Visita llampec a Paris

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Visita llampec a Paris

Entrada Autor: megapauer » Dijous 12/10/2006 21:02

Bones...

Demà estaré tocant a París. És un viatge llampec, o sigui, arribo a les 10 del matí a Orly, assaig a les 4 de la tarda, concert a les 7 i torno a primera hora del dissabte.

Així doncs, en unes 4 horetes que tindré, quins enclavaments ferroviaris són més recomanables? Gare de l'Est? Lyon? Nord? D'on surten els trens internacionals? Suposo que allí no hi haurà macarrades de controls d'escàner ni coses així, veritat?

Gràcies!!


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dijous 12/10/2006 21:16

Que toques? Guitarra? Piano? Violí? Triangle?
Gaita? Tuba? Fagot? Contrafagot? Flauta travessera?

Vejam...si vols veure Eurostars i Thalys (els TGV de Londres i Amsterdam), Gare du Nord. També surten els trens internacionals direcció Bèlgica/Holanda/Anglaterra/Alemanya i nord-est europeu.

Si vols veure un metro passant pel mig de l´estació com a Príncipe Pío, Talgos a Madrid i BCN, i corails Téoz, gare d´Austerlitz. Els tallers estan a Tolbiac, prop de la biblioteca François Mitterand, on hi arriba el metro (línia 14-crec-, amb les famoses mampares, vigila no se t´hi enganxi l´instrument al tancar-se!).

Si vols veure TGV de dos pisos i TGV taronja, gare de Lyon. Trens internacionals direcció Suïssa, Itàlia.

Si vols veure TGV platejats, gare de Montparnasse. TGV a Irun.

Si vols veure TGV que no passen encara per LGV, Gare de l´Est, la LGV París-Nancy encara no està oberta, però els TGV ja fan els itineraris.
Trens a Alemanya, Luxemburg, Àustria, Suïssa, República Txeca,...

Si no vols veure TGV, gare St.Lazare.

Si vols veure quadres en una antiga estació, Musée Gare d´Orsay.

Si vols veure un munt de ferrocates parisins (el RER), station Châtelet-Les Halles.

Si vols tocar el triangle o el contrafagot, Opéra Bastille, situada a l´emplaçament de l´antiga Gare de la Bastille.
O també Opéra Garnier, situada al costat d´un dels intercanviadors més importants de París: Metro Havre Caumartin + Metro Opéra + RER Auber-Opéra.


També hi ha certs trens internacionals (crec que nocturns) que surten de la Gare de Bercy, Sena amunt de la Gare de Lyon.



megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dijous 12/10/2006 21:46

437.001 ha escrit:Que toques? Guitarra? Piano? Violí? Triangle?
Gaita? Tuba? Fagot? Contrafagot? Flauta travessera?
Toco el violí i els c*ll**** als VJs que se'm posen xul·los. :D xD

Moltes gràcies per la informació. Ara me'n vaig a veure on coi està l'hotel i a baixar-me un plànol de metro per fer un croquis exprès.


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dijous 12/10/2006 22:29

Ah, per cert, si vols anar en metro per la superfície:

Línia 2, línia 6 (podràs creuar el Sena en metro per un pont amb la torre Eiffel al fons!), o línia 5 als voltants precisament de la Gare d´Austerlitz (on a més de travessar l´estació, el metro creua el Sena per un altre viaducte que surt directament de la gare d´Austerlitz...).

Un altre truc: mira el codi postal: ha de ser entre 75001 i 75020. Com menor sigui el número de codi postal, més cèntric. 75016 és Bois de Boulogne, 75013 és la zona de Tolbiac, 75001 és la zona del Louvre...

Si el codi postal comença per 77, 78, 91, 92, 93, 94 o 95, vigila (sobretot si el codi comença per 93), és la banlieue, possibilitat de metros perillosos a segons quines hores.

P.S: toques els címbals a la banda del Vallès Joriental?



megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dijous 12/10/2006 22:35

http://www.hotelalexanderparis.com/

Posa que 77116, prop de l'Arc de Triomf i la Torre Eiffel.

El que he flipat és amb els preus. Recordo al 99 i al 2001 que vaig passar-hi uns quants dies que el transport em semblava una aberració de car.
He mirat i el bitllet senzill a 1,40 i la T-Dia a 5,50.

Com ha canviat aqui.

Per cert, algun by-pass de mercaderies accessible amb metro?

Gràcies...


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 12/10/2006 22:57

megapauer ha escrit:Ara me'n vaig a veure on coi està l'hotel i a baixar-me un plànol de metro per fer un croquis exprès.
Guaita, com jo el diumenge abans de la Mercè al meu hotel de Madrid... :oops: Estava babejant mentre feia una ruta metrera pel dilluns següent a Madrid... :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
sequera
N8
N8
Entrades: 678
Ubicació: L'Hospitalet de Llobregat

Entrada Autor: sequera » Divendres 13/10/2006 0:08

es aquest el teu concert ?

Les Archets de Paris o

más bien este otro ? :D

http://paris.cervantes.es/Cultura/Ficha ... _37156.htm

Concierto Plural Ensemble
Concierto


Plural Ensemble acerca el universo de la composición actual al oyente en la más alta calidad de interpretación. Comprometido en la difusión e investigación de la música contemporánea, desarrolla anualmente desde 1994, una temporada de conciertos y giras con un repertorio que refleja su vocación de combinar en sus programas obras clave del siglo XX con obras recientes. Interpretarán obras de Igor Stravinsky, Jorge Fernández Guerra, Maurice Ravel, Claude Debussy, Luis de Pablo, Jesús Rueda, Kazou Fukushima y Fabián Panisello.

Fechas
13/10/2006 19:00 h

Lugar
Instituto Cervantes
7, Rue Quentin Bauchart
París (FRANCIA)


Entidades colaboradoras
Ministerio de Cultura (España). Dirección General de Cooperación y Comunicación Cultural



Dentro de
Espirales. Diálogos Musicales España-Francia 2006. Ciclo de conciertos


Programa
Trío II Fabián Panisello
Trois estrophes sur le nom de SACHER Henri Dutilleaux
Trama Polo Vallejo
Malabaristas Santiago Lanchares
Vingt Regards sur l'enfant Jesús Olivier Messiaen
La plluma de Hú José Manuel López López
Ítaca Jesús Rueda
Dos Dedicatorias David del Puerto
Hapinesses Javier Arias


Participantes
(Grupo) Plural Ensemble



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Divendres 13/10/2006 0:22

Vaja, un músic de clàssica.

NO HI HA PER AQUÍ CAP TRENERO HEAVY????



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Divendres 13/10/2006 0:29

Jordi Freixas ha escrit:Vaja, un músic de clàssica.

NO HI HA PER AQUÍ CAP TRENERO HEAVY????
Que li agradi el heavy, aquí en tens un, i algun altre també n'hi ha per aquí. Ara que formi part d'un grup... nidea.



megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Divendres 13/10/2006 4:47

Aquest: :)
sequera ha escrit:es aquest el teu concert ?

http://paris.cervantes.es/Cultura/Ficha ... _37156.htm

Concierto Plural Ensemble
Concierto
http://www.pluralensemble.com

:oops: :o


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

Avatar de l’usuari
sequera
N8
N8
Entrades: 678
Ubicació: L'Hospitalet de Llobregat

Entrada Autor: sequera » Divendres 13/10/2006 9:43

perdona per haver-te descobert ;)

però es que vas donar moltes pistes :D



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 13/10/2006 12:00

megapauer ha escrit:Demà estaré tocant a París. És un viatge llampec, o sigui, arribo a les 10 del matí a Orly, assaig a les 4 de la tarda, concert a les 7 i torno a primera hora del dissabte.
També podries haver tingut el concert el dissabte, que aleshores potser m'hauries tingut a mi com a públic :D

En tot cas, espero que t'ho hagis passat bé, perquè quan tu arribis jo estaré per allà dalt també donant voltes (veure fil Me'n vaig a París).



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 13/10/2006 12:51

437.001 ha escrit:Si vols veure TGV de dos pisos i TGV taronja, gare de Lyon. Trens internacionals direcció Suïssa, Itàlia.
Molt em temo que de TGV SE taronges ja no n'hi ha ni un. Tots tots tots són platejats...

Tot i que ja és tard per a en Joan, ho dic més aviat per l'Eloi, és molt recomanable Gare de Lyon i Gare du Nord perquè podras veure tots els TGV's que et passin pel cap i més, a part que amb una mica de sort a Gare de Lyon veus algun híbrid TGV Duplex + TGV Réseau o inclus un TGV600, que no es tracta de res més que d'un Duplex amb motrius Réseau...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 13/10/2006 12:54

Per cert... el RER C està parat des de primera hora del matí a l'interior de París. I així estarà tot el dia, a causa de l'incendi d'una subestació elèctrica a Champs de Mars.
Transilien ha escrit:Incendie dans une armoire électrique à Champs de Mars.

En raison d'un incendie dans une armoire électrique à Champs de Mars et d'un incident caténaire - fil alimentant les trains en électricité - en gare de Versailles, le trafic est très perturbé sur la ligne C du RER.

Le trafic est suspendu dans Paris intra muros.

Le trafic est suspendu dans les 2 sens entre Paris Austerlitz et Les Grésillons.

Le trafic est suspendu dans les 2 sens entre Champs de Mars et Versailles Rive Gauche.

Attention, très peu de train entre Versailles Chantiers et Paris Austerlitz.

Les trains circulent entre Pontoise et Les Grésillons dans les 2 sens, entre St Martin d'Etampes et Paris Austerlitz dans les 2 sens, et entre Dourdan et Paris Austerlitz dans les 2 sens.

Les trains au départ de St Quentin en Yvelines et St Cyr sont terminus - origine en gare de Versailles Chantiers.

Un service de bus est mis en place entre la gare de Genevilliers RER C et la Station RATP Asnières Genevilliers.

Toutes nos équipes sont mobilisées pour rétablir un fonctionnement normal des installations au plus vite.

Cependant, compte tenue de l'importance des incidents, le service normal de la circulation des trains ne sera possible que le samedi 14 en début de service.

Transilien SNCF vous prie de bien vouloir l'excuser pour la gêne occasionnée.
Encara arribaré a Montparnasse o Lyon en lloc d'Austerlitz... Sant Gafe a distància...



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 13/10/2006 13:00

entfe001 ha escrit: Encara arribaré a Montparnasse o Lyon en lloc d'Austerlitz... Sant Gafe a distància...
Et recordo que Sant Gafe a distància també ho sóc jo, tot i que tu vas avançat i jo retardat...així que una mica més de precisió a l'hora de posar calificatius, per favor...:D :D :D :D


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 13/10/2006 13:27

aarongilp ha escrit:Et recordo que Sant Gafe a distància també ho sóc jo, tot i que tu vas avançat i jo retardat...així que una mica més de precisió a l'hora de posar calificatius, per favor...:D :D :D :D
Res res, els teus poders gafístics són menuderies. Aconsegueix dos retards de 100 o més minuts en tres setmanes a la línia de Girona...

En tot cas, cal reconèixer també al Gafe Hororari, el senyor Ripollès :D



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 13/10/2006 13:29

entfe001 ha escrit:
aarongilp ha escrit:Et recordo que Sant Gafe a distància també ho sóc jo, tot i que tu vas avançat i jo retardat...així que una mica més de precisió a l'hora de posar calificatius, per favor...:D :D :D :D
Res res, els teus poders gafístics són menuderies. Aconsegueix dos retards de 100 o més minuts en tres setmanes a la línia de Girona...

En tot cas, cal reconèixer també al Gafe Hororari, el senyor Ripollès :D
Si, però jo per on passo vaig fent mal...vaig al Vaixell de l'Oca i al mes s'enfonsa, vaig a Andorra i a la setmana un autobús s'empotra contra una botiga, vaig a Euskadi i a la setmana hi ha aiguats...em sembla que no em guanyes pas :D


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 13/10/2006 13:30

Tu ets el cavall d'Atila :)



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 13/10/2006 13:31

entfe001 ha escrit:Tu ets el cavall d'Atila :)
Je n'ai compris pas cette afirmation :?


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 13/10/2006 13:35

Conta la llegenta que per allà on passava el cavall d'Atila (rei dels Huns) no hi tornava a créixer l'herba, en referència a l'implacabilitat del guerrer a les batalles.



Respon

Torna a “Ferrocarril en general”