Avistaments curiosos de trens

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Enric
N7
N7
Entrades: 438

Re: Avistaments curiosos

Entrada Autor: Enric » Diumenge 17/01/2010 19:46

Avui diumenge després del rodalies SVC-Manresa de dos quarts de quatre ha pasat per El Vendrell una doble 269 portant un balester, a lo millor anaba cap a las obras de Manresa-Calaf.

;)



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Diumenge 17/01/2010 21:23

Aquest matí ja l'he vist, i aquesta nit encara hi era; es tracta de la 252.060, estacionada a l'estació de Garraf:

Imatge



aso111
N5
N5
Entrades: 98
Ubicació: Térmens (Lleida)
Contacta:

Entrada Autor: aso111 » Diumenge 17/01/2010 22:23

canalcole ha escrit:A mi em van comentar que aquest any s'incorporarien 594's a la línia de la Pobla.
Però, una pregunta: era reformat o no? :|

no encara tenia el "flotador" al davant :roll:



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Diumenge 17/01/2010 23:30

És la que va tenir l'accident a Vila-Real.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dilluns 18/01/2010 15:00

Avui he vist des de la N-II al Llobregat, a l'alçada de Castellbisbal - El Papiol, un tren de mercaderies d'FGC d'aquells nous de via d'ample ibèric. Tracció de cua i davantera, amb dues locomotores iguals, per uns vint vagons aproximadament. Direcció Barcelona.


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Avatar de l’usuari
Archie-250
N6
N6
Entrades: 208
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Archie-250 » Dilluns 18/01/2010 17:00

Lluita1714 ha escrit:Avui he vist des de la N-II al Llobregat, a l'alçada de Castellbisbal - El Papiol, un tren de mercaderies d'FGC d'aquells nous de via d'ample ibèric. Tracció de cua i davantera, amb dues locomotores iguals, per uns vint vagons aproximadament. Direcció Barcelona.
Gaire curiós no és, ja que cada dia excepte festius passen. I més d'una vegada! :)


Imatge

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dilluns 18/01/2010 17:41

aso111 ha escrit:
canalcole ha escrit:A mi em van comentar que aquest any s'incorporarien 594's a la línia de la Pobla.
Però, una pregunta: era reformat o no? :|

no encara tenia el "flotador" al davant :roll:
Doncs seria interessant que els TRD que es destinessin a la línia de la Pobla fossin d'entre els no-reformats, ja que considero que Renfe l'està cagant en eliminar la possiblitat d'interconnexió en cas de dos TRD's acoplats.



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dilluns 18/01/2010 17:45

Lluita1714 ha escrit:Avui he vist des de la N-II al Llobregat, a l'alçada de Castellbisbal - El Papiol, un tren de mercaderies d'FGC d'aquells nous de via d'ample ibèric. Tracció de cua i davantera, amb dues locomotores iguals, per uns vint vagons aproximadament. Direcció Barcelona.
Segur que era en ample mètric això?

I quins són llavors aquests trens nous de mercaderies en ample mètric?



Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dilluns 18/01/2010 18:02

Jordi Freixas ha escrit:Segur que era en ample mètric això?

I quins són llavors aquests trens nous de mercaderies en ample mètric?
Ibèric, he dit ibèric, no recordo la sèrie.
Archie-250 ha escrit:Gaire curiós no és, ja que cada dia excepte festius passen. I més d'una vegada! :)
Disculpes doncs, només vaig veure un dia aquell tren i era amb una sola locomotora i molts més vagons.


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dilluns 18/01/2010 18:43

Perdó... :x :x :x



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Divendres 22/01/2010 13:03

Composició 1 del Cargometro: 353.01-vagons-353.02
Composició 2 del Cargometro: 353.03-vagons-353.04

No és gaire complicat tampoc



Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Divendres 22/01/2010 15:01

Trenscat ha escrit:Composició 1 del Cargometro: 353.01-vagons-353.02
Composició 2 del Cargometro: 353.03-vagons-353.04

No és gaire complicat tampoc
és curiós, però a simple vista em semblen pocs vagons... potser els haurien de millorar la capacitat per tal de que sigui més rentable. Desconec la capacitat d'aquestes locomotores, però haurien e poder arrossegar 80 vagons cada una com a mínim.


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 25/01/2010 15:38

Avui el S1 amb sortida a les 7:07 s'ha fet amb la 111-15, en lloc de l'habitual unitat 112 de sempre. El tren de retorn de Pl.Catalunya he vist que l'ha seguit fent la 111 esmentada, suposo que els faltava alguna unitat 112 avui.



Avatar de l’usuari
viscaelcat
N6
N6
Entrades: 258
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: viscaelcat » Dijous 28/01/2010 11:41

Ahir a Maçanet-Massanes va passar una 447 de buit des del costat de Girona. Ignoro d'on procedia, però quan vaig agafar el tren a Girona no n'hi havia cap aparcada. Vindria de més lluny o estaria en una altra estació. Va continuar la seva marxa direcció Granollers.
Fitxers adjunts
DSC09859.JPG
DSC09859.JPG (64.67 KiB) Visualitzat 4387 cops



Avatar de l’usuari
Archie-250
N6
N6
Entrades: 208
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Archie-250 » Dijous 28/01/2010 15:29

Estaran provant les 447 per els serveis de Regionals en substitució de les 440/470? :o


Imatge

Avatar de l’usuari
viscaelcat
N6
N6
Entrades: 258
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: viscaelcat » Dijous 28/01/2010 15:49

Espero que no, són molt incomodes per fer serveis de regionals.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dijous 28/01/2010 15:55

No crec, més que res que les 447 ja han fet serveis d'aquests tipus.
Archie-250 ha escrit:Estaran provant les 447 per els serveis de Regionals en substitució de les 440/470? :o


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dijous 28/01/2010 18:58



A la línia Tortosa - Barcelona fa temps que circulen els caps de setmana i tambe circulen per la línia de Tortosa - Valencia



http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
viscaelcat
N6
N6
Entrades: 258
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: viscaelcat » Dijous 28/01/2010 21:24

No sabia que baixessin fins tant abaix. De totes formes és un avistament curiós. Per cert, us heu fixa't en la megafonia del principi del segon video? De debò que ho diuen això?



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Divendres 29/01/2010 0:39

viscaelcat ha escrit:Per cert, us heu fixa't en la megafonia del principi del segon video? De debò que ho diuen això?
Sí, és el missatge de benviguda estàndard dels trens de Rodalia València.



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”