La SNCF tira la casa per la finestra

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 12/09/2006 23:26

Si fa falta muntem una expedició especial per anar a buscar els bitllets on calgui :D La veritat és que em començo a fer massa il·lusions ara mateix... :roll:



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dimarts 12/09/2006 23:29

Codi: Selecciona’ls tots

Dissabte 16/09/2006

Girona    08.30 Regional
Cervera M 09.26
Cervera M 10.43 TER
Cotlliure 10.57
Cotlliure 14.05 TER
Portbou   14.29
Portbou   16.18 Regional
Girona    17.15
Amos anda, si ho tens a un tiro de piedra!

A més, si aneu a l'hora, et trobaràs el Mare Nostrum a Cervera.

edito: (tot i que no cal anar a Cotlliure, a Cervera mateix te'ls poden fer...)

edito 2: ops, que ha de ser pel 21 per collons. de totes formes, són els mateixos trens...



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 13/09/2006 0:07

Sí, el problema resideix en que ma mare m'ha prohibit explícitament que falti a classe, i m'ha amenaçat de posar algú que em segueixi, en veure la cara d'il·lusió que he posat al dir-li lo dels bitllets per 5€...és el que té que no m'anés massa bé el curs passat...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dimecres 13/09/2006 0:17

aarongilp ha escrit:Sí, el problema resideix en que ma mare m'ha prohibit explícitament que falti a classe, i m'ha amenaçat de posar algú que em segueixi, en veure la cara d'il·lusió que he posat al dir-li lo dels bitllets per 5€...és el que té que no m'anés massa bé el curs passat...
:| Pos digue-li que aquest dia sortiu a veure els sistemes informàtics de la SNCF en hores de màxima utilització xD



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 13/09/2006 0:22

Intentaré enviar-hi algú (o aprofitar que algú hi va)...això o em salto totes les classes del dia i desapareixo un dia i dues nits misteriosament quan faci el viatge...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 13/09/2006 9:23

orique ha escrit: :| Pos digue-li que aquest dia sortiu a veure els sistemes informàtics de la SNCF en hores de màxima utilització
De moment pot aprofitar ara: segons informa Infolignes, tot el sistema de venda de bitllets a França està fora de servei. Només es poden obtenir a mà pels interventors.

S'estan preparant pel dia 21?



Avatar de l’usuari
ROMI65
N6
N6
Entrades: 232
Ubicació: València, ex-París, ex-Ambérieu-en-Bugey, Chambéry

Entrada Autor: ROMI65 » Dimecres 13/09/2006 10:23

Els bitllets a 5 euros venuts el dia 21 seran per a viatges entre el 5 d’octubre i el 9 de desembre.


Le progrès ne vaut que s'il est partagé par tous (SNCF, 1992).

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dimecres 13/09/2006 15:31

A mi em va perfecte perquè la intenció és aprofitar el pont del Pilar (als francesos no els anirà tan bé...). Alguna cosa bona havia de tenir ser espanyol xD



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 13/09/2006 16:35

A mi també em va bé ja que jo ho faria o pel Pilar (que no ho crec, ja que és el meu aniversari el dia 12) o bé pel 8 de desembre...però necessito un cotxe :D


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 13/09/2006 17:48

A mi també em van perfectes les dates. Com l'Octavi, la intenció és aprofitar els bitllets justament pel pont del 12 d'octubre :D



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dimecres 13/09/2006 18:05

Ho estic veient...

Voiture x, Place y: orique
Voiture x, Place y+1: Sònia
Voiture x, Place y+2: Trenscat
Voiture x, Place y+3: Malba
Voiture x, Place y+4: aarongilp
...

xD xD



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 13/09/2006 20:03

És clar que la meva idea és anar i tornar en el dia, jo sortiria de Perpignan a les 6h50 i arribaria a les 12h01, sortint de Gare de Lyon a les 16h00 i després de fer un transbord a Lyon - Part Dieu, arribaria a Perpignan a les 21h36...vamos, que es pot fer en un dia, tot i només estar a Paris 4 hores.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
ROMI65
N6
N6
Entrades: 232
Ubicació: València, ex-París, ex-Ambérieu-en-Bugey, Chambéry

Entrada Autor: ROMI65 » Dimecres 13/09/2006 20:38

entfe001 ha escrit:
orique ha escrit: :| Pos digue-li que aquest dia sortiu a veure els sistemes informàtics de la SNCF en hores de màxima utilització
De moment pot aprofitar ara: segons informa Infolignes, tot el sistema de venda de bitllets a França està fora de servei. Només es poden obtenir a mà pels interventors.

S'estan preparant pel dia 21?
Sembla que ha sigut una avaria a la xarxa de comunicacions de France Télécom. Tot el sistema de venda ha estat fora de servei de 7 a 9 del matí, però s'ha restablert. Avui, però, aquest no ha estat el problema més greu que hi ha hagut a la SNCF.


Le progrès ne vaut que s'il est partagé par tous (SNCF, 1992).

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 13/09/2006 20:44

ROMI65 ha escrit:Sembla que ha sigut una avaria a la xarxa de comunicacions de France Télécom. Tot el sistema de venda ha estat fora de servei de 7 a 9 del matí, però s'ha restablert. Avui, però, aquest no ha estat el problema més greu que hi ha hagut a la SNCF.
Ui, ara m'has deixat ben encuriosit :twisted:

No serà l'estat actual de la frontera de Portbou?



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 13/09/2006 20:48

Jo si vaig a París (amb la xicota) és per estar-m'hi uns quants dies. Ja que el viatge haurà costat poc més del què val una T-10 de 3 zones doncs almenys aprofitar-ho i visitar una mica una ciutat a la que fa molt temps que tinc ganes de tornar. Només hi he estat un cop per la Setmana Santa de 1990 en què no recordo moltíssimes coses però sí que feia molt fred :roll:



Avatar de l’usuari
ROMI65
N6
N6
Entrades: 232
Ubicació: València, ex-París, ex-Ambérieu-en-Bugey, Chambéry

Entrada Autor: ROMI65 » Dimecres 13/09/2006 21:01

entfe001 ha escrit:
ROMI65 ha escrit:Sembla que ha sigut una avaria a la xarxa de comunicacions de France Télécom. Tot el sistema de venda ha estat fora de servei de 7 a 9 del matí, però s'ha restablert. Avui, però, aquest no ha estat el problema més greu que hi ha hagut a la SNCF.
Ui, ara m'has deixat ben encuriosit :twisted:

No serà l'estat actual de la frontera de Portbou?
No, no és Portbou. Però ja que hi som:
Infolignes - mercredi 13 septembre 2006 à 20:31 ha escrit: Fortes pluies au sud de Perpignan. Conséquences
Le trafic est interrompu entre Perpignan et Cerbère, côté français et à à Port Bou en Espagne en raison de l’inondation des voies et ce depuis 19h30.

En conséquence, le Corail international 71 Montpellier 17h06 / Port Bou 19h30 est limité à Perpignan. Les voyageurs emprunteront des bus jusqu’à leur destination finale.

Comptez également des retards compris entre 20mn et 2h30 pour 7 Corails internationaux à destination de Port Bou, Cerbère, Montpellier, Perpignan, Strasbourg et Metz.

Pour savoir si votre train est concerné, entrez vos villes de départ et d’arrivée sur la Recherche Express. Si votre train subit un retard, une estimation de retard sera affichée en rouge, à gauche de l’horaire (si votre train ne subit pas de retard, aucune mention ne sera affichée).
Em referia sobretot al caos de la línia de París a Bordeus. Algú ha decidit emportar-se TRES km de cables de senyalització la nit passada (*), la qual cosa ha tirat per terra la senyalització i hi ha hagut retards i anul·lacions de trens una bona part del dia.

(*) Els robatoris de metalls han esdevingut l'afició de moda a França a causa del fort increment dels preus (i de l'existència de ferrallers disposats a pagar un bon preu per uns materials que saben de procedència dubtosa). N'hi ha que han arribat a endur-se més de 200 m de catenària en tensió a 25000 V.


Le progrès ne vaut que s'il est partagé par tous (SNCF, 1992).

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 13/09/2006 21:15

Infolignes - mercredi 13 septembre 2006 à 20:31 ha escrit: Fortes pluies au sud de Perpignan. Conséquences
Le trafic est interrompu entre Perpignan et Cerbère, côté français et à à Port Bou en Espagne en raison de l’inondation des voies et ce depuis 19h30.

En conséquence, le Corail international 71 Montpellier 17h06 / Port Bou 19h30 est limité à Perpignan. Les voyageurs emprunteront des bus jusqu’à leur destination finale.

Comptez également des retards compris entre 20mn et 2h30 pour 7 Corails internationaux à destination de Port Bou, Cerbère, Montpellier, Perpignan, Strasbourg et Metz.

Pour savoir si votre train est concerné, entrez vos villes de départ et d’arrivée sur la Recherche Express. Si votre train subit un retard, une estimation de retard sera affichée en rouge, à gauche de l’horaire (si votre train ne subit pas de retard, aucune mention ne sera affichée).
Eing? :?

Quan ho he mirat fa una estona parlaven de retards a la banda francesa i interrupció a l'espanyola. I això del Corail amb destinació a Portbou... millor em callo :callat

En tot cas, a jutjar per les imatges del radar del SMC n'haurà caigut una de ben grossa a la zona.
ROMI65 ha escrit:N'hi ha que han arribat a endur-se més de 200 m de catenària en tensió a 25000 V.
:mmm



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 13/09/2006 21:28

Una pregunta potser "tonta" sobre la venda dels 50.000 bitllets a 5€. Per fer la reserva d'un d'aquests bitllets per internet caldrà entrar a http://www.voyages-sncf.com el dia 21 a les 12 del migdia i seguir el procediment habitual per reservar? Tots els bitllets de tots els TGV valdran 5€ mentre hi hagi existències? M'agradaria saber com funcionarà tot plegat per no quedar-me sense bitllet per "tonto".



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dimecres 13/09/2006 22:11

*Suposo* que sí...

Ara jo estic pendent d'uns assumptes i depenent de com vagin les coses fins al 21 a les 12 potser posposem el viatge fins al pont de desembre... que entra just dins del plaç :D
entfe001 ha escrit: :mmm
Només cal una pèrtiga amb unes pinces de tall telescòpiques i au. Quelcom similar a l'eina que tenen a algunes botigues d'alimentació per baixar ampolles de les estanteries superiors, però "king size".

Això, i que no se't caigui el cable al cap al primer tall que facis (al segon, si ho fas bé, el cable caigut no té tensió)



Avatar de l’usuari
ROMI65
N6
N6
Entrades: 232
Ubicació: València, ex-París, ex-Ambérieu-en-Bugey, Chambéry

Entrada Autor: ROMI65 » Dimecres 13/09/2006 23:01

Trenscat ha escrit:Una pregunta potser "tonta" sobre la venda dels 50.000 bitllets a 5€. Per fer la reserva d'un d'aquests bitllets per internet caldrà entrar a http://www.voyages-sncf.com el dia 21 a les 12 del migdia i seguir el procediment habitual per reservar? Tots els bitllets de tots els TGV valdran 5€ mentre hi hagi existències? M'agradaria saber com funcionarà tot plegat per no quedar-me sense bitllet per "tonto".
Segons la directora de VFE (Grans Línies), tots els TGV seran accessibles, sense limitació de places per tren. Ho explica dient que és un regal pels 25 anys del TGV (que es compliran l'endemà -vés i explica perquè aleshores fan el "regal" el dia 21-).

No sé, no m'ho acabe de creure, però ja veurem el dia 21. :D


Le progrès ne vaut que s'il est partagé par tous (SNCF, 1992).

Respon

Torna a “Ferrocarril en general”