VJs incompetents

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon
Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Re: Més gilipolles, vull dir VJs incompetents

Entrada Autor: raulitinbcn » Diumenge 16/09/2012 18:58

Ahir a Terrassa Renfe, una "factora de circulació" o un personal de renfe que va sortir d'un "gabinete de conducción" em va dir que no podia fer fotos i jo li vaig dir que a la web d'ADIF no hi posava aixó ... Es va anar, després el VJ incompetens de RENFOMENTADIF va trucar a algú, ell va trucar, va estar uns 15 minuts petan-se el cul de riure. I despres se'm apropa i em diu que; desde arriba me han dicho que no puedes hacer fotos, los iento, ya tienes algunas, no? I em vaig anar, faré una reclamació a rodalies x Catalunya pel meu desgrat contra uns dels seus treballadors.


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dimarts 04/06/2013 22:08

No se si es el tema correcte, però ...
Avui, a l'estació de Clot, a la sortida de Vàlencia, hi havien uns inspectors i un vigilant (o dos, no estic segur) Jo vaig a passar i em demanen la meva ''targeta''. Jo li dic que s'identifiqui, ell m'ensenya el seu carnet de TMB, ja que la xapa que porta al pit, només surt TMB, INSPECTOR Núm. (en blanc), no posa número. Li dic si la puc apuntar i em diu que no. La tanca i se la guarda ràpidament, i en aixo el vigilant del costat em diu: (alguna cosa així)
- No ves el traje, o es que va vestido de payaso.
Me quedat amb les ganes de dir-li:
- Pues si es un payaso no es necesario de que le enseñe mi titulo de transporte.
Deixant'ho estar, vull saber si està obligat a identificar-se i, en aquest cas, posar la corresponent reclamació/denuncia? Puc reclamar que un inspector ha vulnera't la normativa, contra un mateix empleat:
4. Los empleados del titular de la infraestructura y de las empresas ferroviarias tienen la consideració de agentes de la autoridad a los efectos de la exigencia, si procede, de la responsabilidad correspondiente a quienes ofrezcan resistencia o cometan atentado o desacato, de obra o de palabra, contra ellos.
El que principalment denunciaré serà:
- L'actitud de ''superioritat'' del altre vigilant, dient-me entre linies, tu eres tonto o es que no le ves?
- No m'han deixat que m'apunti el seu número d'empleat de TMB, per cursar de forma correcta la denúncia/reclamació.
- (d'aqueta no estic segur?) M'ha malmés el meu títol de transport, no li pasava bé per la maquina fins a la ciquena o sisé cop.

Per si algú pot identificar a algun inspector, que m'ho digui via MP. Els fets han passat al voltant de les 8:00 PM (de la nit)


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dimarts 04/06/2013 22:24

Et recomano que ni denunciis, ni res. Crec que perdràs el temps, perquè veient el que ha sigut i que et serà difícilment demostrable, tens totes les "de perdre". Un altre cop, si et demanen el bitllet i veus que va vestit d'empresa (TMB) i acompanyat per seguretat més val que enlloc de buscar les pessigolles, si ell et demana educadament el bitllet li ensenyes i ja està. ALtra cosa seria que te'l demanés un agent de paisà, que aleshores sí que s'ha d'identificar, o que et faltes el respecte a l'hora de demanar-te el bitllet.

Tot i això, jo mai he tingut cap problema amb cap agent de TMB...més aviat són els de seguretat els que tenen els fums pujats!


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
alf_
N9
N9
Entrades: 1651

Entrada Autor: alf_ » Dimarts 04/06/2013 22:29

raulitinbcn ha escrit:No se si es el tema correcte, però ...
Avui, a l'estació de Clot, a la sortida de Vàlencia, hi havien uns inspectors i un vigilant (o dos, no estic segur) Jo vaig a passar i em demanen la meva ''targeta''. Jo li dic que s'identifiqui, ell m'ensenya el seu carnet de TMB, ja que la xapa que porta al pit, només surt TMB, INSPECTOR Núm. (en blanc), no posa número. Li dic si la puc apuntar i em diu que no. La tanca i se la guarda ràpidament, i en aixo el vigilant del costat em diu: (alguna cosa així)
- No ves el traje, o es que va vestido de payaso.
Me quedat amb les ganes de dir-li:
- Pues si es un payaso no es necesario de que le enseñe mi titulo de transporte.
Deixant'ho estar, vull saber si està obligat a identificar-se i, en aquest cas, posar la corresponent reclamació/denuncia? Puc reclamar que un inspector ha vulnera't la normativa, contra un mateix empleat:
4. Los empleados del titular de la infraestructura y de las empresas ferroviarias tienen la consideració de agentes de la autoridad a los efectos de la exigencia, si procede, de la responsabilidad correspondiente a quienes ofrezcan resistencia o cometan atentado o desacato, de obra o de palabra, contra ellos.
El que principalment denunciaré serà:
- L'actitud de ''superioritat'' del altre vigilant, dient-me entre linies, tu eres tonto o es que no le ves?
- No m'han deixat que m'apunti el seu número d'empleat de TMB, per cursar de forma correcta la denúncia/reclamació.
- (d'aqueta no estic segur?) M'ha malmés el meu títol de transport, no li pasava bé per la maquina fins a la ciquena o sisé cop.

Per si algú pot identificar a algun inspector, que m'ho digui via MP. Els fets han passat al voltant de les 8:00 PM (de la nit)
Es muy desafortunado lo que te ha ocurrido. Estabas en tu pleno derecho de apuntarte el número del revisor, por si acaso fuera necesaria una reclamación. En un caso así, donde además te encuentres con que te esten intimidando no deberías de tener reparos de ya bien insistir en tu derecho de buena manera, o sino llamar a la policía. No es posible que tengamos a unos interventores que no van debidamente identificados, y otros con delusiones de grandeza. Yo he escuchado historias esperpénticas de timos aún más sofisticados que una falsa revisión de billetes. En el país donde todo problema político es una conspiración anda que no voy a sospechar de lo que me da la gana sospechar.



Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dimecres 05/06/2013 19:17

alf_ ha escrit:
raulitinbcn ha escrit:No se si es el tema correcte, però ...
Avui, a l'estació de Clot, a la sortida de Vàlencia, hi havien uns inspectors i un vigilant (o dos, no estic segur) Jo vaig a passar i em demanen la meva ''targeta''. Jo li dic que s'identifiqui, ell m'ensenya el seu carnet de TMB, ja que la xapa que porta al pit, només surt TMB, INSPECTOR Núm. (en blanc), no posa número. Li dic si la puc apuntar i em diu que no. La tanca i se la guarda ràpidament, i en aixo el vigilant del costat em diu: (alguna cosa així)
- No ves el traje, o es que va vestido de payaso.
Me quedat amb les ganes de dir-li:
- Pues si es un payaso no es necesario de que le enseñe mi titulo de transporte.
Deixant'ho estar, vull saber si està obligat a identificar-se i, en aquest cas, posar la corresponent reclamació/denuncia? Puc reclamar que un inspector ha vulnera't la normativa, contra un mateix empleat:
4. Los empleados del titular de la infraestructura y de las empresas ferroviarias tienen la consideració de agentes de la autoridad a los efectos de la exigencia, si procede, de la responsabilidad correspondiente a quienes ofrezcan resistencia o cometan atentado o desacato, de obra o de palabra, contra ellos.
El que principalment denunciaré serà:
- L'actitud de ''superioritat'' del altre vigilant, dient-me entre linies, tu eres tonto o es que no le ves?
- No m'han deixat que m'apunti el seu número d'empleat de TMB, per cursar de forma correcta la denúncia/reclamació.
- (d'aqueta no estic segur?) M'ha malmés el meu títol de transport, no li pasava bé per la maquina fins a la ciquena o sisé cop.

Per si algú pot identificar a algun inspector, que m'ho digui via MP. Els fets han passat al voltant de les 8:00 PM (de la nit)
Es muy desafortunado lo que te ha ocurrido. Estabas en tu pleno derecho de apuntarte el número del revisor, por si acaso fuera necesaria una reclamación. En un caso así, donde además te encuentres con que te esten intimidando no deberías de tener reparos de ya bien insistir en tu derecho de buena manera, o sino llamar a la policía. No es posible que tengamos a unos interventores que no van debidamente identificados, y otros con delusiones de grandeza. Yo he escuchado historias esperpénticas de timos aún más sofisticados que una falsa revisión de billetes. En el país donde todo problema político es una conspiración anda que no voy a sospechar de lo que me da la gana sospechar.
Si em passa una altre vegada, potser en comptes de posar una reclamació, potser es donen més compte del poders dels usuaris, que fer la quarta reclamació de l'any.


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

sagrering
N6
N6
Entrades: 273

Entrada Autor: sagrering » Dimecres 05/06/2013 21:37

Por favor. Por,una incompetencia que pueda existir con algun miembro del foro de algun vigilante puntual, no se puede catalogar de gilipollas a todos los V.J. Esta gente estan haciendo turnos de 12 horas diarias, aguantando todo tipo de cabronadas, sabiendo todos los chorizos y mafias que actuan en los transportes publicos y cobrando sueldos de 800 €, e impotentes al no tener ninguna autoridad y depender directamente de las intervenciones de mossos y G.U. Yo los respeto y repito...no se puede tachar a nadie de gilipollas en un foro tan RESPETUOSO, como este.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 05/06/2013 22:55

sagrering ha escrit:Por favor. Por,una incompetencia que pueda existir con algun miembro del foro de algun vigilante puntual, no se puede catalogar de gilipollas a todos los V.J. Esta gente estan haciendo turnos de 12 horas diarias, aguantando todo tipo de cabronadas, sabiendo todos los chorizos y mafias que actuan en los transportes publicos y cobrando sueldos de 800 €, e impotentes al no tener ninguna autoridad y depender directamente de las intervenciones de mossos y G.U. Yo los respeto y repito...no se puede tachar a nadie de gilipollas en un foro tan RESPETUOSO, como este.
¿Dónde se califican a todos los vigilantes así? Aquí hablan de casos puntuales.



iFercat
N7
N7
Entrades: 387

Entrada Autor: iFercat » Dimecres 05/06/2013 23:47

Joe el que veig es que has volgut anar de llest, el que has fet es de persona pedante, nose ami em demana un revisor (que no s'ha de tenir cap carrera per veure si son de veritat o no...) el bitllet i el comportament logic i sensat es donarli que sorti correcte i passar i que cada un segueixi fent el dia, nose a que ve demanar-li la identificacio i el seu numero quan no ha pasat res, nose a qui li han vingut els aires de superioritat precisament. Pero no et posas a demanar el numero sense venir a cuento fent perdre el temps al personal apart de "colapsar", es que en serio nose ha que ha vingut el que has fet.
Aixo si, en el cas que pases algu seria el primer en demanar-li la identificació, pero les coses quan toquen, que aqui el que ha començat a buscar brega has sigut tu.



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dijous 06/06/2013 9:31

iFercat ha escrit:Joe el que veig es que has volgut anar de llest, el que has fet es de persona pedante, nose ami em demana un revisor (que no s'ha de tenir cap carrera per veure si son de veritat o no...) el bitllet i el comportament logic i sensat es donarli que sorti correcte i passar i que cada un segueixi fent el dia, nose a que ve demanar-li la identificacio i el seu numero quan no ha pasat res, nose a qui li han vingut els aires de superioritat precisament. Pero no et posas a demanar el numero sense venir a cuento fent perdre el temps al personal apart de "colapsar", es que en serio nose ha que ha vingut el que has fet.
Aixo si, en el cas que pases algu seria el primer en demanar-li la identificació, pero les coses quan toquen, que aqui el que ha començat a buscar brega has sigut tu.
:plas :plas



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dijous 06/06/2013 11:30

iFercat ha escrit:Joe el que veig es que has volgut anar de llest, el que has fet es de persona pedante, nose ami em demana un revisor (que no s'ha de tenir cap carrera per veure si son de veritat o no...) el bitllet i el comportament logic i sensat es donarli que sorti correcte i passar i que cada un segueixi fent el dia, nose a que ve demanar-li la identificacio i el seu numero quan no ha pasat res, nose a qui li han vingut els aires de superioritat precisament. Pero no et posas a demanar el numero sense venir a cuento fent perdre el temps al personal apart de "colapsar", es que en serio nose ha que ha vingut el que has fet.
Aixo si, en el cas que pases algu seria el primer en demanar-li la identificació, pero les coses quan toquen, que aqui el que ha començat a buscar brega has sigut tu.
:plas
Això mateix és el que volia insinuar jo, però no tant directament. Per això et recomanava que no fiquis cap reclamació, perquè acabarà a la basura per haver-te passat de llest i de xul·lo. Tant provocador pot ser el VJ com tu tocant-lis els nassos per res. ;)


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dijous 06/06/2013 15:09

oriolp13 ha escrit:
iFercat ha escrit:Joe el que veig es que has volgut anar de llest, el que has fet es de persona pedante, nose ami em demana un revisor (que no s'ha de tenir cap carrera per veure si son de veritat o no...) el bitllet i el comportament logic i sensat es donarli que sorti correcte i passar i que cada un segueixi fent el dia, nose a que ve demanar-li la identificacio i el seu numero quan no ha pasat res, nose a qui li han vingut els aires de superioritat precisament. Pero no et posas a demanar el numero sense venir a cuento fent perdre el temps al personal apart de "colapsar", es que en serio nose ha que ha vingut el que has fet.
Aixo si, en el cas que pases algu seria el primer en demanar-li la identificació, pero les coses quan toquen, que aqui el que ha començat a buscar brega has sigut tu.
:plas
Això mateix és el que volia insinuar jo, però no tant directament. Per això et recomanava que no fiquis cap reclamació, perquè acabarà a la basura per haver-te passat de llest i de xul·lo. Tant provocador pot ser el VJ com tu tocant-lis els nassos per res. ;)
Bueno, jo vaig pel metro i una peresona em demana el bitllet i no li deixo. El perquè li demano es simplement per, si m'ha malmés el meu títol poguer identificar-ho i l'altre, perquè a la xapa que porta al pit, no posa cap número. Podeu llegir l'història al blog de wikibus: http://blocbuscat.blogspot.com.es/2013/ ... assar.html


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dijous 06/06/2013 15:34

raulitinbcn ha escrit:
oriolp13 ha escrit:
iFercat ha escrit:Joe el que veig es que has volgut anar de llest, el que has fet es de persona pedante, nose ami em demana un revisor (que no s'ha de tenir cap carrera per veure si son de veritat o no...) el bitllet i el comportament logic i sensat es donarli que sorti correcte i passar i que cada un segueixi fent el dia, nose a que ve demanar-li la identificacio i el seu numero quan no ha pasat res, nose a qui li han vingut els aires de superioritat precisament. Pero no et posas a demanar el numero sense venir a cuento fent perdre el temps al personal apart de "colapsar", es que en serio nose ha que ha vingut el que has fet.
Aixo si, en el cas que pases algu seria el primer en demanar-li la identificació, pero les coses quan toquen, que aqui el que ha començat a buscar brega has sigut tu.
:plas
Això mateix és el que volia insinuar jo, però no tant directament. Per això et recomanava que no fiquis cap reclamació, perquè acabarà a la basura per haver-te passat de llest i de xul·lo. Tant provocador pot ser el VJ com tu tocant-lis els nassos per res. ;)
Bueno, jo vaig pel metro i una peresona em demana el bitllet i no li deixo. El perquè li demano es simplement per, si m'ha malmés el meu títol poguer identificar-ho i l'altre, perquè a la xapa que porta al pit, no posa cap número. Podeu llegir l'història al blog de wikibus: http://blocbuscat.blogspot.com.es/2013/ ... assar.html
El fet és que no és una persona, és un empleat de TMB i, a tal efecte està considerat com un agent de l'autoritat, per tant si no li dones és com si a mi em ve un Mosso d'Esquadra de paisà per el carrer, em para, m'ensenya la placa (on no sempre es veu el número) i em demana el DNI. Si vols va et pots posar tonto i començar-li a demanar el Núm. d'Identificació, que el més probable és que acabis a la comissaria per desobediència a un agent.

Si un empleat ve i et demana el títol, li has de donar i punt, ja que tot i estar en el teu dret fent el que vas fer, es ganes de tocar-li els pebrots. Al final, ell no està fent la seva feina? Doncs limitat a fer el que et demana i deixa de molestar ja que probablement per culpa de fets com aquests és quan després van amb prepotència i mala gana a altres usuàris que no en tenen cap culpa i venen darrere teu.

Per cert, m'acabo de llegir el teu relat i encara dona més la raó a el que apunta un usuàri més amunt, et vas voler passar de llest i la vas "*******".


Salutacions,

Oriol

sagrering
N6
N6
Entrades: 273

Entrada Autor: sagrering » Dijous 06/06/2013 16:26

Tienes toda la razón, metring. Se habla de casos puntuales. Pero es que yo estoy bastante sensibilizado por la poca jurisdicción que tiene esta gente y no pertenezco a ellos ni mucho menos. Simplemente siento un poco de " pena " por sus condiciones laborales y su imposibilidad de no poder hacer absolutamente nada que no sea retener un tio/tia contra la pared, sin tocarlo esperando la carambola que se presente " La autoridad competente ". Y la verdad, el titulo de " Mes Gilipolles , vull dir VJs incompetents " , es irrespetuoso, por más que digan, y puede dar lugar a una doble interpretación.
Yo no voy a entrar en si se ha de identificar o no. Le doy el billete, por que siempre pago y no me molesta que me lo pidan y adiós. Me molesta que se cuelen en mis propias narices.



Avatar de l’usuari
alf_
N9
N9
Entrades: 1651

Entrada Autor: alf_ » Dijous 06/06/2013 19:45

oriolp13 ha escrit:El fet és que no és una persona, és un empleat de TMB i, a tal efecte està considerat com un agent de l'autoritat, per tant si no li dones és com si a mi em ve un Mosso d'Esquadra de paisà per el carrer, em para, m'ensenya la placa (on no sempre es veu el número) i em demana el DNI. Si vols va et pots posar tonto i començar-li a demanar el Núm. d'Identificació, que el més probable és que acabis a la comissaria per desobediència a un agent.
Es un ejemplo muy desafortunado. Si me llega un supuesto policía de paisano, y digo supuesto porque si va de paisano no hay nada que me indique que realmente sea policía y no un farsante. Me enseña una placa falsa durante un segundo, yo me lo creo, y hace conmigo lo que quiere porque es policía. Igual y me sube a su coche que no va marcado, y luego me lleva a un descampado para robarme. Mira, tal vez es por los años que viví en México, D.F. que tengo un fuerte reflejo de no descartar nunca que me estén burlando. Allí, historias de falsos "policías de paisano" que resultan ser secuestradores no es algo desconocido, ni lo es que frente a un restaurante se instale un "valet" que resulta ser que roban coches. Y claro, una cosa es un policía uniformado, y otro es uno que va de paisano y apenas tiene una placa para identificarse. Lo primero que hago en ese caso es fijarme que la placa esta en orden, y posiblemente me apunto el número porsia, aunque no lo hiciera con un policía uniformado. ¿Por qué no iba a ser algun tipo de fraude la razón por la que ese señor no llevaba el número en la placa? Como sea, puede ser sospechoso, tal vez ni trabaja ahí sino que es colega del revisor y busca sacar multas pagadas en efectivo para quedarse el dinero, y la ropa y maquinita se la prestó su compañero. ¿Rebuscado? Puede, pero también lo es un falso valet.



Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dijous 06/06/2013 19:56

Jo li demano el número, més que res, perquè ja que porto una placa al pit on, suposadament hi ha de constar el número i no hi consta. No més per aixó, també, com ja he dit missatges enrrere, si m'ha malmés el títol, l'ha llençat a la via, l'ha estripat ... (exemples molt difícils de que passin, però) i diu que no porto i em posa una sanció ...


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 06/06/2013 20:09

raulitinbcn ha escrit:Jo li demano el número, més que res, perquè ja que porto una placa al pit on, suposadament hi ha de constar el número i no hi consta. No més per aixó, també, com ja he dit missatges enrrere, si m'ha malmés el títol, l'ha llençat a la via, l'ha estripat ... (exemples molt difícils de que passin, però) i diu que no porto i em posa una sanció ...
Sincerament intentes trobar-li tres peus al gat per justificar-ho, no te cap lògica el que has fet. Jo no acabo de veure el motiu pel qual un revisor t'ha d'estripar i/o malmetre el títol, es que no hi ha per on agafar-ho...

En tot cas, en dubte de si són de veritat o no, si van en grup i amb els de Seguretat està clar sí són reals no? Aquest matí m'han demanat el títol a Cornellà (Adif) sols hi havia 1 revisor amb dos segurates, ni se m'ha passat pel cap mirar-li ni la placa, entenc que hi ha certa confiança cap a la feina que desenvolupen com per demanar les dades de sobte.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 06/06/2013 20:13

sagrering ha escrit:Tienes toda la razón, metring. Se habla de casos puntuales. Pero es que yo estoy bastante sensibilizado por la poca jurisdicción que tiene esta gente y no pertenezco a ellos ni mucho menos. Simplemente siento un poco de " pena " por sus condiciones laborales y su imposibilidad de no poder hacer absolutamente nada que no sea retener un tio/tia contra la pared, sin tocarlo esperando la carambola que se presente " La autoridad competente ". Y la verdad, el titulo de " Mes Gilipolles , vull dir VJs incompetents " , es irrespetuoso, por más que digan, y puede dar lugar a una doble interpretación.
Yo no voy a entrar en si se ha de identificar o no. Le doy el billete, por que siempre pago y no me molesta que me lo pidan y adiós. Me molesta que se cuelen en mis propias narices.
Pues tienes razón, el título no es muy adecuado. Lo cambio.



Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dijous 06/06/2013 20:14

Miquel ha escrit:
raulitinbcn ha escrit:Jo li demano el número, més que res, perquè ja que porto una placa al pit on, suposadament hi ha de constar el número i no hi consta. No més per aixó, també, com ja he dit missatges enrrere, si m'ha malmés el títol, l'ha llençat a la via, l'ha estripat ... (exemples molt difícils de que passin, però) i diu que no porto i em posa una sanció ...
Sincerament intentes trobar-li tres peus al gat per justificar-ho, no te cap lògica el que has fet. Jo no acabo de veure el motiu pel qual un revisor t'ha d'estripar i/o malmetre el títol, es que no hi ha per on agafar-ho...

En tot cas, en dubte de si són de veritat o no, si van en grup i amb els de Seguretat està clar sí són reals no? Aquest matí m'han demanat el títol a Cornellà (Adif) sols hi havia 1 revisor amb dos segurates, ni se m'ha passat pel cap mirar-li ni la placa, entenc que hi ha certa confiança cap a la feina que desenvolupen com per demanar les dades de sobte.
Bueno, deixem el tema, millor no enrevesar-nos més. :topic


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

iFercat
N7
N7
Entrades: 387

Entrada Autor: iFercat » Dijous 06/06/2013 20:16

alf_ ha escrit:
oriolp13 ha escrit:El fet és que no és una persona, és un empleat de TMB i, a tal efecte està considerat com un agent de l'autoritat, per tant si no li dones és com si a mi em ve un Mosso d'Esquadra de paisà per el carrer, em para, m'ensenya la placa (on no sempre es veu el número) i em demana el DNI. Si vols va et pots posar tonto i començar-li a demanar el Núm. d'Identificació, que el més probable és que acabis a la comissaria per desobediència a un agent.
Es un ejemplo muy desafortunado. Si me llega un supuesto policía de paisano, y digo supuesto porque si va de paisano no hay nada que me indique que realmente sea policía y no un farsante. Me enseña una placa falsa durante un segundo, yo me lo creo, y hace conmigo lo que quiere porque es policía. Igual y me sube a su coche que no va marcado, y luego me lleva a un descampado para robarme. Mira, tal vez es por los años que viví en México, D.F. que tengo un fuerte reflejo de no descartar nunca que me estén burlando. Allí, historias de falsos "policías de paisano" que resultan ser secuestradores no es algo desconocido, ni lo es que frente a un restaurante se instale un "valet" que resulta ser que roban coches. Y claro, una cosa es un policía uniformado, y otro es uno que va de paisano y apenas tiene una placa para identificarse. Lo primero que hago en ese caso es fijarme que la placa esta en orden, y posiblemente me apunto el número porsia, aunque no lo hiciera con un policía uniformado. ¿Por qué no iba a ser algun tipo de fraude la razón por la que ese señor no llevaba el número en la placa? Como sea, puede ser sospechoso, tal vez ni trabaja ahí sino que es colega del revisor y busca sacar multas pagadas en efectivo para quedarse el dinero, y la ropa y maquinita se la prestó su compañero. ¿Rebuscado? Puede, pero también lo es un falso valet.
Hombre, pero la gente de tmb no iva de paisano (llevan un uniforme y unas maquinitas facilmente reconocibles) ademas iva con personal de seguridad. Lo tuyo si que ha sido un ejemplo desafortunado...


Si ja es veu que li vas demanar el numero de placa per anar de llest i cada cop que t'expliques es veu mes clar, per culpa de gent com tu reben els altres. Per que a sobre et demana el bitllet am educacio, i encara que tu et poses pedante el tio te la bona fe d'ensenyarte la seva targeta, i tu a sobre et vols seguir pasant de llest, en serio fes-to mirar...



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 07/06/2013 0:06

Feu el favor de cenyir-vos al tema del fil i de pensar dos cops què escriviu, perquè amb aquest poti-poti indiscriminat, ja ni val la pena que fem subfòrums i fils separats i en fem una escudella i carn d'olla temàtica!


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Ferrocarril en general”