Més descriminació ferroviària per Catalunya!

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon
Avatar de l’usuari
galdric
N5
N5
Entrades: 108
Ubicació: Sabadell. (Vallès Occidental)

Més descriminació ferroviària per Catalunya!

Entrada Autor: galdric » Dimarts 27/05/2008 9:20

Hola companyes i companys del Fòrum del Transport Català.
Feia molts dies que no participava. I ara que ho faig, és per donar-vos una mala notícia que la podeu llegir fent clic a l'enllaç que us adjunto. L'acabo de rebre, via correu electrònic, com cada dia, de la revista VÍA LIBRE a la qual hi estic subscrit.
Estic molt emprenyat! I suposo que quan vosaltres ho hàgiu llegit també acabareu emprenyats. No hi ha dret el que estan fent contra Catalunya! No hi ha dret. :evil:

Salutacions cordials!

Galdric

http://www.vialibre-ffe.com/noticias.as ... 43&cs=oper


A RENFE i Rodalies, no els escanyaries?

"Respecte, és permetre que els altres opinin el contrari que tu"

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 27/05/2008 9:36

Home... d'acord que hi ha discriminació contra Catalunya en moltes coses, però en aquest cas, els trens actuals entre Saragossa i Barcelona no van plens, així que el reforç tampoc és necessari. A més, com a mínim de moment, tampoc veig que hi hagi un enorme interès per anar a Saragossa a veure l'exposició Universal.



Avatar de l’usuari
galdric
N5
N5
Entrades: 108
Ubicació: Sabadell. (Vallès Occidental)

Entrada Autor: galdric » Dimarts 27/05/2008 10:11

wefer ha escrit:Home... d'acord que hi ha discriminació contra Catalunya en moltes coses, però en aquest cas, els trens actuals entre Saragossa i Barcelona no van plens, així que el reforç tampoc és necessari. A més, com a mínim de moment, tampoc veig que hi hagi un enorme interès per anar a Saragossa a veure l'exposició Universal.
Mira que bé! M'agrada que m'hagis respost tu el primer "wefer" perquè així et puc preguntar, com a administrador que ets de la mateixa, una cosa: com és que ara aquesta pàgina del fòrum és en anglès? No podria seguir essent en castellà o català? Jo no en sé ni un borrall d'anglès, i si cada vegada que entri aquí haig de posar en marxa, primer, el traductor d'anglès del Google, per exmple, ja m'explicaràs quin enrenou!

Salut!

Galdric


A RENFE i Rodalies, no els escanyaries?

"Respecte, és permetre que els altres opinin el contrari que tu"

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 27/05/2008 10:31

Per canviar-te d'idioma, has d'anar al perfil d'usuari.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimarts 27/05/2008 21:26

A mi em surt en català. Fes el que diu la metring. ;)


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 27/05/2008 22:23

D'una banda, l'article diu que hi haurà dues freqüències de reforç per sentit, però només en dóna l'horari d'una. Serà que han confós "per sentit" i "en total"?

I tampoc n'hi ha per a fer tants escarafalls, per un tren més... Trobo més discriminatòria la deixadesa per part de Renfomentadif si comparem com tracta els nuclis de rodalia de Barcelona i Madrid.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimecres 28/05/2008 0:12

Ves a sota del logo on diu "User Control Panel" i allà a la pestanya "Board preferences" i canvies el British English pel Català.



Avatar de l’usuari
galdric
N5
N5
Entrades: 108
Ubicació: Sabadell. (Vallès Occidental)

Entrada Autor: galdric » Dimecres 28/05/2008 0:41

victorcasta ha escrit:Ves a sota del logo on diu "User Control Panel" i allà a la pestanya "Board preferences" i canvies el British English pel Català.
Per fi!!!!!

Ara sí!!!!

Moltes mercès "victorcasta"!!!!!!!! T'has explicat molt bé, i jo ho he sabut entendre!!!!![/b]
:plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas

Salutacions a tu en particular, "victorcasta", i a totes i a tots els qui us n'heu preocupat!!!!! Què faria jo pobre de mi sense el vostre desinteressat ajut?

Galdric


A RENFE i Rodalies, no els escanyaries?

"Respecte, és permetre que els altres opinin el contrari que tu"

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimecres 28/05/2008 0:53

No hi ha de què. Tots en ajudem mutuament, aquí. Però es pot dir el mateix i amb la mateixa claredat sense haver de posar les lletres gegants, que fan mal a la vista.



Avatar de l’usuari
galdric
N5
N5
Entrades: 108
Ubicació: Sabadell. (Vallès Occidental)

Entrada Autor: galdric » Dimecres 28/05/2008 12:29

victorcasta ha escrit:No hi ha de què. Tots en ajudem mutuament, aquí. Però es pot dir el mateix i amb la mateixa claredat sense haver de posar les lletres gegants, que fan mal a la vista.
Bé home! No t'ho prenguis així! El fet de posar les lletres grans està fet amb la intenció de que es pugui llegir bé sense haver de recórrer a la lupa que tot PC duu incorporada. Vaja, per no perdre temps. No sé si m'explico. I ja fa temps que sé que el fet d'escriure-ho tot en majúscules equival a cridar, i que per tant aquí no crida ni Déu! Però de vegades, el fet de posar-ho en majúscules equival a remarcar l'escrit o la notícia, a que qui ho rep hi pari força atenció, no que es vulgui dir cridant! Ho entens això "victorcasta"?

Salutacions cordials i que tinguis un bon dia! ;)

Galderic


A RENFE i Rodalies, no els escanyaries?

"Respecte, és permetre que els altres opinin el contrari que tu"

Respon

Torna a “Ferrocarril en general”