Frikisme interestelar

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon
orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Frikisme interestelar

Entrada Autor: orique » Dijous 12/10/2006 22:41

Avui, fent un repassó a les webs de les missions espacials vigents, m'he trobat amb això... http://voyager.jpl.nasa.gov/spacecraft/sounds.html

Aquests sons, incloent el del tren (per això poso aquest missatge :P) podrien ser escoltats per éssers d'un altre sistema estelar d'aquí quaranta milions d'anys, quan s'estima que les Voyager s'apropin a un altre sistema.

Apa, bona nit! 8) :x :)



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dijous 12/10/2006 22:48

Vols que et digui la meva opinió?
Es una tontería, i molt gran, perque volen els extraterretres escoltar aquestos sorolls? tenen reproductor de musica? son més avançats, o més primitius que nosaltres? servirà de algo?



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Divendres 13/10/2006 0:32

I tant, la Voyager porta un llapis USB de 1977, i els extraterrestres hauran de posar-hi els auriculars per escoltar-ho. :x



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Divendres 13/10/2006 7:58

Ambdues naus porten un reproductor i unes instruccions en símbols.

M'agradaria veure la reacció dels "de fora" si mai arriben a escoltar això... :roll:



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Divendres 13/10/2006 23:36

Hola:

I sabran els extraterrestres interpretar correctament els simbols per possar en marxa el sistema de reproduccio i poder accedir-hi a l'informacio?.

Suopsat el cas que possesin en marxa l'aparell reproducctor, sabrien entendre l'informacio alla continguda?.

Si no m'erro, crec que tambe el aquell disc hi ha gravada una sal.lutacio en varis idiomes. Que fa pensar que el extraterrestres puguin entendre el que alla es diu?.

Ja se que es una mica off topic del tema central del FTC i espero que a en Wefer no li molesti aquesta petita "relliscada".

Sal.lutacions:

Serie600



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dissabte 14/10/2006 22:12

La verdad está ahí fuera.

xD



Respon

Torna a “Ferrocarril en general”