Horaris SNCF que no concorden

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon
David
N4
N4
Entrades: 59

Horaris SNCF que no concorden

Entrada Autor: David » Diumenge 08/10/2006 23:55

Hola companys,

Dijous vinent tinc previst anar fins a Tolouse en trens regionals. El meu pla de viatge passa per agafar el regional Bcn-Cerbere, després un Ter fins a Narbona i alla un altre Ter fins a Toulouse. Fins aqui tot molt bé, però sorpresa:

Segons la pàgina de voyages-sncf, tinc un ter el dia 12 d'Octubre ( i li especifico la data ) que surt de Narbonne a les 15.35 i que arriba a Toulouse a les 17.10. Perfecte! Però resulta que si em descarrego la fitxa horària de la línia Cerbère-Toulouse posa que no circula del 22 de Setembre al 16 d'Octubre. JO hi vaig el dia 12!!

De qui em refio??? De la pàgina dels viatges o de la fitxa horària...Qui té més possibilitats de dir la veritat?

Merci.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 09/10/2006 11:56

Com bé comento en un altre fil, ni al PDF ni als horaris impresos consta que el TER de Perpinyà de les 17.26 arribi a Portbou quan sí que ho fa, per la qual cosa jo donaria més fiabilitat al sistema de voyages-sncf. T'ho miraria pel RIHO, però tinc l'ordinador mig petat (problemes amb el registre del Windows :roll:) i no em funciona.

En tot cas, si fas el trajecte tot amb trens regionals tens una altra combinació per anar sobre segur, transbordant també a Carcassona (o Bram o Castelnaudary), amb un Ter que surt de Narbona a les 14.30. Tindries quaranta minuts d'espera per arribar finalment a Tolosa de Llenguadoc a les 16.52, guanyant un quart d'hora respecte el tren directe. Aquesta combinacó només existeix de dilluns a divendres feiners, així que no és problema perquè el dia de la Hispanitat encara no és festa mundial.
__________

Edició: Adjunto PDF generat pel HAFAS on sí consta aquest tren. Atenció, aquesta taula està generada específicament pel dia 12 d'octubre i pot no ser vàlida per qualsevol altre dia!



David
N4
N4
Entrades: 59

Entrada Autor: David » Dilluns 09/10/2006 20:20

Molt amable!!! Gràcies per la informació.

Per cert, que és l'HAFAS????



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 13/10/2006 12:02

És una mena de base de dades europea on estan introduïts bona part dels trens que circulen per Europa. En particular, s'hi troben tots els trens espanyola a excepció dels Rodalies (la qual cosa implica que tampoc surten els internacionals Barcelona - Puigcerdà - la Tor de Querol, cosa que provoca mals de cap als turistes que es fien del HAFAS per planificar el seu viatge i creuen que la línia està calusurada).



Respon

Torna a “Ferrocarril en general”