Corredor Mediterrani

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon
Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Re: Corredor Mediterrani

Entrada Autor: fgc113 » Dimarts 22/09/2015 15:33

Jo crec que a mig termini caldrà fer una nova LAV entre València i Castelló.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 953

Entrada Autor: bigcoaster » Dimarts 22/09/2015 16:28

gatvell ha escrit:Així les mercaderies podrien moure's lliurement sense dependre dels trens de passatgers i que les mercaderies és l'ús important del corredor del mediterrani.
La idea és bona, pero ara per ara no hi ha prou trànsit ferroviari de mercadreies com per fer aquesta inversió. Línies exclusives de mercaderies és molt difícil trobar-ne. El que podrien fer és donar unes hores on el CM només fos per a mercaderies, per exemple, de 00h a les 4:00, i així no cal fer la infraestrctura nova. Si les mercaderies guanyen pes en el futur, jo donaria llum verda a la remodelació de la línia (variants de pobles i ciutats per on passa el CM i alguns trams nous.


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dimarts 22/09/2015 19:59

fgc113 ha escrit:Jo crec que a mig termini caldrà fer una nova LAV entre València i Castelló.
Para que se necesita una nueva LAV, lo que hay que hacer de una vez por todas es cambiar el ancho y que todo sea Ancho Internacional, hay que fijarse en Francia que los TGV usan vias convencionales para llegar a donde sea, que si quieren llegaria un TGV a la Tour de Carol.

Ademas a Castellón que se ganaria de Tiempo?? comparado con el gasto de una obra nueva no saldria a cuenta.

Demos gracias que parece que la variante de Vandellos a Camp de Tarragona va a buen ritmo y creo que sera una gran mejora para las conexiones de Barcelona a Valencia y Alicante en LD.
Saludos.



Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Dimarts 22/09/2015 21:55

ortegote ha escrit:
fgc113 ha escrit:Jo crec que a mig termini caldrà fer una nova LAV entre València i Castelló.
Para que se necesita una nueva LAV, lo que hay que hacer de una vez por todas es cambiar el ancho y que todo sea Ancho Internacional, hay que fijarse en Francia que los TGV usan vias convencionales para llegar a donde sea, que si quieren llegaria un TGV a la Tour de Carol.

Ademas a Castellón que se ganaria de Tiempo?? comparado con el gasto de una obra nueva no saldria a cuenta.

Demos gracias que parece que la variante de Vandellos a Camp de Tarragona va a buen ritmo y creo que sera una gran mejora para las conexiones de Barcelona a Valencia y Alicante en LD.
Saludos.
Se ha publicado una noticia estos días en la que se dice que con la llegada del "AVE" a Castellón se reducirán las frecuencias de la línea C6 de Cercanías (Valencia - Castellón), ya reducidas por las obras del Corredor Mediterráneo (antes había 2/3 trenes a la hora, ahora hay uno). Y la posible nueva línea entre Valencia y Castellón podría ser a 200/220 km/h, y ya se ganaría tiempo, porque la actual sólo tiene 160 km/h entre Castellón y Moncofa, y el "AVE" se entorpecerá con los Regionales y Cercanías.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dimecres 23/09/2015 22:11

fgc113 ha escrit:
ortegote ha escrit:
fgc113 ha escrit:Jo crec que a mig termini caldrà fer una nova LAV entre València i Castelló.
Para que se necesita una nueva LAV, lo que hay que hacer de una vez por todas es cambiar el ancho y que todo sea Ancho Internacional, hay que fijarse en Francia que los TGV usan vias convencionales para llegar a donde sea, que si quieren llegaria un TGV a la Tour de Carol.

Ademas a Castellón que se ganaria de Tiempo?? comparado con el gasto de una obra nueva no saldria a cuenta.

Demos gracias que parece que la variante de Vandellos a Camp de Tarragona va a buen ritmo y creo que sera una gran mejora para las conexiones de Barcelona a Valencia y Alicante en LD.
Saludos.
Se ha publicado una noticia estos días en la que se dice que con la llegada del "AVE" a Castellón se reducirán las frecuencias de la línea C6 de Cercanías (Valencia - Castellón), ya reducidas por las obras del Corredor Mediterráneo (antes había 2/3 trenes a la hora, ahora hay uno). Y la posible nueva línea entre Valencia y Castellón podría ser a 200/220 km/h, y ya se ganaría tiempo, porque la actual sólo tiene 160 km/h entre Castellón y Moncofa, y el "AVE" se entorpecerá con los Regionales y Cercanías.
Para mi que el supuesto AVE circule a 200 o 220km/h No es argumento para construir una nueva LAV este AVE podria seguir a 160km/h sin molestar a los Cercanias ni MD ni Mercantes pero la jugada aqui la veo en que Renfe quiere que la gente use el AVE y no los cercanias para ir de Castellon a Valencia con su Aumento de precio en las Tarifas por que claro si un AVE y un MD Directo fuesen a 160km/h quedaria mal cobrar lo mismo o mas en el AVE por ser AVE.
El recorte de tiempo tampoco justifica una nueva LAV por mucho que vaya a 220km/h
Saludos.



Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dijous 24/09/2015 8:53

fgc113 ha escrit:
ortegote ha escrit:
fgc113 ha escrit:Jo crec que a mig termini caldrà fer una nova LAV entre València i Castelló.
Para que se necesita una nueva LAV, lo que hay que hacer de una vez por todas es cambiar el ancho y que todo sea Ancho Internacional, hay que fijarse en Francia que los TGV usan vias convencionales para llegar a donde sea, que si quieren llegaria un TGV a la Tour de Carol.

Ademas a Castellón que se ganaria de Tiempo?? comparado con el gasto de una obra nueva no saldria a cuenta.

Demos gracias que parece que la variante de Vandellos a Camp de Tarragona va a buen ritmo y creo que sera una gran mejora para las conexiones de Barcelona a Valencia y Alicante en LD.
Saludos.
Se ha publicado una noticia estos días en la que se dice que con la llegada del "AVE" a Castellón se reducirán las frecuencias de la línea C6 de Cercanías (Valencia - Castellón), ya reducidas por las obras del Corredor Mediterráneo (antes había 2/3 trenes a la hora, ahora hay uno). Y la posible nueva línea entre Valencia y Castellón podría ser a 200/220 km/h, y ya se ganaría tiempo, porque la actual sólo tiene 160 km/h entre Castellón y Moncofa, y el "AVE" se entorpecerá con los Regionales y Cercanías.
Yo he leído en un medio local de Castellón, dice que ADIF esta construyendo una unica vía UIC de doble sentido para que el AVE Madrid - Valencia - Castellón pueda circular sin tener que cambiar de ancho y yo he visto muchas traviesas para UIC en esta zona.

Imatge


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dijous 24/09/2015 19:17

Si lo de la via unica es Correcto.
Supongo y espero que esa via sea definitiva tambien para mercancias ya que deberian empezar a montar de Castellbisbal a Tarragona para unir el puerto de Tarragona y la LAV hacia la frontera.
Mas adelante cambiar ancho y llegar a Valencia y de alli a Alicante y por lo que se ve todo sera en Via Unica con via de Tres Carriles.
Yo veo que es una chapuza pero al final se pasaran las dos Vias a Internacional el problema el tiempo que falta para que veamos todo ese tramo en ancho Internacional.
Saludos.



Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dijous 24/09/2015 19:58

ortegote ha escrit:Si lo de la via unica es Correcto.
Supongo y espero que esa via sea definitiva tambien para mercancias ya que deberian empezar a montar de Castellbisbal a Tarragona para unir el puerto de Tarragona y la LAV hacia la frontera.
Mas adelante cambiar ancho y llegar a Valencia y de alli a Alicante y por lo que se ve todo sera en Via Unica con via de Tres Carriles.
Yo veo que es una chapuza pero al final se pasaran las dos Vias a Internacional el problema el tiempo que falta para que veamos todo ese tramo en ancho Internacional.
Saludos.
Yo la última vez que pase por esta zona vi que se estaban haciendo un hueco para el UIC, pero en mi opinión para que quiere Castellón AVE cuando en Valencia se puede cambiar de Ancho y listos además esto de hacer una vía única entre vías de ancho estandar es una chapuza.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dissabte 31/10/2015 17:57

Atenció aqui teniu la prova de que a la estació de Vila-seca anira una tercera via.
Fitxers adjunts
Sin título1.jpg
Sin título1.jpg (120.4 KiB) Visualitzat 5649 cops


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

xevi
N7
N7
Entrades: 606

Entrada Autor: xevi » Dimarts 17/11/2015 12:58

Hola, algú sap quan entra en servei la connexió ave-corredor Meditarrani a Taragona que reduirà el trajecte BCN-VLC?
Gràcies,



Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dijous 19/11/2015 19:22

xevi ha escrit:Hola, algú sap quan entra en servei la connexió ave-corredor Meditarrani a Taragona que reduirà el trajecte BCN-VLC?
Gràcies,
Que Yo sepa no hay fecha y si tienes que refiarte de la Ministra hablaban de 2016 pero en el Corredor Mediterraneo nunca se sabe.
Saludos.



Avatar de l’usuari
reusenc2
N6
N6
Entrades: 173
Ubicació: Reus
Contacta:

Entrada Autor: reusenc2 » Dijous 19/11/2015 21:45

trensmat ha escrit:Atenció aqui teniu la prova de que a la estació de Vila-seca anira una tercera via.
L'obra que es va fer va consistir en foradar el terra per fer passar cablejat. Així que de moment no té res a veure amb que hagin de posar una tercera via



Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dijous 19/11/2015 22:06

reusenc2 ha escrit:
trensmat ha escrit:Atenció aqui teniu la prova de que a la estació de Vila-seca anira una tercera via.
L'obra que es va fer va consistir en foradar el terra per fer passar cablejat. Així que de moment no té res a veure amb que hagin de posar una tercera via
Te molt ha veure ja que ho veig cada dia.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dimarts 01/12/2015 17:23

Adeu tren Salou.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 953

Entrada Autor: bigcoaster » Dimarts 01/12/2015 17:41

Quina aberració!! :nono Una veritable llàstima el tancament d'aquesta línia amb tants passatgers i tantes possbilitats de millora i de servei. Malament anem si tanquem le slínies renidbles i bones i no fem res per millorar-ne cap d'altra, acabarem sense tren! Espero de tot cor que els ajuntaments i usuaris tirin enrere i Renfe doni un cop a la taula per deixar el tren. M'és igual si en forma de tren-tram, tren de rodalies o regional, però el tren hi ha de ser. Hauríeu de veure quanta gent l'usa a l'estiu. D'acord que molts de qui l'utilitzen són turistes, però que no és suficient?? Quina gran pena... :nono


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dimarts 01/12/2015 17:46

bigcoaster ha escrit:Quina aberració!! :nono Una veritable llàstima el tancament d'aquesta línia amb tants passatgers i tantes possbilitats de millora i de servei. Malament anem si tanquem le slínies renidbles i bones i no fem res per millorar-ne cap d'altra, acabarem sense tren! Espero de tot cor que els ajuntaments i usuaris tirin enrere i Renfe doni un cop a la taula per deixar el tren. M'és igual si en forma de tren-tram, tren de rodalies o regional, però el tren hi ha de ser. Hauríeu de veure quanta gent l'usa a l'estiu. D'acord que molts de qui l'utilitzen són turistes, però que no és suficient?? Quina gran pena... :nono
Aixo hi ha que donar les gracies als alcaldes de Salou i Cambrils.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 01/12/2015 18:51

trensmat ha escrit:
bigcoaster ha escrit:Quina aberració!! :nono Una veritable llàstima el tancament d'aquesta línia amb tants passatgers i tantes possbilitats de millora i de servei. Malament anem si tanquem le slínies renidbles i bones i no fem res per millorar-ne cap d'altra, acabarem sense tren! Espero de tot cor que els ajuntaments i usuaris tirin enrere i Renfe doni un cop a la taula per deixar el tren. M'és igual si en forma de tren-tram, tren de rodalies o regional, però el tren hi ha de ser. Hauríeu de veure quanta gent l'usa a l'estiu. D'acord que molts de qui l'utilitzen són turistes, però que no és suficient?? Quina gran pena... :nono
Aixo hi ha que donar les gracies als alcaldes de Salou i Cambrils.
El pitjor de tot es que la gent hauria de començar a mobilitzar-se abans no es cometi la desconnexió i la sensació que dona tot això en general, es que a la majoria els importa una caqueta, amb perdó de l'expressió. No comprenc com es pot estar tant punyeterament cec. :cop


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dimarts 01/12/2015 19:04

El Alcalde de Salou no sabe lo que ha creado y Fomento le ha colado un gol por toda la escuadra por que con 1 estacion cubriran 2 y creo que les importa bien poco perder usuarios.
Cambrils a malas seguira con tren hacia Barcelona o Valencia.
Los habitantes de Salou que nos amantes al ferrocarril ni piensan en el para ir a Barcelona o Tarragona tambien les importa bien poco, pensar que esta gente piensa que el tren actual molesta y claro mejor quitarlo.
Y para terminar el Alcalde que pide el TrenTram lo hace para quitarse responsabilidades por que cuando NO LO HAGAN el saldra a llorar y decir que los tienen discriminados y abandonados y bla bla bla.

Por que siguiendo en el Corredor Mediterraneo y como ejemplo hablemos de Tortosa, no es mas normal haber construido trenes lanzadera a l'Aldea y asi los trenes en vez de termino hubieran sido todos pasantes a Valencia, pero claro han convertido Tortosa en terminal y un mojon la ida e inversion de marcha para ir a Valencia en regional perdiendo el susodicho tiempo que se podria ganar siendo directos.
Que a gusto me he quedado soltandolo es que leo cosas de Salou y su alcalde y me enciendo, Saludos.



Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dimarts 01/12/2015 20:50

ortegote ha escrit:El Alcalde de Salou no sabe lo que ha creado y Fomento le ha colado un gol por toda la escuadra por que con 1 estacion cubriran 2 y creo que les importa bien poco perder usuarios.
Cambrils a malas seguira con tren hacia Barcelona o Valencia.
Los habitantes de Salou que nos amantes al ferrocarril ni piensan en el para ir a Barcelona o Tarragona tambien les importa bien poco, pensar que esta gente piensa que el tren actual molesta y claro mejor quitarlo.
Y para terminar el Alcalde que pide el TrenTram lo hace para quitarse responsabilidades por que cuando NO LO HAGAN el saldra a llorar y decir que los tienen discriminados y abandonados y bla bla bla.

Por que siguiendo en el Corredor Mediterraneo y como ejemplo hablemos de Tortosa, no es mas normal haber construido trenes lanzadera a l'Aldea y asi los trenes en vez de termino hubieran sido todos pasantes a Valencia, pero claro han convertido Tortosa en terminal y un mojon la ida e inversion de marcha para ir a Valencia en regional perdiendo el susodicho tiempo que se podria ganar siendo directos.
Que a gusto me he quedado soltandolo es que leo cosas de Salou y su alcalde y me enciendo, Saludos.
Además que la Generalitat tiene interés cero en reabrir el proyecto del Tram Camp, pero el follón que han creado el ayuntamiento de Salou y de Cambrils será épico.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dimarts 01/12/2015 21:28

La pregunta és la següent, on està la PTP quan se la necessita? I Trens Dignes de l'Ebre? Sobre aquest assumpte ni un paraula... :roll:



Respon

Torna a “Ferrocarril en general”