La SNCF tira la casa per la finestra

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Oferta confirmada!!

Entrada Autor: orique » Dijous 21/09/2006 10:46

A hores d'ara ja surten anuncis a voyages-sncf confirmant la oferta de la que ens va assabentar en ROMI65.

Bona caça de seient!! :D



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 21/09/2006 12:05

De moment accés impossible a Voyages-SNCF.fr...aviam que no podré anar a Paris...:(


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 21/09/2006 12:10

Per cert...deien que s'estimava que s'esgotessin en 3 hores?? Jo crec que no en duraran ni mitja!!! I jo vull anar a Paris!!


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
ROMI65
N6
N6
Entrades: 232
Ubicació: València, ex-París, ex-Ambérieu-en-Bugey, Chambéry

Entrada Autor: ROMI65 » Dijous 21/09/2006 13:32

Ja no queda res. Els 50.000 bitllets s’han venut en menys 45 minuts... I sembla que voyages-sncf.com no ha funcionat massa bé :?.

Algú ha tingut sort?


Le progrès ne vaut que s'il est partagé par tous (SNCF, 1992).

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dijous 21/09/2006 13:35

Desgraciadament jo no he pogut aconseguir bitllets. He estat tres vegades a un pas de tenir-los (només em faltava passar a la pàgina de pagament i prou) però el servidor sempre es penjava en aquest punt i m'he quedat amb les ganes :'( Així que no tindré més remei que quedar-me a casa pel pont del Pilar. :(



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dijous 21/09/2006 13:38

Jo sí que he pogut treure bitllets d'anar i tornar a Paris pels dies 7 i 8 de desembre. Ara, que dos minuts després, en Trenscat i altres ja m'han dit que tenien molts problemes :o :o :( .

La meva reserva s'ha efectuat a les 12.08. Cal dir que he tingut algun problema per connectar-me i que abans de les 12 (avui m'he conectat a partir de les 10.30) la web de voyages ja havia caigut uns quants cops.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 21/09/2006 15:08

Jo ho havia quasi conseguit a les 13.26, els tenia ja reservats i estava fent el pagament quan m'he donat compte que ni tenia els 6€ de gastos d'enviament (quan algú m'havia dit que era de franc), ni podia pagar amb aquella tarja perquè he vist que el que m'havien venut com a tarja de debit era realment una tarja moneder que no tenia el codi aquell de darrere (codi que t'exigeixen al comprar els bitllets). Així que tot a la caca...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5704
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 21/09/2006 15:13

Si us serveix de consol, tots n'hem vingut (de París ;))
(Jo mai no em vaig creure allò de les abelletes i les flors)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dijous 21/09/2006 16:21

aarongilp ha escrit:[...] ni tenia els 6€ de gastos d'enviament (quan algú m'havia dit que era de franc)
Per al·lusions indirectes... els bitllets de Lunéa de la setmana folla me'ls envien sense cap cost, tal i com consta a les condicions generals de venda de Voyages-SNCF. Estàs segur que has triat com a país de rebuda "Espanya" i no pas "Etiòpia"?
ROMI65 ha escrit:2) Si algú aconsegueix bitllets per estar a París el 14 d'octubre, podrà aprofitar de la jornada de portes obertes al taller de manteniment de Villeneuve-St-Georges (TGV Sud-est i Mediterrani) ;)
Grrrrrrrrr...

Per cert, jo tampoc he tingut sort. No he pogut aconseguir un Paris - Lille i tornada pel dia 13. Què hi farem.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 21/09/2006 16:36

entfe001 ha escrit:
aarongilp ha escrit:[...] ni tenia els 6€ de gastos d'enviament (quan algú m'havia dit que era de franc)
Per al·lusions indirectes... els bitllets de Lunéa de la setmana folla me'ls envien sense cap cost, tal i com consta a les condicions generals de venda de Voyages-SNCF. Estàs segur que has triat com a país de rebuda "Espanya" i no pas "Etiòpia"?
Bé...no sé si a Etiòpia la capital es diu Madrid...però automàticament al accedir com hem fet des de es.tgv.com et prenen, com a país de recepció, Espanya...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dijous 21/09/2006 17:06

Em sembla que haurem de fer un club de damnificats per voyages-sncf.com al final...



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dijous 21/09/2006 17:14

A mí també m'han cobrat els 6€ de despeses. M'imagino que és allò de "Si volen pagar més, que paguin més". No he tingut elecció, veient com estava el panorama :evil: .



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 21/09/2006 17:16

Trenscat ha escrit:Em sembla que haurem de fer un club de damnificats per voyages-sncf.com al final...
Trenscat president, Entfe001 secretari, jo tresorer, i després hi havia...en davida, oi? Doncs apa, en davida...soci d'honor xD Fora conyes...podrien demà tornar-ho a provar...amb una mica de sort consegueixo organitzar-ho millor...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dijous 21/09/2006 17:38

Per cert, he fet un cop d'ull als teletextos de les emissores franceses que rebo a casa (TF1, France 2, France 3, France 5 / Arte i M6) i a cap d'elles es fa esment del col·lapse a l'hora de vendre els bitllets de TGV a 5 EUR. Encara més, cap d'aquests teletextos ni tan sols fa esment de la promoció.

Ara, sí que parlen àmpliament d'un informe que qüestiona les dades oficials d'afectats per l'explosió de la petroquímica de Tolosa de Llenguadoc, just avui fa cinc anys. Val a dir que l'àrea devastada fa por (hi vaig passar fa poc, la línia Toulouse - Tarbes - Bayonne hi passa pel costat).



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Divendres 22/09/2006 12:57

Ja m'han arribat els bitllets a casa :o



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 22/09/2006 13:57

orique ha escrit:Ja m'han arribat els bitllets a casa :o
Carai... jo vaig encarregar dilluns els del Lunéa i encara m'han d'arribar.

Per cert, he vist per una cadena francesa (no sé quina) una allau humana a la parisina Gare de Lyon :o



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5704
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 22/09/2006 14:02

Això ho arriben a fer aquí, i encara hauríem tingut ferits (si no quelcom pitjor).

Clar que, posant unes mampares davant de les taquilles on es venien els bitllets, potser... :twisted:


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 22/09/2006 14:17

Fran-Ikarus ha escrit:Això ho arriben a fer aquí, i encara hauríem tingut ferits (si no quelcom pitjor).
No et pensis... de civilitzats no en tenien res, aquella gent que literalment assaltava les taquilles de l'estació.



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Divendres 22/09/2006 14:44

De France 2:

Au départ, la SNCF prévoyait de vendre à partir de midi, sur internet, par téléphone, en boutiques et en gares, 50.000 billets TGV à cinq euros.

Dépassée par son succès, la SNCF a vendu jeudi en une heure plus de 200.000 billets à cinq euros.

"Nous avons volontairement augmenté le nombre de billets disponibles", a confirmé à l'AFP un porte-parole de la SNCF.


L'opération devait durer jusqu'à minuit, mais en une heure, tout était parti. "Toutes les ventes sont closes, sachant que celles sur le site http://www.voyages-sncf.com, ont été fermées les premières parce que les connexions étaient très difficiles compte tenu d'une énorme demande", a annoncé la SNCF peu après 13 heures.

Le site internet a été pris d'assaut "dès 8h-9h du matin", selon un porte-parole de voyages-sncf.com, et a été saturé dès les premières minutes de la vente, "une ruée".

"Notre service de réservation de billets est momentanément inaccessible, nous vous prions de nous en excuser et vous invitons à renouveler votre visite ultérieurement", indiquait le site vers midi. Dès 12h45, un triste message annonçait: "Les 50.000 places à 5 euros ont été vendues".

Le porte-parole de voyages-sncf.com ne pouvait qu'admettre être "à peu près dans la situation à laquelle nous pouvions nous attendre malheureusement". "Nous avons grosso modo triplé la capacité de notre site internet, qui vend aux alentours de 80.000-90.000 billets lors d'une journée normale, mais nous ne pouvions pas la multiplier par 50 ou par 100", a-t-il expliqué.

Les personnes qui ont tenté leur chance par téléphone ont souvent été refroidies par le message suivant: "En raison d'un grand nombre d'appels, votre demande ne peut aboutir".

Pour ceux qui pensaient être plus chanceux en se déplaçant directement aux guichets, la déception fut aussi de mise, avec des files interminables dans les gares parisiennes dès les premières heures de la matinée.

"De mémoire de cheminot, on n'avait jamais vu une telle affluence dans la gare", selon Thierry Marduel, directeur de la Gare Montparnasse. A l'annonce de la fin de la promotion, la frustration se lisait sur les visages. "J'ai attendu deux heures pour rien", se lamentait un jeune père de famille trentenaire, en tee-shirt beige.

Quant aux heureux acheteurs, qui ne pouvaient commander plus de six allers simples par personne, ils ont demandé des trajets province-province (Lille-Rennes, par exemple), à 35%, des billets Paris-Provence-Alpes-Côte d'Azur (30% des ventes), Paris-Sud Ouest (25%) et Paris-Rhône-Alpes (13%).

Assez logiquement, ce sont donc les billets les plus chers qui ont été plébiscités: "Les Français ont très bien fait leurs calculs", s'est réjoui le porte-parole de la SNCF.

-----------------------

Breu resum en català per als que no interpreten el francès:

* En comptes de 50000 bitllets la SNCF va vendre ahir 200000 bitllets a 5 € en 45 minuts. :o

* Voyages-sncf.com va tenir problemes des de les 8 del matí.

* Les línies telefòniques també es van saturar de mala manera.

* El cap d'estació de Montparnasse assegura que "mai havia vist una afluència de persones com la d'ahir"



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Divendres 22/09/2006 15:48

Doncs ja ho podrien haver augmentat una mica més el nombre de bitllets de 5€ venuts. Ja posats, podrien haver-ne fet 1 milió :roll:



Respon

Torna a “Ferrocarril en general”