfranc
Almacelles - Ariza (Barcelona - Madrid, L.200)
Volta per la circunvalació de Plaza (Casetas-Plaza-Delicias-Casetas)
En cotxe, he parat a moltes més.
Zaragoza ciutat
Tranvía i Cercanías
Altres
Via Verda de la Val de Zafán

Contunuarà ...


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimecres 03/05/2017 15:41

A banda del meu Barcelona-Lió-Lille-Londres i dels Tubes, Overgrounds i DLR que vaig tastar a la capital britànica, hi afegeixo un altre dels meus tours circulars:

dia 1: BCN Sants - Palencia (ja l'havia fet)
dia 2: Palencia - Avila - El Escorial - Atocha
dia 3: Chamartín - Cercedilla - Cotos - Cercedilla - Recoletos
dia 4: Atocha - Valencia Joaquín Sorolla (línia AVE) - BCN Sants (Euromed)

En realitat hi vaig estar deu dies... I el dia de Cotos vaig haver de renunciar a una escapada matinal a Segovia perque era dijous sant (festiu a Madrid) i havien retirat la meitat dels trens regionals, però la vaig substituir per una excursió de Cotos a la Laguna Grande de Peñalara.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dilluns 29/05/2017 21:27

Actualitzo la meva llista amb un viatge a Madrid aquest cap de setmana passat.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Diumenge 30/07/2017 1:55

Actualitzo la meva llista, amb la visita a les noves estacions de la línia Barcelona Vallès de FGC. I la completació de la línia R6 i R7.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Dissabte 05/08/2017 21:16

Línies que he recorregut en l'últim mes i no havia fet:

FGC
Sabadell Plaça Major-Parc del Nord

Euskotren
Ola-Matiko-Zazpi Kaleak-Kukullaga (línia 3 del metro de Bilbao+nou túnel d'accés a la línia del Txoerri)
Herrera-Altza (brancal del "Topo", en un futur part de la línia general)
Ascensor inclinat Kukullaga-Etxebarri

SNCF
Hendaia-Baiona
Baiona-Donibane Garazi
Pau-Montrejéau



Respon

Torna a “Ferrocarril en general”