Avistaments curiosos de trens
Re: Avistaments curiosos
Avui diumenge després del rodalies SVC-Manresa de dos quarts de quatre ha pasat per El Vendrell una doble 269 portant un balester, a lo millor anaba cap a las obras de Manresa-Calaf.
Aquest matí ja l'he vist, i aquesta nit encara hi era; es tracta de la 252.060, estacionada a l'estació de Garraf:
canalcole ha escrit:A mi em van comentar que aquest any s'incorporarien 594's a la línia de la Pobla.
Però, una pregunta: era reformat o no?
no encara tenia el "flotador" al davant
-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
És la que va tenir l'accident a Vila-Real.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
- Lluita1714
- N9
- Entrades: 1964
- Ubicació: Aigüestoses
Avui he vist des de la N-II al Llobregat, a l'alçada de Castellbisbal - El Papiol, un tren de mercaderies d'FGC d'aquells nous de via d'ample ibèric. Tracció de cua i davantera, amb dues locomotores iguals, per uns vint vagons aproximadament. Direcció Barcelona.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
- Archie-250
- N6
- Entrades: 208
- Ubicació: La Roca del Vallès
Gaire curiós no és, ja que cada dia excepte festius passen. I més d'una vegada!Lluita1714 ha escrit:Avui he vist des de la N-II al Llobregat, a l'alçada de Castellbisbal - El Papiol, un tren de mercaderies d'FGC d'aquells nous de via d'ample ibèric. Tracció de cua i davantera, amb dues locomotores iguals, per uns vint vagons aproximadament. Direcció Barcelona.
Doncs seria interessant que els TRD que es destinessin a la línia de la Pobla fossin d'entre els no-reformats, ja que considero que Renfe l'està cagant en eliminar la possiblitat d'interconnexió en cas de dos TRD's acoplats.aso111 ha escrit:canalcole ha escrit:A mi em van comentar que aquest any s'incorporarien 594's a la línia de la Pobla.
Però, una pregunta: era reformat o no?
no encara tenia el "flotador" al davant
Segur que era en ample mètric això?Lluita1714 ha escrit:Avui he vist des de la N-II al Llobregat, a l'alçada de Castellbisbal - El Papiol, un tren de mercaderies d'FGC d'aquells nous de via d'ample ibèric. Tracció de cua i davantera, amb dues locomotores iguals, per uns vint vagons aproximadament. Direcció Barcelona.
I quins són llavors aquests trens nous de mercaderies en ample mètric?
- Lluita1714
- N9
- Entrades: 1964
- Ubicació: Aigüestoses
Ibèric, he dit ibèric, no recordo la sèrie.Jordi Freixas ha escrit:Segur que era en ample mètric això?
I quins són llavors aquests trens nous de mercaderies en ample mètric?
Disculpes doncs, només vaig veure un dia aquell tren i era amb una sola locomotora i molts més vagons.Archie-250 ha escrit:Gaire curiós no és, ja que cada dia excepte festius passen. I més d'una vegada!
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Composició 1 del Cargometro: 353.01-vagons-353.02
Composició 2 del Cargometro: 353.03-vagons-353.04
No és gaire complicat tampoc
Composició 2 del Cargometro: 353.03-vagons-353.04
No és gaire complicat tampoc
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- Lluita1714
- N9
- Entrades: 1964
- Ubicació: Aigüestoses
és curiós, però a simple vista em semblen pocs vagons... potser els haurien de millorar la capacitat per tal de que sigui més rentable. Desconec la capacitat d'aquestes locomotores, però haurien e poder arrossegar 80 vagons cada una com a mínim.Trenscat ha escrit:Composició 1 del Cargometro: 353.01-vagons-353.02
Composició 2 del Cargometro: 353.03-vagons-353.04
No és gaire complicat tampoc
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Avui el S1 amb sortida a les 7:07 s'ha fet amb la 111-15, en lloc de l'habitual unitat 112 de sempre. El tren de retorn de Pl.Catalunya he vist que l'ha seguit fent la 111 esmentada, suposo que els faltava alguna unitat 112 avui.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- viscaelcat
- N6
- Entrades: 258
- Ubicació: Mataró
Ahir a Maçanet-Massanes va passar una 447 de buit des del costat de Girona. Ignoro d'on procedia, però quan vaig agafar el tren a Girona no n'hi havia cap aparcada. Vindria de més lluny o estaria en una altra estació. Va continuar la seva marxa direcció Granollers.
- Fitxers adjunts
-
- DSC09859.JPG (64.67 KiB) Visualitzat 4387 cops
- Archie-250
- N6
- Entrades: 208
- Ubicació: La Roca del Vallès
Estaran provant les 447 per els serveis de Regionals en substitució de les 440/470?
- viscaelcat
- N6
- Entrades: 258
- Ubicació: Mataró
Espero que no, són molt incomodes per fer serveis de regionals.
-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
No crec, més que res que les 447 ja han fet serveis d'aquests tipus.
Archie-250 ha escrit:Estaran provant les 447 per els serveis de Regionals en substitució de les 440/470?
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
- viscaelcat
- N6
- Entrades: 258
- Ubicació: Mataró
No sabia que baixessin fins tant abaix. De totes formes és un avistament curiós. Per cert, us heu fixa't en la megafonia del principi del segon video? De debò que ho diuen això?
Sí, és el missatge de benviguda estàndard dels trens de Rodalia València.viscaelcat ha escrit:Per cert, us heu fixa't en la megafonia del principi del segon video? De debò que ho diuen això?