metring ha escrit:Mmm, no et pensis, hi ha gent que salta autèntiques barbaritats.
Lluita1714 ha escrit:he de dir que no m'agraden les tàctiques recaudatòries...
canalcole ha escrit:Ahir a Cunit el que vaig veure podria haver sigut un atropellament.
Estava estacionat a la via direcció SVC una 450, que es va esperar més estona a l'estació ja que era carnaval en aquest poble, i a una persoa no se li acudeix una altre cosa que, creuar la via per davant la 450 que arrancava.De cop la 450 comença a pitar, ja estava en marxa, i va tenir que frenar de cop, sinò l'hagues atropellat.
Guigui ha escrit:canalcole ha escrit:Ahir a Cunit el que vaig veure podria haver sigut un atropellament.
Estava estacionat a la via direcció SVC una 450, que es va esperar més estona a l'estació ja que era carnaval en aquest poble, i a una persoa no se li acudeix una altre cosa que, creuar la via per davant la 450 que arrancava.De cop la 450 comença a pitar, ja estava en marxa, i va tenir que frenar de cop, sinò l'hagues atropellat.
Doncs el que deia més amunt: amb un agent de l'autoritat multant aquell individu, segur que no hi tornarà. A més, amb el públic que havia, més d'un també n'hauria pres nota.
metring ha escrit:Jo crec que posar multes, si no hi ha una vigilància constant, no serveix, perquè a la mínima que no veuen vigilant a ningú, s'ho prenen com un repte, i travessen les vies. El millor seria una barrera física, o que hi hagi algú vigilant constantment i posant multes.
Lluita1714 ha escrit:I no em digueu que s'han de crear llocs de treball...
metring ha escrit:Avui de poc que no hi ha un altre atropellament a Arc de Triomf per culpa d'un [...] que ha intentat atravesar la via per agafar l'altre tren.
Torna a: Ferrocarril en general
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant