Permís fotogràfic a Adif

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon
liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Re: ADIF cobrarà 125 euros per fer fotos a les estacions

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 22/07/2010 16:03

Ufff....sort que jo vaig a caçar que no casar trens.... Oiga, ¿las fotos "de acoples" de trenes se van a cobrar ?

Veig cert personal de seguretat perseguint els nuvis el dia de les seva boda per les estacions....oiga el permiso ????

Adif hauria de fer progressar la idea i oferir algunes instal.lacions per a fer bodes civils :riure

Tot plegat, crec que és una idea per a que no hi hagi fotògrafs a les estacions.
liniadelRipollés l’ha editat per darrera vegada el dia: Dijous 22/07/2010 17:56, en total s’ha editat 1 vegada.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Divendres 23/07/2010 8:10

Jo suposo que la mesura només s'aplicarà en casos evidents de que es tracta d'una boda o comunió, que de fet fins ara representa que per fer aquest tipus de fotografies s'havia de demanar permís (fins i tot després de la derogació de la famosa targeteta inútil). De tota manera, la mesura la trobo totalment absurda i sí que és veritat que ens pot portar problemes amb algun VJ al qui li hagin arribat campanes d'aquest tema.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 23/07/2010 9:10

Però a veure...Qui se'n va a fer-se un reportatge d'un casament o comunió a una estació de tren? A no ser que es tracti d'una família o parella mooolt friki... :x



Avatar de l’usuari
Nozomi
N8
N8
Entrades: 687

Entrada Autor: Nozomi » Divendres 23/07/2010 9:31

metring ha escrit:Qui se'n va a fer-se un reportatge d'un casament o comunió a una estació de tren?
El año pasado estaba haciendo las prácticas de realización de televisión en una productora que, además, se dedica a hacer vídeos de bodas en plan "bien", y uno de los vídeos que grabaron con steadycam y esas cosas fue en la estación de Martorell :D Lo curioso es que la aparente afición de la pareja no eran los trenes sino el baloncesto XD



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 23/07/2010 9:34

Nozomi ha escrit:
metring ha escrit:Qui se'n va a fer-se un reportatge d'un casament o comunió a una estació de tren?
El año pasado estaba haciendo las prácticas de realización de televisión en una productora que, además, se dedica a hacer vídeos de bodas en plan "bien", y uno de los vídeos que grabaron con steadycam y esas cosas fue en la estación de Martorell :D Lo curioso es que la aparente afición de la pareja no eran los trenes sino el baloncesto XD
Pues si, hay gente "pa tó".



escursso
N5
N5
Entrades: 119
Ubicació: Tiana
Contacta:

Entrada Autor: escursso » Dijous 15/09/2011 19:21

Hola, dilluns estaré al matí intentant fotografiar trens per l'estació de tota la vida d'Adfif a Tarragona. Posen molts problemes per fotografiar-hi?

Salutacions i gràcies.



Altaria_Trianilla
N7
N7
Entrades: 454
Ubicació: Sabadell ( Barcelona )
Contacta:

Entrada Autor: Altaria_Trianilla » Dijous 15/09/2011 20:32

Vaig estar fa poc i no ens van posar cap problema...

Per si de cas, imprimeix-te això:

http://www.adif.es/es_ES/ocio_y_cultura ... afia.shtml

;)


Imatge

escursso
N5
N5
Entrades: 119
Ubicació: Tiana
Contacta:

Entrada Autor: escursso » Divendres 16/09/2011 10:09

Altaria_Trianilla ha escrit:Vaig estar fa poc i no ens van posar cap problema...

Per si de cas, imprimeix-te això:

http://www.adif.es/es_ES/ocio_y_cultura ... afia.shtml

;)
Gràcies.



escursso
N5
N5
Entrades: 119
Ubicació: Tiana
Contacta:

Entrada Autor: escursso » Dimarts 20/09/2011 13:08

Bé, doncs ja vaig estar a l'estació de Tarragona i cap problema per fer fotos, tot bé. Només indicar que estan suprimint el pas a nivell de la plaça del Carros, una llàstima ja que era un bon punt per fotografiar.



Enric
N7
N7
Entrades: 438

Entrada Autor: Enric » Dimecres 28/09/2011 19:00

A l'estació de Tarragona durant l'any vaig sovint i mai cap problema...a Reus un lloc ben proper aquets any crec recordar que i anat 3 cops...las dues primeras el tema va ser dificil...ara fá pocs dias vaig tornar i tot facilitats...total perque un que allavorans estaba dins d'un despatx ara ja no el tenen allá...



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Diumenge 12/10/2014 16:05

Encara que el que comentaré no té gaire relació amb el tema del fil, ho escric aquí perquè crec que no val la pena obrir-ne un de nou.

Aquest cap de setmana a Sant Feliu se celebra la Festa de la Tardor (que és la festa major de facto, encara que no oficialment). Amb motiu de les festes, ahir dissabte va tenir lloc el Correfoc, que com cada any acaba a la Plaça de l'Estació. La novetat és que Adif ha donat permís per a instal·lar el material del castell de focs artificials de la cloenda del Correfoc al terrat de l'estació. Amb això aquest any l'espectacle pirotècnic ha millorat força.

D'altra banda, aquest any no han obert la tanca que dóna accés directe des de la plaça a l'andana. L'andana sempre s'omple de gent que vol veure l'encesa final sense cremar-se, i aquest any la gent s'ha hagut de col·lar (el fet que no obrissin la tanca no ha evitat ni de bon tros que s'omplís de gent tant com habitualment).



Respon

Torna a “Ferrocarril en general”