Vist el nou metro de Barcelona circulant (sèrie 5000)

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

No són úniques...

Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 02/09/2006 13:24

Hola!

La veritat, la sèrie 5000 no em barrufa massa per això mateix. No és única. En canvi les sèries que actualment circulen pel Metro de Barcelona són úniques, no n'hi ha cap d'igual al món.

Fins i tot la 9000, que properament vindrà, malgrat ésser construïdes amb una mateixa base que molts altres metros del món (el producte Metropolis d'Alstom) són EXCLUSIVES de Barcelona.

Salut!

PD: metring, les 6000 arriben l'any que ve... ;)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 02/09/2006 20:45

És que em sonava d'haver llegit a algún lloc que abans d'acabar l'any arribava el primer, igual hi seran tots l'any que ve, veurem que passa...



Vox
N8
N8
Entrades: 1256
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dissabte 02/09/2006 22:18

Jo tambè vaig llegir que els primers arrivarien aquesta tardor.

Vox



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 06/10/2006 10:10

Fa uns 10 minuts, ha passat per Fabra i Puig un altre cotxe 5000, no sé el número.



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Divendres 06/10/2006 10:29

metring ha escrit:Fa uns 10 minuts, ha passat per Fabra i Puig un altre cotxe 5000, no sé el número.
[MODE=IGNORANT] Un 5000 d'ample ibèric? O és que han ficat triple carril a una part de la L1?

[MODE=CATASTROPHIC] Un 5000 corrent carrer avall per Fabra i Puig? Ja s'han tornat a deixar la porta oberta a Vilapicina... Vés que no acabi encarrilat a les vies del Trambesós (i novament descarrilat a Can Jaumandreu!)

[MODE=SURREALISTIC] Estaria bé que FGC fes una línia entre Santa Perpètua (o doquiera que s'ensamblin els 5000) i el Triangle (prolongació de la prolongació de la L8 reconvertida a ample UIC) o Vilapicina (prolongació d'una "prolongació retallada" de la L8 etc etc)...


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 06/10/2006 11:28

Homeeeeee, per l'avinguda Fabra i Puig, no a l'estació de metro, i en camió, és clar :riure Si el veig circulant sol, em dona un patatús allà mateix!! xD (És el que té escirure missatges a cuita correns :D )



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5705
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 06/10/2006 12:24

Fa una setmana em vaig creuar per l'A2 (antiga N-II) amb dos camions carregats amb sengles vagons que, diria, eren un motor amb cabina i un remolc o motor sense cabina, del Metro de Roma. Suposo que venien de CAF, nous de trinca.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Divendres 06/10/2006 12:39

Fran-Ikarus ha escrit:Fa una setmana em vaig creuar per l'A2 (antiga N-II) amb dos camions carregats amb sengles vagons que, diria, eren un motor amb cabina i un remolc o motor sense cabina, del Metro de Roma. Suposo que venien de CAF, nous de trinca.
Em pregunto per què no els envien per vaixell. Que no sigui de Trasmediterranea, és clar, ans se suposa que han d'arribar!


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5705
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 06/10/2006 13:02

Des de Saragossa? per vaixell fluvial? ;)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Divendres 06/10/2006 13:29

Fran-Ikarus ha escrit:Des de Saragossa? per vaixell fluvial? ;)
De Saragossa vénen? Doncs millor: remolcats per la LAV fins Tarragona (Perafort), en camió fins al port de Tarragona, i en vaixell des d'allà.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Divendres 06/10/2006 16:38

Platanito ha escrit:
Fran-Ikarus ha escrit:Des de Saragossa? per vaixell fluvial? ;)
De Saragossa vénen? Doncs millor: remolcats per la LAV fins Tarragona (Perafort), en camió fins al port de Tarragona, i en vaixell des d'allà.
Si el fas anar per la línia convencional pots arribar al mateix moll, no fas malbé la LAV, no retardes els TGV... i fas baixar les barreres del P/N de Tarragona uns quants cops xD



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 10/11/2006 9:18

Ja he vist, fa pocs minutets, un altre cotxe 5000, portat per un camió (evidentment), d'Avinguda Meridiana, fins a P. Fabra i Puig, cap a les cotxeres de Vilapicina. No he pogut veure el número, grrrr!!!



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 20/11/2006 16:46

Acabo de veure pel Passeig Fabra i Puig, camions transportant els cotxes 5095 i 5096, aquest darrer amb cabina, cap a Vilapicina.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 20/11/2006 21:53

metring ha escrit:Acabo de veure pel Passeig Fabra i Puig, camions transportant els cotxes 5095 i 5096, aquest darrer amb cabina, cap a Vilapicina.
Guaita, un transport especial de CAFeteres... :twisted: :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 21/11/2006 9:48

Si, si, degustació gratuïta especial de CAFé para todos xD



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23733
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 22/11/2006 22:13

Vist el 5000 circulant amb porta avariada.

Avui, 12.07, estació Penitents direcció Zona Universitària. Després d'una espera de 7 minuts, entra un 5000. Jo era al final de l'andana, però he vist com al primer o segon cotxe (no ho recordo exactament) "passava" una porta amb precinte de color taronja "emergència".

Sí que comencem aviat... :roll:



Avatar de l’usuari
Carlos L'H
N6
N6
Entrades: 161
Ubicació: Hospitalet - Florida (L1) Pubilla Cases (L5)

Entrada Autor: Carlos L'H » Dimecres 22/11/2006 23:11

metring ha escrit:Acabo de veure pel Passeig Fabra i Puig, camions transportant els cotxes 5095 i 5096, aquest darrer amb cabina, cap a Vilapicina.
Entonces aproximadamente cuantos 5000 quedan aun por llegar desde Zaragoza :?:



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5705
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 26/11/2006 22:20

JaMiRo!, si vols tenir una foto curiosa i probablement irrepetible, el 5137-5140 (torn 201) circulava avui amb les calques de tots els cotxes per duplicat: les originals, que queden tapades quan les portes s'obren, i les noves, per sobre de les primeres, i encara amb el plàstic que les cobria (imagino que estaven tot just enganxades i era fins que s'assequin)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Diumenge 26/11/2006 22:31

Fran-Ikarus ha escrit: i les noves, per sobre de les primeres, i encara amb el plàstic que les cobria (imagino que estaven tot just enganxades i era fins que s'assequin)
Jo el vaig veure el divendres i ja anava amb els adhesius tal com comentes. Ja quedaran ben seques, ja, tants dies... :D



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Diumenge 26/11/2006 23:33

Fran-Ikarus ha escrit:JaMiRo!, si vols tenir una foto curiosa i probablement irrepetible, el 5137-5140 (torn 201) circulava avui amb les calques de tots els cotxes per duplicat: les originals, que queden tapades quan les portes s'obren, i les noves, per sobre de les primeres, i encara amb el plàstic que les cobria (imagino que estaven tot just enganxades i era fins que s'assequin)
Haurà de ser dimarts o divendres quan l'enganxi, que és quan prenc el Metro. Gràcies! ;)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”