Reforma de la sèrie 2100

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).

Reforma de la sèrie 2100

EntradaAutor: victorromo99 » Dissabte 07/10/2017 1:59

Bona nit a tothom,
De tant en tant faig una ullada a la web de licitacions de TMB i m'he trobat amb una licitació sobre la reforma de la sèrie 2100, si mirem dates tot encaixa, ja que aquests trens estan a la meitat de la seva vida útil, i com ja sabeu TMB fa una reforma a mitja vida. Us deixo el link de la licitació: https://w3.tmb.cat/perfil-contractant/e ... ent/E00323
Salutacions.
victorromo99
N5
N5
 
Entrades: 89
Membre des de: Dissabte 21/12/2013 15:01
Ubicació: Magòria (L8)

Re: Reforma de la sèrie 2100

EntradaAutor: Miquel » Dissabte 07/10/2017 8:14

Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo :'(
El metro de Barcelona amb motoristes!
Miquel
N10
N10
 
Entrades: 3584
Membre des de: Dilluns 14/05/2007 19:17
Ubicació: Barcelona

Re: Reforma de la sèrie 2100

EntradaAutor: Renfe445 » Dissabte 07/10/2017 12:29

Se acabó lo de ir sentados cómodos.
Els músics són les millors persones del món. Jaco Pastorius.

deviantART
flickr Twitter
Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
 
Entrades: 2860
Membre des de: Dijous 16/08/2012 19:33
Ubicació: En algún rincón de este vasto universo.

Re: Reforma de la sèrie 2100

EntradaAutor: França451 » Dissabte 07/10/2017 21:32

Renfe445 ha escrit:Se acabó lo de ir sentados cómodos.



¿y en qué consiste la reforma en lo que asientos se refiere? Los asientos de los 2100 no son incómodos, pero ¿cuál es el problema con los nuevos?
Aeropó èh er grá ar cú de l' Htasiò de Fransa. I Chagrera TÁ èh aqueh fantahma senh coyón, que no ha pogú deborái-la.
França451
N8
N8
 
Entrades: 1012
Membre des de: Diumenge 17/07/2011 20:23
Ubicació: Enc L2 y Bcneta L4, 33,34,50,51,H10,B24 y 45,59,D20,V15,39 TMB,Clot Aragò y Estaciò de França

El dissenyador, que s'hi passi tot un dia assegut!

EntradaAutor: Guigui » Dissabte 07/10/2017 21:39

Que són com els dels 3000: una tortura.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
 
Entrades: 23669
Membre des de: Diumenge 26/02/2006 19:02
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Re: El dissenyador, que s'hi passi tot un dia assegut!

EntradaAutor: França451 » Dissabte 07/10/2017 22:02

Guigui ha escrit:Que són com els dels 3000: una tortura.


Joé, pues me voy a fijar cuando vaya a Nou Barris de nuevo. En 2014-2016 no veía la diferencia al ir al centro erntre ir por Roquetes-Vall d'Hebrón-Diagonal y hacerlo por Vía Júlia-Verdaguer. A nivel de tiempo, sí, pèro a nivel de comodidad, que yo recuerde, no notaba incomodidad en los asientos. Y eso que la L3 tardaba muuuucho más en llegar a cualquier lado.
Aeropó èh er grá ar cú de l' Htasiò de Fransa. I Chagrera TÁ èh aqueh fantahma senh coyón, que no ha pogú deborái-la.
França451
N8
N8
 
Entrades: 1012
Membre des de: Diumenge 17/07/2011 20:23
Ubicació: Enc L2 y Bcneta L4, 33,34,50,51,H10,B24 y 45,59,D20,V15,39 TMB,Clot Aragò y Estaciò de França

Re: El dissenyador, que s'hi passi tot un dia assegut!

EntradaAutor: Miquel » Dissabte 07/10/2017 22:11

França451 ha escrit:
Guigui ha escrit:Que són com els dels 3000: una tortura.


Joé, pues me voy a fijar cuando vaya a Nou Barris de nuevo. En 2014-2016 no veía la diferencia al ir al centro erntre ir por Roquetes-Vall d'Hebrón-Diagonal y hacerlo por Vía Júlia-Verdaguer. A nivel de tiempo, sí, pèro a nivel de comodidad, que yo recuerde, no notaba incomodidad en los asientos. Y eso que la L3 tardaba muuuucho más en llegar a cualquier lado.

Això es que no et deus haver assegut en un 3000/4000 original.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Miquel
N10
N10
 
Entrades: 3584
Membre des de: Dilluns 14/05/2007 19:17
Ubicació: Barcelona

Re: El dissenyador, que s'hi passi tot un dia assegut!

EntradaAutor: Renfe445 » Dissabte 07/10/2017 22:56

Miquel ha escrit:
França451 ha escrit:
Guigui ha escrit:Que són com els dels 3000: una tortura.


Joé, pues me voy a fijar cuando vaya a Nou Barris de nuevo. En 2014-2016 no veía la diferencia al ir al centro erntre ir por Roquetes-Vall d'Hebrón-Diagonal y hacerlo por Vía Júlia-Verdaguer. A nivel de tiempo, sí, pèro a nivel de comodidad, que yo recuerde, no notaba incomodidad en los asientos. Y eso que la L3 tardaba muuuucho más en llegar a cualquier lado.

Això es que no et deus haver assegut en un 3000/4000 original.

Aunque los asientos originales de los 2000 y 2100 son menos cómodos que los de 3000/4000, por lo de las bandas rugosas.
Els músics són les millors persones del món. Jaco Pastorius.

deviantART
flickr Twitter
Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
 
Entrades: 2860
Membre des de: Dijous 16/08/2012 19:33
Ubicació: En algún rincón de este vasto universo.

Re: El dissenyador, que s'hi passi tot un dia assegut!

EntradaAutor: França451 » Dissabte 07/10/2017 23:20

Renfe445 ha escrit:
Miquel ha escrit:Això es que no et deus haver assegut en un 3000/4000 original.

Aunque los asientos originales de los 2000 y 2100 son menos cómodos que los de 3000/4000, por lo de las bandas rugosas.


Es que si lo de las bandas rugosas es lo que molesta, sí que os diré que los asientos del 500, el de la L11, sí que los noto incómodos a más no poder, pero los de los 3000 no me parecen incómodos, a pesar de parecerse bastante. No sé si es el diseño o la textura, pero un 3000 respecto a un 500 hay mucha diferencia. Mientras que en los 2100 no pongan el diseño de los 500, me vale.
Aeropó èh er grá ar cú de l' Htasiò de Fransa. I Chagrera TÁ èh aqueh fantahma senh coyón, que no ha pogú deborái-la.
França451
N8
N8
 
Entrades: 1012
Membre des de: Diumenge 17/07/2011 20:23
Ubicació: Enc L2 y Bcneta L4, 33,34,50,51,H10,B24 y 45,59,D20,V15,39 TMB,Clot Aragò y Estaciò de França

Re: El dissenyador, que s'hi passi tot un dia assegut!

EntradaAutor: Renfe445 » Dissabte 07/10/2017 23:40

França451 ha escrit:Es que si lo de las bandas rugosas es lo que molesta, sí que os diré que los asientos del 500, el de la L11, sí que los noto incómodos a más no poder, pero los de los 3000 no me parecen incómodos, a pesar de parecerse bastante. No sé si es el diseño o la textura, pero un 3000 respecto a un 500 hay mucha diferencia. Mientras que en los 2100 no pongan el diseño de los 500, me vale.

No, si los asientos de los 2000/2100 son del todo lisos, las bandas rugosas que tenían los asientos de los 3000/4000 hacían que el culo no resbalase.
Els músics són les millors persones del món. Jaco Pastorius.

deviantART
flickr Twitter
Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
 
Entrades: 2860
Membre des de: Dijous 16/08/2012 19:33
Ubicació: En algún rincón de este vasto universo.


Torna a: Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants