Corail Téoz arriba a Catalunya

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimecres 22/11/2006 19:42

I es clar... fer un acord especial tinguent en compte que és entre trens d'Alta Velocitat no cola, oi?



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 22/11/2006 19:45

Jordi Freixas ha escrit:I es clar... fer un acord especial tinguent en compte que és entre trens d'Alta Velocitat no cola, oi?
La veritat és que no. Per a la SNCF els TGV no són altra cosa que trens que corren molt. No és com a Renfe que són elitistes, moltes hosteses, molts chequings i moltes copes de benvinguda...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimecres 22/11/2006 20:58

Ja les té aquestes coses l'administració francesa...



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3163
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dijous 23/11/2006 14:08

aarongilp ha escrit:Genissimon, amb el teu permís, modifico una mica els horaris que has posat, ja que sembla que tenen molt temps adjudicat a BCN i Perpinyà, apart que l'Euromed parant només a Girona i Figueres podria tardar, perfectament, 1h55mins. Igualment, el TGV en 30 minuts s'hi posa ja que no faria cap parada.
[...]
Ambdos trens tenen al voltant de 20 minuts per fer la reversió i els canvis necessaris, pel que ho trobo un pèl curt...
No cal que em demanis permís, era només una proposta, evidentment millorable com tu has fet. Gràcies per a fer la tornada.

Lo dels 20 minuts és una mica just, però en aviació (sobretot low cost) és el que es calcula que ha d'estar l'aparell a terra. Però en cas de qualsevol retard, se'n va la malla "al carall". I ja sabem el que passa a la LGV més amunt de Lió.

Salut.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 23/11/2006 19:07

genissimon ha escrit:
aarongilp ha escrit:Genissimon, amb el teu permís, modifico una mica els horaris que has posat, ja que sembla que tenen molt temps adjudicat a BCN i Perpinyà, apart que l'Euromed parant només a Girona i Figueres podria tardar, perfectament, 1h55mins. Igualment, el TGV en 30 minuts s'hi posa ja que no faria cap parada.
[...]
Ambdos trens tenen al voltant de 20 minuts per fer la reversió i els canvis necessaris, pel que ho trobo un pèl curt...
No cal que em demanis permís, era només una proposta, evidentment millorable com tu has fet. Gràcies per a fer la tornada.

Lo dels 20 minuts és una mica just, però en aviació (sobretot low cost) és el que es calcula que ha d'estar l'aparell a terra. Però en cas de qualsevol retard, se'n va la malla "al carall". I ja sabem el que passa a la LGV més amunt de Lió.

Salut.
Sí, jo hi pensava més pels merders de Sants (hi hagi o no obres sempre hi ha merders) que no pas pels merders de la LN1, tot i que és veritat que quan no hi ha un all hi ha una ceba...De fet, si l'Euromed estirés mitja hora enrere i el TGV una mica endavant es podria fer un millor creuament, però tocar malles és dificil a la LN1 i més encara al CM...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Respon

Torna a “Ferrocarril en general”