Pàgina 58 de 58

Re: Corredor Mediterrani

EntradaPublicat: Dijous 01/03/2018 22:11
Autor: 437.001
ortegote ha escrit:
437.001 ha escrit:No us ho perdeu, ara va Foment i licita els estudis per la LAV València-Castelló.

No hi ha qui els entengui.

Des de Murcia a Tarragona ens tenen fregits a obres inacabables, mal fetes, mal pensades, i a sobre amb problemes greus de nimbysme (Salou/Cambrils/Mont-roig/Hospitalet, Murcia, Cartagena).

Evidentment els diversos governs del PPSOE en tenen la culpa, però també les dues Generalitats i la Regió de Murcia, les diverses autoritats locals, per viure als núvols, i fins i tot un bon grapat de particulars nimbys.


Lo primero y esencial era el Corredor Mediterraneo en ancho UIC y apto a 200km/h, cosa realizable sin mucha inversion.

La verdad es que no se en que momento se les encendio la bombilla y querer crear una LAV paralela no solo de Valencia a Castellón ya que llegaria a Tarragona.
Para hacerlo todo mas rocambolesco he visto al conseller Rull y otros politicos catalanes pedir lo mismo una LAV de Tarragona a Valencia y despues se quejan de que si se tira el dinero desde Madrid, etc etc etc.

Una LAV Paralela no es necesria pero si es el modelo de Infraestructura español actual asi que al final mas chapuza o menos terminaran haciendola, lapidando nuestro dinero como siempre.

Saludos.


Entre Valencia y Castellón sí puede ser necesaria: hay interferencia con la C6 de Cercanías.
De hecho estaba proyectada, y a poquísimo de iniciar obras la congelaron.
Lo que no es de recibo es hacer el pifostio del 3er raíl Valencia-Castellón y obras asociadas, y luego la LAV.

Una delasernada más.

Re: Corredor Mediterrani

EntradaPublicat: Diumenge 04/03/2018 23:08
Autor: Carlos González
Tinc un dubte sobre el tercer carril a Castellbisbal, si no m'equivoco, es suposa o es suposava que el tram del nou corredor Mediterrani fos en ample UIC i per la línia de Tarragona-Vilafranca en ample mixte, no?...

El meu dubte és que passarà amb la R16 o els trens de Tortosa fins a EdF passant per Vilanova ja que l'ample seria diferent... Deixaràn de circular?

Re: Corredor Mediterrani

EntradaPublicat: Dilluns 05/03/2018 10:47
Autor: albe6
La variant del CM s'obre en ibèric i després s'instal·larà 3r carril, quan aquest es posi de Castellbisbal en avall.

En principi el ramal de Tortosa seguirà en ibèric; simplement haurà d'anar per la variant si s'acaba aixecant el traçat actual.

Re: Corredor Mediterrani

EntradaPublicat: Dilluns 05/03/2018 11:03
Autor: Carlos González
albe6 ha escrit:La variant del CM s'obre en ibèric i després s'instal·larà 3r carril, quan aquest es posi de Castellbisbal en avall.

En principi el ramal de Tortosa seguirà en ibèric; simplement haurà d'anar per la variant si s'acaba aixecant el traçat actual.


Entenc, ho preguntaba perquè en els projectes es mostrava que seria en ample ibèric i que farien el tercer carril a Castellbisbal i amb el CM també. Per això dubtava.

Re: Avui (08/07/2018)

EntradaPublicat: Dilluns 09/07/2018 22:30
Autor: trensmat
437.001 ha escrit:A L'Arboç (R4):
[des del tren]

-Tancada la via 2 (principal direcció Barcelona), s'entén que per obres, tot i que no hi havia ni rastre de les mateixes. Entenc que els trens direcció Barcelona circulen per la via 4 (la desviada de l'edifici de viatgers), tot i que no ho he pogut comprovar.

Entre L'Arboç i El Vendrell (R4):
[des del tren]

-La renovació de la via direcció Barcelona està avançadíssima, ja han renovat quasi tot el tram entre L'Arboç i El Vendrell.
-Es circula per via única (per la via habitual direcció Sant Vicenç).
-De tot el tram entre Rubí/El Papiol i Vila-seca, aquest és el més avançat, de carrer.

Al Vendrell (R4):
[des del tren]

-Què bèsties!, han tornat a posar en servei la via 1, amb el gàlib dinàmic sense corregir, pero l'andana sí. Resultat: el forat que hi ha entre tren i andana és tan gran, que una persona despistada fàcilment pot caure a la via. :boig2

Entre El Vendrell i Sant Vicenç de Calders (R4):
[des del tren]

-Hem circulat molt a poc a poc.

A Altafulla-Tamarit:
[des del tren]

-Iniciada la cimentació de nous pals d'electrificació pel costat Torredembarra de l'estación, a la zona fora d'andana, i atenció, respectant l'espai de l'antiga via desviada, que va ser eliminada en ser rebaixada a baixador amb el ripat (fa uns 20 anys). Se suposa que tornarà a ser estación i la via desviada reapareixerà, amb la qual cosa hi haurà obres sí o sí.

Jo Avui he agafat l'Euromed València - Barcelona i les obres del tercer fil entre València - Castelló de la Plana de moment no afecten tant als trens LD amb la seva velocitat.

Però hi han moltes queixes per els usuaris de Rodalies i Mitja Distancia.

Re: Avui (08/07/2018)

EntradaPublicat: Dilluns 09/07/2018 22:42
Autor: fgc113
trensmat ha escrit:Jo Avui he agafat l'Euromed València - Barcelona i les obres del tercer fil entre València - Castelló de la Plana de moment no afecten tant als trens LD amb la seva velocitat.

Però hi han moltes queixes per els usuaris de Rodalies i Mitja Distancia.

Llevat que hi ha una LTV a 160 km/h entre València i Castelló allà on abans es podia anar a 200, encara no hi ha més afectacions. La causa és que encara no han tocat res dels desviaments per a adaptar-los al tercer fil, i les poques LTV que van posar quan van canviar les travesses van durar poc.