regionals espanya

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Ophani
N4
N4
Entrades: 74

Entrada Autor: Ophani » Dimarts 09/01/2007 13:41

ja he fet un mapa de regionals i AV Regionals



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimarts 09/01/2007 14:46

Tant costa de veure que el problema és que el mapa és antic? Però si encara surten la línia de la Pobla (FGC des de fa un parell d'anys) i la de Puigcerdà (que pertany a Rodalies des de fa el mateix temps o més)!


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Ophani
N4
N4
Entrades: 74

Entrada Autor: Ophani » Dimarts 09/01/2007 16:46

t'equivoques... la linia de la pobla i figura perque Renfe n'es la operadora i la de Puigcerda perque em resigno a figurarla com a linia de rodalies, i el logo de Renfe Regionals le agafat perque m'agrada mes que el de media distancia



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimecres 10/01/2007 10:40

Sobre la línia de Puigcerdà, fa uns quants dies vaig veure una cosa com a mínim... curiosa a l'estació de Sants. A veure si avui hi puc anar, i li faig una foto.



Ophani
N4
N4
Entrades: 74

Entrada Autor: Ophani » Dimecres 10/01/2007 10:52

que vas veure? a apartir d'ara Ophani = jordidr



Ophani
N4
N4
Entrades: 74

Entrada Autor: Ophani » Dimecres 10/01/2007 10:58

a partir d'ara normalment fare servir aquest nom d'usuari, explica que has vist de rar a Sants sobre Puigcerda



jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dimecres 10/01/2007 11:00

a la terecera va a la vençuda, aquest sera el meu nom d'usuari



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimecres 10/01/2007 11:06

En el fons és una xorrada, però que dóna fe de fins a quin punt pot arribar la propia deixadesa de la RENFE en segons quines linies.

Recordes que uns quants cops s'ha comentat que a la megafonía de Barcelona Sants, els trens que van a Puigcerdà i La Tor de Querol s'anuncien senzillament com a Trens (no com a Regionals, ni com a Regionals Delta)? Doncs... en les caselles dels horaris amb les sortides i arribades a aquesta estació, de tots els trens de llarg recorregut, a on s'especifica quina classe de tren correspon a cada circulació, senzillament no hi posa res.

I jo em pregunto... TANT ELS HI COSTAVA MANTENIR LA DENOMINACIÓ REGIONAL DELTA?????????????????



jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dimecres 10/01/2007 11:24

quan van començar a posar aquests cartells s'adif i figurava regional... des de l'ultim cop que els van canviar no i posa res



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 10/01/2007 11:32

És que els trens de Puigcerdà corresponen a un gènere que, tot i que és força estès a Renfomentadif, té poca publicitat: la tartana de mules :D


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimecres 10/01/2007 11:33

Però a veure... el que està clar, és que aquests trens no són de Rodalies per més que aquesta sigui la seva operadora. Em sembla que si no saben què fer-ne, mentrestant no els hi costava res mantenir la denominació Delta.



jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dimecres 10/01/2007 11:59

haviam jordi la renfe no sap res de res mai...hem d'agrair que es quedes la linia rodalies (encara que no sigui llogic) perque si no l'haguesin tancat... jo soc de la opinio que un cop haguin acabat totes les obres de la linia tornara a mans de regionals



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimecres 10/01/2007 12:25

El més llògic hagués estat que passés directament a mans de la Generalitat. El que no entenc, és com ha anat així la cosa. No sé si vaig errat, però tinc entès que es tracta d'un cas excepcional en tot l'estat.



jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dimecres 10/01/2007 12:43

haviam, que es excepcional esta clarisim... en tot cas ara per ara esta be que si facin les inversions pressupostades i despres ja vurem que fem



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dijous 11/01/2007 13:05

Però... se sap quin és el motiu (o versió oficial) per la qual en aquest cas concret es va fer aquest traspàs?



jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dijous 11/01/2007 16:54

haviam la linia estava cada cop mes xunga, regionals renfe no invertia ni ******* duro, per no fer ni va reformar les seves unitats 440 que tenia adjudicades, a aquest ritme el tancament de la linia hagues estat inmediat. Per aixo van pasar la linia a rodalies, perque tenen mes prioritat i presupost d'inversio



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dijous 11/01/2007 19:52

I no podien fer això mateix amb la Soria - Castejón per exemple?

Ho dic més que res, perquè per més movilitzacions que hi hagin hagut al respecte, imagino que qui tindria aquí l'última paraula seria RENFE...



jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dijous 11/01/2007 19:59

no ho se no crec que sigui tan facil fer aquestes coses



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dijous 11/01/2007 21:38

El què no és tant fàcil?



Avatar de l’usuari
neroon
N6
N6
Entrades: 315
Ubicació: A la muntanyaaaaaaaa!!!!

Entrada Autor: neroon » Divendres 12/01/2007 13:02

Jordi Freixas ha escrit:El què no és tant fàcil?
Aquí s'en va fer càrrec Rodalies BCN, perque al cap i a la fi es tractava de l'extensió de la línea R3 de rodalies. Total si es duia "sense problemes" la gestió de la línia fins a Vic, tampoc n'hi haurien d'haver gaires mès problemes per dur-la fins a Puigcerdà / La Tor. Però en el cas que comentes, el Soria - Castejón, Quina gerència s'en hauria de fer càrrec, o mès concretament, quina gerència de rodalies hi hauria d'intervenir (si es això el que preguntaves)?. Soria ? (nomès mitja distància i depenent de Madrid)?, rodalies Madrid (no tindria gaire sentit)?, rodalies Bilbao (menys sentit encara)?, La Junta de C. y L.i la C.F. de Navarra ? (seria el mès lògic, però, a Espanya, per posar d'acord a dues comunitats autònomes diferents..., ai!..., tremolo... ) :? .

Com pots veure, en aquest cas concret, es molt i molt complicat.

Salutacions


Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.

Respon

Torna a “Ferrocarril en general”