Dona tirotejada dins un tren de rodalies a Madrid

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dijous 02/11/2006 7:02

Mako448 ha escrit:Potser a aquesta noia no és mereixia disparar dos trets,peró no s'hauria de prohibir disparar dos trets,perqué penseu aquells gitanos que no paguen bitllet i es salten les barreres,i després al tren és dedica a treure una navalla i amenaxar-te,o mirar-te en una cara de por,o aquells que és dediquen a grafitejar trens,o és posen a arrencar la tela dels seients,bloquejar portes,arrencant sients,molestant i riure dels passatjers i del maquinista,donar cops i patades al tren miran-te la cara sorès dels passatgers,pixant-se a les estacions i fument-se porros als trens,o fins i tot,no deixar-te passar si canvies de vagó perqué hi ha dos dins de la zona del canvi de vagó(em va passar a mi en una 447)aquests és mereixen que els fiquin dos tres,perqué per a mí sí,ho dic perqué algú deia que tots els passatgers del tren no ens hauria de fer això,peró si ès tracta dels que fan el que he dit anteriorment sí com una casa.
Jo estic fart de trobar-me gent aixì,no sé la noia que és dedicava,potser s'havia equivocat de línia.........,peró també mal fet pel vigilant,a més no pot sortir del tren a les cotxeres,jo vaig veure sortint a gent d'una 211 a la vía morta de Molí Nou,i mirà,tothom s'equivoca.
Si fos per això, la especie humana estaría a punt de extingir-se...
recorda que el colar-se, i fer graffitis es un segne de inmaduresa, que no es pot castigar amb la mort.



david_jim
N4
N4
Entrades: 65
Facebook: https://www.facebook.com/davidjbd
Ubicació: Sant Celoni
Contacta:

Entrada Autor: david_jim » Dijous 02/11/2006 16:32

Quan vaig escoltar ahir la notícia, no em va sorprendre gens. Conec de vista a alguns vigilants d'aquesta línia, i sinó fos perquè porten l'armilla on posa "Seguridad" pensaria que són ells els delinqüents. No sé quina serà l'empresa que s'encarrega de la seguretat en aquesta línia o a El Soto, però tria a uns que més val tenir-los lluny.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dijous 02/11/2006 16:58

Levantina de Seguridad, potser?



david_jim
N4
N4
Entrades: 65
Facebook: https://www.facebook.com/davidjbd
Ubicació: Sant Celoni
Contacta:

Entrada Autor: david_jim » Divendres 03/11/2006 14:15

Avui les estacions d'Alcorcón i SJ de Valderas, estaven plenes de pintades que deien "Putos juraos" o "juraos asesinos", la de Valderas estava totalment, de cap a peus amb aquestes pintades, i només una persona rentant, i a la d'Alcorcón una gran pintada a la part de dalt que es veu des del carrer.



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Divendres 03/11/2006 16:23

La ops! mili... xD



Respon

Torna a “Ferrocarril en general”