Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon
Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Entrada Autor: fgc113 » Dimecres 05/08/2015 11:47

Els AVE-TGV que es serveixen amb trens de la sèrie 100 (els que van a Toulouse, Marsella i Lió) s'estan fent amb transbords a Perpinyà i des d'allí amb trens francesos. Els de París van directes.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3155
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dimecres 05/08/2015 12:28

Deu ser que els trens renfe digereixen malament els 1500 Vcc de la catenària francesa... Alguna cosa no s'ha fet prou bé, és evident.

Salut !!


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 05/08/2015 14:44

fgc113 ha escrit: Els AVE-TGV que es serveixen amb trens de la sèrie 100 (els que van a Toulouse, Marsella i Lió) s'estan fent amb transbords a Perpinyà i des d'allí amb trens francesos.
O sigui que efectivament s'han adonat que els s100 de Renfe són un perill circulant a 1500 V. Déu n'hi do.
fgc113 ha escrit: Els de París van directes.
Aquests es fan amb trens de la SNCF.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dimecres 05/08/2015 15:05

wefer ha escrit:
fgc113 ha escrit: Els AVE-TGV que es serveixen amb trens de la sèrie 100 (els que van a Toulouse, Marsella i Lió) s'estan fent amb transbords a Perpinyà i des d'allí amb trens francesos.
O sigui que efectivament s'han adonat que els s100 de Renfe són un perill circulant a 1500 V. Déu n'hi do.
fgc113 ha escrit: Els de París van directes.
Aquests es fan amb trens de la SNCF.

Això està totalment confirmat? De ser així, no podrien posar els altres Euroduplex homologats de forma provisional per cobrir aquests serveis?

Això sí, em sembla correcte retirar els S-100 de la circulació mentres no es trobi la causa del problema i la solució per arreglar-ho.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 05/08/2015 19:20

Renfe451 ha escrit:Això està totalment confirmat? De ser així, no podrien posar els altres Euroduplex homologats de forma provisional per cobrir aquests serveis?
He llegit a diversos llocs que els s100 han estat limitats a Perpinyà i a partir d'allà es fan transbordaments a trens SNCF. Suposo que la SNCF no vol els s100 de Renfe a les seves vies mentre tinguin aquest problema.

I no es poden substituir per altres trens perquè no hi ha cap altre tren homologat per circular tan per França com per la LAV Barcelona-Madrid. Cap ni un.



Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Dijous 06/08/2015 0:06

Aquesta tarda he estat a Perpinyà i confirmo els transbords per als serveis que es feien amb sèrie 100.



Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dijous 06/08/2015 20:12

wefer ha escrit:
Renfe451 ha escrit:Això està totalment confirmat? De ser així, no podrien posar els altres Euroduplex homologats de forma provisional per cobrir aquests serveis?
He llegit a diversos llocs que els s100 han estat limitats a Perpinyà i a partir d'allà es fan transbordaments a trens SNCF. Suposo que la SNCF no vol els s100 de Renfe a les seves vies mentre tinguin aquest problema.

I no es poden substituir per altres trens perquè no hi ha cap altre tren homologat per circular tan per França com per la LAV Barcelona-Madrid. Cap ni un.
Material TALGO???
Encara que sigui el TALGO III :D

Ja se que no es una solució però crec que es l'unica cosa homologada per circular a França que sigui espanyola o ho era.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dijous 06/08/2015 23:21

ortegote ha escrit:
wefer ha escrit:
Renfe451 ha escrit:Això està totalment confirmat? De ser així, no podrien posar els altres Euroduplex homologats de forma provisional per cobrir aquests serveis?
He llegit a diversos llocs que els s100 han estat limitats a Perpinyà i a partir d'allà es fan transbordaments a trens SNCF. Suposo que la SNCF no vol els s100 de Renfe a les seves vies mentre tinguin aquest problema.

I no es poden substituir per altres trens perquè no hi ha cap altre tren homologat per circular tan per França com per la LAV Barcelona-Madrid. Cap ni un.
Material TALGO???
Encara que sigui el TALGO III :D

Ja se que no es una solució però crec que es l'unica cosa homologada per circular a França que sigui espanyola o ho era.
Ara és pràcticament impossible, l'intercambiador d'eixos de Portbou es trobava, en un principi, desmantellat.



albe6
N8
N8
Entrades: 1035
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Entrada Autor: albe6 » Dijous 06/08/2015 23:49

Sempre es podria fer amb el de Can Tunis, el que utilitzen els 130 per rotar entre CM i LAV



Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Diumenge 09/08/2015 10:19

A ver si nos aclaramos.
Tenemos una via en ancho internacional que llega desde Malaga a Europa.
Vamos que ahora no necesitamos un intercambiador de ancho para nada.
Necesitamos trenes que puedan pasar de un pais a otro sin problemas de señalización.
Lo del Talgo III o material Talgo Convencional o coches de viajeros de Francia u otros paises (Europa esta llena de estas composiciones) es sencillo colocar trenes en ancho Internacional en esta LAV Mixta tan bonita que tenemos y a circular con Locomotoras de toda la vida y se cambian en la frontera y problema resuelto de traccion y señalización.
El problema es sencillo a Renfe y a la SNCF le da Hurticaria usar este metodo y asi nos va, perdimos conexiones directas con Zurich y Milan y ahora transbordos para llegar a Tolouse que esta relativamente cerca.
Los gobiernos parecen inutiles a años vista de esta inaguración les habia dado tiempo para hacer trenes nuevos polivalentes para ambas lineas pero ya sabemos que no a sido asi y de aqui estos problemas a mi entender absurdos que tienen que pagar los usuarios.
Es el mundo del Ferrocarril y la Politica que nunca se entenderan ya que ellos viajan en avion o en coche oficial.
Saludos.



Intercanviador
N4
N4
Entrades: 57

Entrada Autor: Intercanviador » Diumenge 09/08/2015 11:30

Efectivamente, hoy parece que es más fácil vencer las barreras físicas construyendo un túnel kilométrico debajo de los Pirineos, que vencer las barreras burocráticas de los Estados, por mucha Unión Europea que haya. Hay muchos intereses en juego.



Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Diumenge 16/08/2015 0:16

Explica un diari de la Catalunya Nord que el passat 13 d'agost un TGV Perpinyà-París va trigar més de 17 hores, sortint de la capital del Roselló a les 17:35 i arribant a París a les 10:35 del matí del dia següent. Dir de passada que aquest tren és el que surt de la ciutat comtal a les 16:20.

(Com no sé si hi han problemes en enllaçar diaris de més enllà de les Alberes, de moment no poso enllaç).



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 16/08/2015 0:34

Granolleri ha escrit:(Com no sé si hi han problemes en enllaçar diaris de més enllà de les Alberes, de moment no poso enllaç).
Ja s'ha explicat mantes vegades quins diaris no es poden enllaçar, i la llista és fàcilment consultable.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Divendres 21/08/2015 22:30

Hui s'ha cremat un TGV Duplex a Valence (prop de Lyon) i hi ha hagut dos ferits en un tiroteig a bord d'un Thalys.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 31/08/2015 19:00

Els trens entre Budapest i Viena (alguns dels quals van més enllà) estan tenint retards de fins a hores per l'onada massiva de refugiats que intenten sortir d'Hongria. En part, els retenen a la frontera, en part a Viena.

I la cosa sembla que no amollarà tan aviat...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4441
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 31/08/2015 19:20

Guigui ha escrit:Els trens entre Budapest i Viena (alguns dels quals van més enllà) estan tenint retards de fins a hores per l'onada massiva de refugiats que intenten sortir d'Hongria. En part, els retenen a la frontera, en part a Viena.

I la cosa sembla que no amollarà tan aviat...
Un titular que va indirectamente relacionado con esto. Lo quiero compartir con todos vosotros. El diario no está inscrito en el canon ese de los ccccccc, según lo que veo en el aviso. Procedo entonces.

http://www.eldiario.es/desalambre/Asilo ... 57671.html



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 03/10/2015 18:53

Em trobo a l'Euromed 1182 d'Alacant a Barcelona. Actualment, portem 40 minuts de retard, degut a què el tren que ha anat en sentit contrari (1101) ha arribat a Alacant amb un retard de 1h45.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Dissabte 03/10/2015 20:04

Guigui ha escrit:Em trobo a l'Euromed 1182 d'Alacant a Barcelona. Actualment, portem 40 minuts de retard, degut a què el tren que ha anat en sentit contrari (1101) ha arribat a Alacant amb un retard de 1h45.
Segons la web de Renfe, teniu prevista l'arribada a Tarragona amb 19 minuts de retard (a les 20:43). Pots consultar l'hora prevista d'arribada a les estacions aquí: https://venta.renfe.com/vol/infoPuntualidadTrenes.do.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 03/10/2015 20:13

Hem sortit d'Alacant amb 50 minuts de retard, arribant a València amb 40. Actualment, segons el web d'Adif, la previsió és de tan sols 10 minuts en arribar a Sants.

Per mi, han fet tot el possible per a estalviar-se pagar el compromís de puntualitat. Per cert, hem fet València-Castelló en menys de 40 minuts.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 03/10/2015 20:32

Hem sortit de Tarragona, pràcticament a l'hora. Per una vegada -i sí que serveixi de precedent-, Renfe ho està fent senzillament de conya.

Si segueix així, hauré fet Alacant-Barcelona en 4 hores i mitja. Això és rècord?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Ferrocarril en general”