Seguiment unitats sèrie 449 a Catalunya

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Jordi Freixas

Re: Seguiment unitats sèrie 449 a Catalunya

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimecres 22/07/2009 14:30

Regionals Girona -Portbou - Perpinyà és el que s'han de posar.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 22/07/2009 21:39

Jordi Freixas ha escrit:Regionals Girona -Portbou - Perpinyà és el que s'han de posar.
I TP Ferro s'ha assegurat que no sigui així. Cosa de polítics que, en lloc de servir la cosa pública, se'n serveixen amb tota la barra del món.

I amb aquesta actitud execrable, ens volen vendre democràcia...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimecres 22/07/2009 22:32

I no hi ha cap associació de veins de la zona per denunciar-ho a la Unió Europea?



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Divendres 24/07/2009 11:50

Del "Ferrocat":
ijg6910 ha escrit:Hora 21:55 entre el ramal de Montcada Bifurcació i Sant Andreu, avistada la 449 fent proves mentres jo passava per davant amb el Civia destinació Maçanet Massanes per Sant Celoni

Per cert, els indicadors posaven `` En proves´´ amb català de color taronja ben lluminosos ;)



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 24/07/2009 12:32

Homeeeee, per sort ha estat vist en proves!!!! A veure si al setembre, el veiem funcionant.



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Divendres 24/07/2009 12:46

metring ha escrit:Homeeeee, per sort ha estat vist en proves!!!! A veure si al setembre, el veiem funcionant.
:fijate Ja es va comentar més endarrera que s'havia vist aqui.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 24/07/2009 13:07

Si, però al posar el rètol "En proves", ja és més solemne, com la posada de llarg :D



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Divendres 24/07/2009 14:03

canalcole ha escrit:Del "Ferrocat":
ijg6910 ha escrit:Hora 21:55 entre el ramal de Montcada Bifurcació i Sant Andreu, avistada la 449 fent proves mentres jo passava per davant amb el Civia destinació Maçanet Massanes per Sant Celoni

Per cert, els indicadors posaven `` En proves´´ amb català de color taronja ben lluminosos ;)
:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Hi hauran 449's a la línia de Puigcerdà?

PD: No em feu cas, estava delirant xD



Xesco 593
N4
N4
Entrades: 57
Ubicació: La Pobla de Segur

Entrada Autor: Xesco 593 » Divendres 24/07/2009 21:52

jo el dijous per alla ales 8 i mitja del mati la vaic vere a sant viçens de calders pasan a tota ai carai! direcció tarragona



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dissabte 25/07/2009 11:14

Xesco 593 ha escrit:jo el dijous per alla ales 8 i mitja del mati la vaic vere a sant viçens de calders pasan a tota ai carai! direcció tarragona
Venia de la línia de Vilafranca, o la línia de Vilanova? :?



Xesco 593
N4
N4
Entrades: 57
Ubicació: La Pobla de Segur

Entrada Autor: Xesco 593 » Dissabte 25/07/2009 21:58

diria que venie de vilanova , ja que va pasar flexadisima , devie anar amb la directa pel corredor mediterranio



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dilluns 27/07/2009 23:39

Xesco 593 ha escrit:diria que venie de vilanova , ja que va pasar flexadisima , devie anar amb la directa pel corredor mediterranio
Doncs m'hi apropare el dijous d'aquesta setmana, a veure si la pillo... :roll:



Corail Intercités
N4
N4
Entrades: 40

Entrada Autor: Corail Intercités » Dimarts 28/07/2009 12:09

Jordi Freixas ha escrit:Regionals Girona -Portbou - Perpinyà és el que s'han de posar.
El que cal és cadència horària al Cervera - Perpinyà per part de la SNCF coordinada amb la de RENFE.



Avatar de l’usuari
BB9200
N8
N8
Entrades: 748
Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contacta:

Entrada Autor: BB9200 » Dimarts 28/07/2009 19:00

És que a partir del 2012 TOTES les línies de la RFF i serveis de passatgers de la SNCF (inclòs el Tren Groc) estaran cadenciats, inclosa la línia que cites.
Hi ha trens, com els Bi-Bi, que poden circular per la línia d'alta velocitat en servei comercial, en canvi no sé si algun tren de la renfe ho pot fer-ho amb la mateixa facilitat i prestacions, els 449 tardaran a millorar això.


Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 29/07/2009 8:21

BB9200 ha escrit:És que a partir del 2012 TOTES les línies de la RFF i serveis de passatgers de la SNCF (inclòs el Tren Groc) estaran cadenciats, inclosa la línia que cites.
Hi ha trens, com els Bi-Bi, que poden circular per la línia d'alta velocitat en servei comercial, en canvi no sé si algun tren de la renfe ho pot fer-ho amb la mateixa facilitat i prestacions, els 449 tardaran a millorar això.
I se sap quina cadència hi haurà a les línies que arriben fins a la frontera catalana? És a dir, línia Perpinyà-Portbou i línia Toulouse-La Tor de Querol. No sé perquè em dóna la sensació que la línia de Portbou quedarà molt en segon terme amb l'entrada en servei de la LAV de Figueres a Perpinyà... :roll:



Corail Intercités
N4
N4
Entrades: 40

Entrada Autor: Corail Intercités » Dimecres 29/07/2009 9:08

BB9200 ha escrit:És que a partir del 2012 TOTES les línies de la RFF i serveis de passatgers de la SNCF (inclòs el Tren Groc) estaran cadenciats, inclosa la línia que cites.
Al que em referia és a la coordinació entre la cadència dels trens entre ambdós costats dels Pirineus, ja sé que els TER seran cadenciats. No t'estranyi veure com els trens francesos arriben a Portbou sistemàticament deu o quinze minuts més tard de la sortida d'un tren espanyol i viceversa.
BB9200 ha escrit:Hi ha trens, com els Bi-Bi, que poden circular per la línia d'alta velocitat en servei comercial, en canvi no sé si algun tren de la renfe ho pot fer-ho amb la mateixa facilitat i prestacions, els 449 tardaran a millorar això.
Diria que hi ha prevista una sèrie d'AV per a serveis regionals amb canvi d'ample, el problema és que a Catalunya no queda cap intercanviador en servei, els de Lleida i Roda de Barà estan desmantellats.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 29/07/2009 9:38

Corail Intercités ha escrit:No t'estranyi veure com els trens francesos arriben a Portbou sistemàticament deu o quinze minuts més tard de la sortida d'un tren espanyol i viceversa.
A Lleida ja hi tenen el cul pelat, amb els "enllaços" entre l'AV i el tren de la Pobla.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Corail Intercités
N4
N4
Entrades: 40

Entrada Autor: Corail Intercités » Dimecres 29/07/2009 9:52

Guigui ha escrit:A Lleida ja hi tenen el cul pelat, amb els "enllaços" entre l'AV i el tren de la Pobla.
Normal, és la competència.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dijous 30/07/2009 0:22

Corail Intercités ha escrit:
BB9200 ha escrit:Hi ha trens, com els Bi-Bi, que poden circular per la línia d'alta velocitat en servei comercial, en canvi no sé si algun tren de la renfe ho pot fer-ho amb la mateixa facilitat i prestacions, els 449 tardaran a millorar això.
Diria que hi ha prevista una sèrie d'AV per a serveis regionals amb canvi d'ample, el problema és que a Catalunya no queda cap intercanviador en servei, els de Lleida i Roda de Barà estan desmantellats.
La sèrie que parles ja existeix, es tracta de la sèrie 121 que presta els serveis Avant Madrid-Segovia i les llançaderes Cádiz-Jaén-Sevilla. Pel que fa sobre els intercanviadors, el de Roda de Barà segueix muntat, però fora de servei.


Salutacions



fubang
N5
N5
Entrades: 149
Ubicació: vic

Entrada Autor: fubang » Dijous 30/07/2009 10:03

Bon dia.
BB9200 ha escrit: Hi ha trens, com els Bi-Bi, que poden circular per la línia d'alta velocitat en servei comercial, en canvi no sé si algun tren de la renfe ho pot fer-ho amb la mateixa facilitat i prestacions, els 449 tardaran a millorar això.
Crec que els trens Bi-Bi no poden circular per les línies d'alta velocitat, nomes per les línies convencionals, això si, tant en tracció dièsel com elèctrica en els dos tipus de corrent que hi ha a França (1500 v CC i 25000 v CA)



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”