31 i 1: ajustament d'horaris de Rodalies Madrid

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon
Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

31 i 1: ajustament d'horaris de Rodalies Madrid

Entrada Autor: canalcole » Divendres 26/12/2008 22:54

Renfe Cercanías ajusta su horario en la noche del 31 de Diciembre y la mañana del 1 de enero

Renfe Cercanías de Madrid ajustará su horario en la noche del 31 de diciembre y la mañana del 1 de enero. En Nochevieja, el último tren con salida de las estaciones de Atocha y Chamartín circulará en torno a las 21.00 horas en todas las líneas. Igualmente, la última circulación con destino Madrid desde las estaciones de origen de las diferentes líneas se producirá en torno a las 21.00 horas.

En el caso de la línea C9, el último tren con salida de Cercedilla circulará a las 16.35 horas y en sentido inverso, desde Cotos, a las 18.35 horas.

En la mañana del 1 de enero , el servicio de Cercanías de Madrid se reanudará en torno a las 7.00 horas en todas las líneas en ambos sentidos, excepto en la línea C-9, donde el primer tren circulará de Cercedilla a Cotos a las 9.00 horas y a las 11.43 horas en sentido inverso.
Los últimos trenes circularán a las 21.00 horas y los primeros a las 7.00 horas



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23730
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 27/12/2008 19:28

Una de dues: o la notícia s'ha redactat copiant i enganxant indiscriminadament de la corresponent a la Nit de Nadal, substituint el "buena" per "vieja" i les dates corresponents, o Renfomentadif no s'assabenta de la pel·lícula. Precisament, una de les nits amb més moviment, i van i tanquen abans i obren més tard?

Per cert, aquesta deliciosa idea també l'han tinguda a Barcelona?

:boig2


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dissabte 27/12/2008 19:43

Sí, a Rodalies Renfe sempre han plegat més d'hora tant la nit del 24 com la del 31, tot i que a Barcelona pleguen una mica més tard que a Madrid, als volts de les 22-22.30. També el Metro de Madrid plega com un dia qualsevol, a la 1.30, però obre el dia 1 a les 8.00 del matí. Funcionarà, però, la xarxa de MetroBúho (bus nocturn que segueix recorregut de les línies de metro) amb un bus cada 15 minuts.

Cosa que contrasta amb el Metro de Barcelona (TMB i FGC), que funciona tota la nit, les línies S1 i S2 que tenen una freqüència de 45 minuts durant tota la nit, el Nitbus seguirà tenint freqüències de 20 minuts i el bus nocturn metropolità seguirà tenint les freqüències habituals.



Avatar de l’usuari
cristian26
N7
N7
Entrades: 544
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: cristian26 » Dissabte 27/12/2008 23:19

victorcasta ha escrit:...MetroBúho...
:riure


Qui té el cul llogat, no seu quan vol.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 27/12/2008 23:25

cristian26 ha escrit:
victorcasta ha escrit:...MetroBúho...
:riure
Petit OT:

http://es.youtube.com/watch?v=NvqhMdnpsyE



davida
N9
N9
Entrades: 1795
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dilluns 29/12/2008 15:13

Per cert segons els horaris de Rodalies Barcelona d'aquest nadal que hi han penjats a les estaciones aquesta any circulen els trens de rodalies que surten aproximadamente a la mitjanit de Barcelona cap a Mataró, Granollers, Terrassa, Vilanova i Martorell.
Aquest any es pot passar el cap d'any en un tren de rodalies Barcelona!!!



Avatar de l’usuari
cristian26
N7
N7
Entrades: 544
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: cristian26 » Dilluns 29/12/2008 19:33

Hi haurà algú que el passi allà dins entaforat? :D


Qui té el cul llogat, no seu quan vol.

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 29/12/2008 20:26

Cada Cap d'Any agafo els FGC a Terrassa poc després de les campanades, i abans de fer donar la volta, el tren que arriba des de Barcelona porta més gent de la que em pensava que duria.



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dilluns 29/12/2008 21:25

victorcasta ha escrit:Cada Cap d'Any agafo els FGC a Terrassa poc després de les campanades, i abans de fer donar la volta, el tren que arriba des de Barcelona porta més gent de la que em pensava que duria.
El que no porta mai casi ningú és la L2. Jo la vaig agafar l'any passat cap a les 10.45-11 i no portava casi ningú. Al tren encara, que poses la ràdio i segurament pots sentir les campanades, però als motoristes del metro, a no ser que els hi cantin desde el centre de control xD


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
George85
N8
N8
Entrades: 700
Ubicació: BCN, Eixample
Contacta:

Entrada Autor: George85 » Dilluns 29/12/2008 21:38

oriolp13 ha escrit:
victorcasta ha escrit:Cada Cap d'Any agafo els FGC a Terrassa poc després de les campanades, i abans de fer donar la volta, el tren que arriba des de Barcelona porta més gent de la que em pensava que duria.
El que no porta mai casi ningú és la L2. Jo la vaig agafar l'any passat cap a les 10.45-11 i no portava casi ningú. Al tren encara, que poses la ràdio i segurament pots sentir les campanades, però als motoristes del metro, a no ser que els hi cantin desde el centre de control xD
Si les coses no han canviat, al metro la circulació s'atura just abans de les 00:00 i just després es trona a posar en marxa.



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dilluns 29/12/2008 22:24

George85 ha escrit:
oriolp13 ha escrit:
victorcasta ha escrit:Cada Cap d'Any agafo els FGC a Terrassa poc després de les campanades, i abans de fer donar la volta, el tren que arriba des de Barcelona porta més gent de la que em pensava que duria.
El que no porta mai casi ningú és la L2. Jo la vaig agafar l'any passat cap a les 10.45-11 i no portava casi ningú. Al tren encara, que poses la ràdio i segurament pots sentir les campanades, però als motoristes del metro, a no ser que els hi cantin desde el centre de control xD
Si les coses no han canviat, al metro la circulació s'atura just abans de les 00:00 i just després es trona a posar en marxa.
És a dir, just abans de les 12 el metro no arrenca de la parada, per exemple si son les 11:57 i està arribant a S. Família, no arrencarà fins passades les 12, es menjen el raïm i torna a arrencar. La gent que hi ha a dins s'ha d'esperar o no et deixen pujar?


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dilluns 29/12/2008 22:40

Aqui teniu una imatge de la cabina d'un metro en cap d'any!
:) :D :P
pru_6000_arganda_20_2_99_1.jpg
Metro en cap d'any (es conya): La foto en realitat es del metro de Madrid
pru_6000_arganda_20_2_99_1.jpg (74.19 KiB) Visualitzat 5331 cops



Respon

Torna a “Ferrocarril en general”