Nous trens Mitja Distancia

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Re: Nous trens Mitja Distancia

Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 04/02/2008 18:07

Perdó, he sigut jo qui ha tingut el lapsus. Les que es van renegociar van ser les 114, que van quedar finalment en 13, i no les 121.



jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dilluns 04/02/2008 21:48

Crec que lo llogic fora que fossin akestes unitats i no les 121 les qui fesin el servei...



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 04/02/2008 21:58

En principi estan pensats per a relacions Girona-Barcelona-Camp-Lleida per LAV. Per a relacions Barcelona-Tortosa, per exemple, caldrà fer servir les 121, doncs només aquestes últimes són d'ample variable.



jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dilluns 04/02/2008 22:57

Pero diria que s'ha descartat oferir servei fins a Girona



Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 04/02/2008 23:01

jordidr ha escrit:Pero diria que s'ha descartat oferir servei fins a Girona
De moment. Quan, en una era geològica futura, la LAV hi arribi, també ho faran els AV regionals, que, si no vaig errat, aniran fins a Figueres. Incloure-hi Perpinyà tampoc estaria gens malament, però suposo que la lògica socioeconòmica haurà de supeditar-se als no-nacionalismes de sempre.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 04/02/2008 23:02

jordidr ha escrit:Pero diria que s'ha descartat oferir servei fins a Girona
Esclar. Perquè la LAV no està construïda, ni tampoc està previst un intercanviador a la sortida nord de Sants.



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3176
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dimarts 05/02/2008 11:37

Jo encara crec que cap al 2010 hi haurà alguna solució provisional (*) per a connectar en UIC Barcelona amb Vilafant-Figueres. Crec que veurem trens SNCF pel viaducte de Girona.

Per arribar a Perpinyà hi ha l'«insalvable problema» dels 1500 Vcc a la catenària francesa a partir d'El Soler.

* provisionalment definitiva o definitivament provisional, al més pur estil renfomentadif que ja estem acostumats.

Salut.
Guigui ha escrit:De moment. Quan, en una era geològica futura, la LAV hi arribi, també ho faran els AV regionals, que, si no vaig errat, aniran fins a Figueres. Incloure-hi Perpinyà tampoc estaria gens malament, però suposo que la lògica socioeconòmica haurà de supeditar-se als no-nacionalismes de sempre.


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dimecres 06/02/2008 13:16

Vaig llegir que havien previst en un inici incloure girona en el servei avant (pasant per via d'ample iberic), es obvi que un cop arribi la LAV a girona hi haura serveis avant fins alla



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 06/02/2008 13:36

Jo dubto que els AVANT arribin a Girona abans que la LAV. Primera perquè no hi ha cap canviador d'ample més al nord de Roda de Barà (el qual sembla que es desmantellarà aviat), segona perquè una característica dels AVANT és que són regionals d'alta velocitat, pel que no s'entén la seva posada en marxa en un tram amb velocitats de com a molt 160 km/h, i tercera perquè seria desprestigiar aquest servei, més o menys...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

252-071
N7
N7
Entrades: 357

Entrada Autor: 252-071 » Dimecres 06/02/2008 15:08

jordidr ha escrit:Vaig llegir que havien previst en un inici incloure girona en el servei avant (pasant per via d'ample iberic), es obvi que un cop arribi la LAV a girona hi haura serveis avant fins alla

Busca la llógica abans d'escriure.Si saps lo que significa AVANT tindràs aquesta resposta.Com bé ha dit l'Aaron seria impensable ja que no te sentit posar-los a fer trens a Girona amb aquesta denominació.



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3176
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dijous 07/02/2008 9:37

Hi ha trams entre BCN i Portbou amb la catenària sense compensar, cosa que limita a 120 Km/h la velocitat dels trens elèctrics.

Salut !!
aarongilp ha escrit:Jo dubto que els AVANT arribin a Girona abans que la LAV. [...]una característica dels AVANT és que són regionals d'alta velocitat, pel que no s'entén la seva posada en marxa en un tram amb velocitats de com a molt 160 km/h[...]


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 07/02/2008 10:26

He posat "com a molt" perquè, tot i que la catenària està sense compensar entre Maçanet i Caldes i entre Celrà i Portbou, hi ha d'altres trams (Caldes - Riudellots, i algun altre entre Sant Celoni i Montcada) on es pot córrer a 160.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

daneel
N5
N5
Entrades: 116
Ubicació: L'Hospitalet

Entrada Autor: daneel » Dijous 07/02/2008 17:25

aarongilp ha escrit:He posat "com a molt" perquè, tot i que la catenària està sense compensar entre Maçanet i Caldes i entre Celrà i Portbou, hi ha d'altres trams (Caldes - Riudellots, i algun altre entre Sant Celoni i Montcada) on es pot córrer a 160.
... y un tramo entre Palautordera y Llinars, dónde están los puentes metálicos, que no se puede pasar de 30 por problemas de vibraciones en uno de los puentes; y lleva así años...

Por la línea actual es imposible ofrecer un servicio decente (entendiendo por decente mejorar lo que tenemos hoy en día) sin arreglar toda la infraestructura. Además, han eliminado las vias de apartadero en Montmelo por las obras de la LAV, sólo quedan las dos vias pasantes.

Los servicios "rápidos" entre Barcelona y Girona tendrán que esperar a que esté terminada la LAV, por qué si los meten antes... :boig



Avatar de l’usuari
Alfredo_21
N6
N6
Entrades: 220
Ubicació: La Verneda//Sant Martí, Barcelona[L-2/L-4,T-5] [B-10-C-31]

Entrada Autor: Alfredo_21 » Dijous 07/02/2008 19:05

Una preguntilla, yo en sistemas de electrificación y demás me estoy poniendo ahora, y ya he entendido más o menos conceptos como seccionamiento o aislador de sección. Pero, ¿qué significa que la catenaria "no esta compensada"?
Gracias :)


Electrificacions en Trainz, quina cosa més bella

252-071
N7
N7
Entrades: 357

Entrada Autor: 252-071 » Dijous 07/02/2008 19:27

Alfredo_21 ha escrit:Una preguntilla, yo en sistemas de electrificación y demás me estoy poniendo ahora, y ya he entendido más o menos conceptos como seccionamiento o aislador de sección. Pero, ¿qué significa que la catenaria "no esta compensada"?
Gracias :)
http://ferrocarriles.wikia.com/wiki/Catenaria


Mira el apartado "regulación de la tensión mecánica"


Saludos



Avatar de l’usuari
Alfredo_21
N6
N6
Entrades: 220
Ubicació: La Verneda//Sant Martí, Barcelona[L-2/L-4,T-5] [B-10-C-31]

Entrada Autor: Alfredo_21 » Dijous 07/02/2008 22:06

Muchas gracias 252-071!
No sabia de la existencia de esta página. Es como la wikipedia de los ferrocarriles y muy completa! :ok


Electrificacions en Trainz, quina cosa més bella

jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dijous 07/02/2008 22:35

252-071 ha escrit:
jordidr ha escrit:Vaig llegir que havien previst en un inici incloure girona en el servei avant (pasant per via d'ample iberic), es obvi que un cop arribi la LAV a girona hi haura serveis avant fins alla

Busca la llógica abans d'escriure.Si saps lo que significa AVANT tindràs aquesta resposta.Com bé ha dit l'Aaron seria impensable ja que no te sentit posar-los a fer trens a Girona amb aquesta denominació.
Abans de contestar busca coneixements d'adif i renfe com a empreses publiques i no privatitzades abans de contestar (tu ja m'entens)... Per altra banda jo simplement em limito a reproduir el que diu el Periodico... si tens alguna queixa la dirigeixes al periodico



252-071
N7
N7
Entrades: 357

Entrada Autor: 252-071 » Divendres 08/02/2008 16:48

jordidr ha escrit:
252-071 ha escrit:
jordidr ha escrit:Vaig llegir que havien previst en un inici incloure girona en el servei avant (pasant per via d'ample iberic), es obvi que un cop arribi la LAV a girona hi haura serveis avant fins alla

Busca la llógica abans d'escriure.Si saps lo que significa AVANT tindràs aquesta resposta.Com bé ha dit l'Aaron seria impensable ja que no te sentit posar-los a fer trens a Girona amb aquesta denominació.
Abans de contestar busca coneixements d'adif i renfe com a empreses publiques i no privatitzades abans de contestar (tu ja m'entens)... Per altra banda jo simplement em limito a reproduir el que diu el Periodico... si tens alguna queixa la dirigeixes al periodico

Jo m'he limitat a exposar els meus arguments per dir que no es pot posar un servei AVANT Girona-Lleida per una serie de motius.I tu abans de contensatar busca altres fonts que no siguin el periodico.Perque m'hagi equivocat una vegada no vol dir que m'hagi d'equivocar més.

PD:Deixa d'embolicar la troca siusplau que aquest missatge es de fa dies...



jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dilluns 03/03/2008 14:21

Noticia del periodico de aragon:

El 1 de septiembre es la fecha comprometida por CAF con Renfe para entregar las primeras unidades de trenes regionales con los que la compañía ferroviaria tiene previsto modernizar la flota. Cerca de 200 nuevos coches, de nueva generación, conforman un pedido que aún no tiene fecha para su entrada en servicio, ni mucho menos lugar de destino, ya que son muchas las líneas que han demandado una renovación urgente, incluida la que cubre el trayecto Zaragoza-Teruel-Valencia. Son muchas las críticas de los viajeros por el mal estado de los trenes.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 15/06/2008 16:32

Les noves sèries de regionals que vindran a Catalunya són la 449 i la 599?

http://es.youtube.com/watch?v=6nCi4cRx06U

http://es.youtube.com/watch?v=1mAaQz7Bdio&NR=1



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”