Al final, i per ara, s'han encarregat un total de 56 composicions de 5 cotxes per a la línia 9, però una manca de previsió de la crisi que ens queia a sobre d'ençà del 2007 (caldria depurar resposabilitats de la decisió presa d'enviar els 9000 a d'altres línies, i de la supressió massiva i sense justificació dels 1100) ha portat a la següent situació de les UT 9000:437.001 ha escrit:Una pregunta: a les cotxeres de Zona Franca ja hi ha els trens de la pota sud de la L9?
Si és així, se sap quants n´hi ha? I es pot deduïr quina freqüència de pas es podria esperar que hi hagués entre Collblanc i Aeroport T1?
24 unitats de tren a la línia 2
10 unitats de tren a la línia 4
22 unitats de tren a la línia 9
Pel servei de la línia 9, en aquest moments i per donar un bon servei a les hores punta son necessaris 9 UT 9000, suposem que en deixem una de reserva, només queden alliberades 12 UT per la nova traça de l'Aeroport a Collblanc. Calculeu 12 UT per un tram d'uns 17 Qm i sense les estacions de Ciutat Aeroportuària i Centre Direccional, serien catorze estacions obertes de la L9. I al 2016 s'obra la pota sud de la L10 fins a Zona Franca-ZAL ...., ja em direu............Salut!