Castelló-Les Palmes, 24 F

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon
liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Castelló-Les Palmes, 24 F

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 22/02/2008 18:52

el proper diumenge hi ha servei de trens llançadora entre Castelló de la Plana i Les Palmes, amb motiu de les festes de la Magdalena. Una bona ocasió per acostar-s'hi, a una estació sense servei de viatgers, i amb tren de viatgers.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Divendres 22/02/2008 20:32

liniadelRipollés ha escrit:el proper diumenge hi ha servei de trens llançadora entre Castelló de la Plana i Les Palmes, amb motiu de les festes de la Magdalena. Una bona ocasió per acostar-s'hi, a una estació sense servei de viatgers, i amb tren de viatgers.
No seran les festes de La Maleni Alvarez oi? xD (era la broma fàcil) Per cert, l'estació està sobre el traçat del corredor del mediterrani i ara mateix és només un apartador de vies oi?



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 22/02/2008 20:39

Sí, l'estació està sobre el traçat del corredor mediterrani, és nova de trinca, és l'estació d'on surt el ramal al Port de Castelló. Fins que no va inaugurar-se la variant de Benicàssim anaven amb BEM per una banda i amb automàtic per l'altyra, Bt fins al Port. En aquests moments desconec la situació del ramal al Port, i si aquest diumenge hi haurà factor de circulació.

El ramal de Port està en rehabilitació polèmica, atès l'urbanisme salvatge de la zona i els condicionantsd propis d'una línia fèrria de caracter portuari. Si no estic equivocat el servei de trens esta (o estava) suspès des del 2000 pel descarrilament d'un tren amb 500 tones d'àcid sulfúric i es preveu reobrir aquest any (si no s'ha fet ja)

Val a dir, que tot i no estar previst, en el meu viatge a Alcoi d'aquest cap de setmana, potser faig un raconet per baixar en aquesta estació amb un tren de passatgers. Pressumiblement sigui una 447, però bé... Els regionals circularan en doble composició.

Ja us informaré de l'estat actual de la Xàtiva-Alcoi que equival a la Lleida-La Pobla d'antuvi salvant les distàncies. L'agarrarà FGV?
Trenscat ha escrit:
liniadelRipollés ha escrit:el proper diumenge hi ha servei de trens llançadora entre Castelló de la Plana i Les Palmes, amb motiu de les festes de la Magdalena. Una bona ocasió per acostar-s'hi, a una estació sense servei de viatgers, i amb tren de viatgers.
No seran les festes de La Maleni Alvarez oi? xD (era la broma fàcil) Per cert, l'estació està sobre el traçat del corredor del mediterrani i ara mateix és només un apartador de vies oi?


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Carlos440249
N3
N3
Entrades: 25

Entrada Autor: Carlos440249 » Dissabte 23/02/2008 2:14

Hola, de momento estos ultimos años se a estado haciendo con una UT 440R que va y vuelve durante todo el dia a Castellon, hace 2 años coincidio en Domingo y despues esa UT salio des de Castellon a Ulldecona con el lince de los domingos. La linea de Alcoy sigue como siempre lo unico que le han hecho recientemente a sido desbrozar los margenes des de Xativa hasta Alcoy. Se dice que se la va a quedar cercanias pero no es del todo claro y FGV lleva muchos años detras de ella pero tampoco se decide, el timpo dira finalmente. Un Saludo



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 23/02/2008 20:50

Salutacions des de València, allà on l'estació del Nord està essent desfigurada a base de noves botigues comercials dins l'estació amb un desordre, ara sí, caòtic.
Deuen ser els primer passos, ajudats pel fet de tenir ja i també el quiosc d'ADIf alta velocitat.
Atenció: hi ha torniquets per accedir als trens !!!!

La línia d'Alcoi no ha millorat :bleah des de l'últim cop que vaig ser-hi. Em faltava el tram Ontinyent-Alcoi, que avui he completat.
El tren entra a Alcoi amb maniobra autoritzada mecànica, no ho havia fet mai amb un tren de passatgers.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Carlos440249
N3
N3
Entrades: 25

Entrada Autor: Carlos440249 » Diumenge 24/02/2008 2:43

Eso es por que los fines de semana duerme un automotor en Alcoy y como solo esta operativa una via, es para que entren con precaucion, hay tornos en practicamente toda la red de cercanias Valencia, incluso en apeaderos han puesto torres de canceladoras, no tienen sentido, pero alli estan, incluso en Utiel,San Antonio de Requena y Requena. Un saludo



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Diumenge 24/02/2008 12:23

liniadelRipollés ha escrit:Salutacions des de València, allà on l'estació del Nord està essent desfigurada a base de noves botigues comercials dins l'estació amb un desordre, ara sí, caòtic.
Deuen ser els primer passos, ajudats pel fet de tenir ja i també el quiosc d'ADIf alta velocitat.
Atenció: hi ha torniquets per accedir als trens !!!!

La línia d'Alcoi no ha millorat :bleah des de l'últim cop que vaig ser-hi. Em faltava el tram Ontinyent-Alcoi, que avui he completat.
El tren entra a Alcoi amb maniobra autoritzada mecànica, no ho havia fet mai amb un tren de passatgers.
Qué vols dir, que has vist allò que vem estar buscant per Teruel?

He estat mirant fotos a Tranvia portal sobre l'estació d'Alcoi i ja veig que és com una especie de Pobla de Segur. Imagino que esta tancada 24h tots els dies de l'any i pel que veig només té una sola via...També veig que la linia havia de continuar fins Alacant, però que la continuació només arriba fins un pont i un túnel que hi ha més endavant.

Hi ha alguna estació de la linia que estigui oberta, a part de Xativa? Totes les estacions ténen senyals mecànics?

Salut,



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 24/02/2008 17:06

Alcoi té dues vies.

Alcoi i Ontinyent són les úniques estacions amb senyals mecànics. Sí, és el senyal que buscàvem a Teruel.

Ontinyent té agulles talonables, amb senyal lluminosa indicadora de posició correcta dels espasins. És l'unica estació on poden creuar-se trens.

Per cert, avui m'he topat (literalment, he topat) amb blocatge telefònic a FGV, entre Paterna-La Canyada-L'Eliana-Benaguasil segon i Llíria i per suposat he suspès la visita a Les Palmes. A la línia de Rafelbunyol em consta que també hi havia bt entre Palmaret i Machado. Molt amable el personal d'FGV vers mi.

La línia de Xirivella-L'Alter troba afectats els seus horaris amb motiu de les obres d'alta velocitat. Vara de Quart té una via menys. Han posat un senyal avançat fixe (pantalla) a Xirivella-L'Alter com a repetidora de la lluminosa de Vara.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Respon

Torna a “Ferrocarril en general”