Permís fotogràfic a Adif

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dissabte 03/02/2007 19:11

Jefe de C.T.C. ha escrit:(...)no donem validesa al permís ensenyant-lo per treuren's problemes de sobre.
Si encara que l'ensenyis no te l'accepten...ja van dos pollos (un de fort) els dos últims cops que he volgut fer fotos "en serio". Per això m'he passat a fotògraf de busos, no et carden tantes bronques...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

MRS
N4
N4
Entrades: 59
Ubicació: Girona

Entrada Autor: MRS » Diumenge 04/02/2007 14:09

aarongilp ha escrit:Si encara que l'ensenyis no te l'accepten...ja van dos pollos (un de fort) els dos últims cops que he volgut fer fotos "en serio". Per això m'he passat a fotògraf de busos, no et carden tantes bronques...
En el cas de Girona, es ben cert: és paper mullat. Aaron, ja no fas fotos a l'estació? En el meu cas, si vull fer alguna fotografia, procuro fer-la d'amagatotis. M'agradaria demanar-los permís però ja vaig tenir una mala experiència i després de llegir que tu també has tingut problemes, m'estimo més no fer-ho perquè em sembla que només serviria perque després els vigilants et tinguin clixat i així ho tingués més difícil.



MRS
N4
N4
Entrades: 59
Ubicació: Girona

Entrada Autor: MRS » Diumenge 04/02/2007 14:17

Molt bona notícia. Espero que les teves demandes reexin davant els tribunals.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 04/02/2007 15:49

MRS ha escrit:
aarongilp ha escrit:Si encara que l'ensenyis no te l'accepten...ja van dos pollos (un de fort) els dos últims cops que he volgut fer fotos "en serio". Per això m'he passat a fotògraf de busos, no et carden tantes bronques...
En el cas de Girona, es ben cert: és paper mullat. Aaron, ja no fas fotos a l'estació? En el meu cas, si vull fer alguna fotografia, procuro fer-la d'amagatotis. M'agradaria demanar-los permís però ja vaig tenir una mala experiència i després de llegir que tu també has tingut problemes, m'estimo més no fer-ho perquè em sembla que només serviria perque després els vigilants et tinguin clixat i així ho tingués més difícil.
Si faig fotos a l'estació les faig als autobusos...tot i que no m'agafa de camí, a vegades si vull fer fotos de trens me'n vaig darrere la Citroën, més tranquil i a més l'efecte dels trens passant a més de 100 km/h m'encanta. I els que dónen problemes són només un parell de segurates i una factora de venta. Els altres no solen donar problemes, però jo ja no m'arrisco.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

MRS
N4
N4
Entrades: 59
Ubicació: Girona

Entrada Autor: MRS » Diumenge 04/02/2007 16:26

aarongilp ha escrit: Si faig fotos a l'estació les faig als autobusos...tot i que no m'agafa de camí, a vegades si vull fer fotos de trens me'n vaig darrere la Citroën, més tranquil i a més l'efecte dels trens passant a més de 100 km/h m'encanta. I els que dónen problemes són només un parell de segurates i una factora de venta. Els altres no solen donar problemes, però jo ja no m'arrisco.
En efecte, darrera de la Citroën és un lloc molt bo per fer fotos i filmar trens.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 18/02/2007 12:30




Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 18/02/2007 12:35

entfe001 ha escrit:Sense comentaris
Impressionant. Convoquen un concurs de fotografíes però no deixen prendre fotografíes...Qui s'apunta a fotre una "colleja" als de Cercanías??? xD


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 18/02/2007 21:44

entfe001 ha escrit:Sense comentaris
I el guanyador del concurs és qui presenti el blau més gros, certificat per un goril·la de segurata?

:boig


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Diumenge 18/02/2007 21:57

entfe001 ha escrit:Sense comentaris
Si els de seguretat et diuen algo sempre pots dir que les fotos van pel concurs xD



megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Diumenge 18/02/2007 23:00

Servirà aquesta foto?

Imatge

:D


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dilluns 19/02/2007 0:03

Home... jo crec que si serveix xD esque fer fotos maques a RENFE es dificil ehhh, jo enviaria una foto amb la capsa de matarates que porten les 440 als seients XDD, o enviaria una foto de color negre, total a Sants no hi ha gaire més llum, o potser millor alguna foto on els protagonistes siguin les persones, a l'andada de passeig de gràcia persones juntetes al borde de caure a les vies no ens faltarien jajjajaja xD



megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dilluns 19/02/2007 9:22

Una totalment negra titulada "Interior de un tren de cercanías, camino de Passeig de Gràcia, durante una avería en la C-2" :) :D


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

Avatar de l’usuari
Jefe de C.T.C.
N5
N5
Entrades: 102
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: Jefe de C.T.C. » Dimarts 20/02/2007 16:29

aarongilp ha escrit:
entfe001 ha escrit:Sense comentaris
Impressionant. Convoquen un concurs de fotografíes però no deixen prendre fotografíes...Qui s'apunta a fotre una "colleja" als de Cercanías??? xD
D'aixo se'n diu....com era?....si home....a, si...HIPOCRESÍA.

P.D: M'apunto :twisted:
P.P.D: Llegint les bases del concurs la responsabilitat social que es molt important per a l'empresa lo guays que son etc. m'han vingut arcades si ho llegiu tingueu un cubell al costat i els medicaments necessaris per a una sobredosis de falsedat pura.


Hola gent!!

Avatar de l’usuari
Talgo
N3
N3
Entrades: 30
Ubicació: Castelldefels

Entrada Autor: Talgo » Dimecres 21/02/2007 0:44

Bones!!!

Ospis, donç jo tambe m' hagues pogut comlicar la vida avanç d' ahir per que vaig estar a lleó i vaig fer fotos a l' estacio.

Tambe he de dir que ningu no em va dir res.

Salut a tothom.



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Divendres 23/02/2007 14:24

No té pèrdida:
“Un Tren de Valores” es un proyecto de motivado e impulsado por la voluntad de TODOS los que formamos parte de Renfe. Una nueva forma de asumir nuestro compromiso con la sociedad, con el entorno, con el desarrollo y con nosotros mismos. Un nuevo viaje en un tren lleno de voluntad de ayudar, de ganas de hacer mejores cosas cada vez, de deseos firmes de luchar por la mejora de nuestro entorno, de vivir con pasión la cultura entendida como una posibilidad de crecer. Un tren que va más allá de los objetivos económicos y cualitativos propios de cualquier compañía, abriéndose también a los aspectos sociales, medioambientales, culturales y éticos. Un proyecto donde TU colaboración es imprescindible.
Suggereixo enviar fotos de caos, trens amb graffitis, desguassos de matarerial exedent...



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 04/04/2008 11:34

Llegit a Tranvía Portal i extret de la web d'ADIF. Per cert, no sé si hi tindrà a veure, però a Tranvia Portal adjudiquen aquesta notícia a l'èxit de la plataforma "Sin Permiso", dirigida per membres d'aquell portal, l'objectiu de la qual era, precisament, aconseguir l'abolició del permís de fotografia.

"SUPRESION DE LA NECESIDAD DE CARNET PARA AFICIONADOS

Desde el 1 de abril, los particulares que deseen efectuar fotografías en las zonas privadas de uso público de las principales estaciones ferroviarias de Adif no tendrán necesidad de disponer de permiso previo.

De este modo desaparece el carnet de aficionado, cuya presentación era, hasta ahora, requisito imprescindible para la realización de fotografías o vídeos domésticos en los vestíbulos y zonas de ocio de las referidas estaciones.

Se mantienen, no obstante, las limitaciones para la realización de fotografías:

En las zonas privadas de uso restringido de las estaciones en las que es necesario la posesión del correspondiente título de transporte para su acceso a las mismas (salas de embarque, andenes, etc.)

En aquellas zonas en las que se pudiera producir afectación a los servicios y el normal desarrollo de la actividad (centros de trabajo, oficinas de venta de billetes, etc.); así como aquellas otras de acceso exclusivo que determina la Ley del Sector Ferroviario por estar vinculadas a la seguridad en la explotación ferroviaria (vías, túneles, puestos de mando, etc.) "


Ho poso aquí perquè té a veure amb tot Espanya...sembla ser que per fi podrem fer fotos tranquilament...Em sembla que m'imprimiré aquest comunicat de premsa de la web d'ADIF i l'hi estamparé a la cara al primer que se m'oposi a que pugui fer fotos :D


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 04/04/2008 12:31

Si alguns segurates ja es passaven per l'escrot els permisos per tal de poder descarregar els seus complexos d'inferioritat de fracassats socials i donar-se ínfules d'autoritat, no veig perquè això hagi de canviar ara. A més, les "vías" que diu la darrera frase del comunicat també les veuran a les estacions, o sigui que prepareu-vos...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 04/04/2008 12:43

A mi fa temps que no em diuen res, ni a Girona ni a Sants, llocs on es pot estar extremadament vigilat. De fet, poc després de la posada en marxa de l'AVE a Sants, em vaig estar una hora campant per totes les vies d'ample ibèric i ningú em va dir absolutament res.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Divendres 04/04/2008 13:29

Doncs no, ara ja podràs fer fotos en qualsevol estació d'accés lliure. En les andanes on hi hagi control d'accès (es necessiti bitllet) obviament se n'haurà de tenir. Això discutir-ho és una mica de rucs.

Jo me n'alegro que per fi ens donin la raó, sobretot pels que defensaven el permís amb una tossuderia inexplicable.


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 04/04/2008 13:35

Comentant-ho amb un altre aficionat hem vist que, com sempre, les coses segueixen difuses. Aviam què en penseu vosaltres d'aquesta frase, en concret:

"Se mantienen, no obstante, las limitaciones para la realización de fotografías:

En las zonas privadas de uso restringido de las estaciones en las que es necesario la posesión del correspondiente título de transporte para su acceso a las mismas (salas de embarque, andenes, etc.)
"

Essent benevolents podem entendre que et diuen que si tens bitllet per accedir-hi, no hi ha cap problema. Però això de "limitaciones para la realización de fotografías", sona com si directament no es poguéssin fer fotos en aquests llocs... Què en penseu?


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Respon

Torna a “Ferrocarril en general”