Metro de Madrid

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon
aim
N9
N9
Entrades: 1366
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Re: Metro de Madrid

Entrada Autor: aim » Dimecres 16/09/2020 9:31

Jo vaig anar-hi a finals de l'any passat i recordo haver agafat l'equivalent a una T-10, sense necessitat de tenir targeta recarregable. Ara bé, no sé si aquest any ha canviat.

Instagram: Ferrocarril | Aviació

albert28
N9
N9
Entrades: 1867

Entrada Autor: albert28 » Dimecres 16/09/2020 10:13

genissimon ha escrit:
Dimecres 16/09/2020 9:11
Aquest és un dubte tarifari del Metro de Madrid.

Properament hauré de fer un viatge a Madrid i em mouré estrictament per la capital i en metro. Pels viatges que faré, si fos a Barcelona comparia una T-Casual o bé una T-Dia: faré 8 o 10 viatges en un dia o dos. No em mouré de la zona A del Consorcio Regional de Transportes de Madrid (https://www.crtm.es).

Pel que he vist hi ha un abonament turístic d'un dia (8,40€) o una targeta de 10 viatges Metrobús (12,20€) però aquests títols de transports s'han de carregar en una targeta contactless (Targeta Multi) amb un cost addicional de 2,50€.

Això és així o vaig errat?

També tinc preguntes sobre com funciona l'aparcament dissuasiu de l'estadi Wanda Metropolitano, però ho plantejo en el fòrum de transport privat.

Gràcies.
Farà dos anys em vaig agafar la de 10 viatges + el suplement per la targeta contactless. I fa un any vaig tornar a Madrid i vaig recarregar-lo amb 10 viatges i li vaig treure profit.
albert28 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimecres 16/09/2020 19:29, en total s’ha editat 1 vegada.

fgc113
N8
N8
Entrades: 983
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Dimecres 16/09/2020 19:08

Correcte, has de tindre una targeta Multi com a suport i allà recarregar el títol que vulgues.

Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

genissimon
N9
N9
Entrades: 2516
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dijous 17/09/2020 9:58

fgc113 ha escrit:
Dimecres 16/09/2020 19:08
Correcte, has de tindre una targeta Multi com a suport i allà recarregar el títol que vulgues.
Gràcies. Pel que vist, renfe cercanías Madrid funciona igual.

Salut !!

Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.

fgc113
N8
N8
Entrades: 983
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Dijous 17/09/2020 12:41

Sí, necessites també una targeta recarregable (a Renfe costen només 50 cèntims), excepte per al CombinatRodalies, que no sé si encara es ven en format magnètic o si la targeta no té cost.

Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

genissimon
N9
N9
Entrades: 2516
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dijous 17/09/2020 13:21

Gràcies, gràcies a tots.

Salut !!

Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.

Respon

Torna a “Ferrocarril en general”