Petit canvi megafonia trens FGC

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Petit canvi megafonia trens FGC

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 11/12/2006 20:18

Avui tornant de Barcelona en un S1, en sortir de Les Fonts i anunciar l'estació de Terrassa-Rambla he pogut apreciar un petit canvi.

Situació anterior: "tin-ton. Pròxima estació: Terrassa-Rambla. tin-ton. Aquest tren finalitza el seu recorregut en aquesta estació"

Situació actual: "tin-ton. Pròxima estació: Terrassa-Rambla. Aquest tren finalitza el seu recorregut en aquesta estació" < és a dir, han suprimit el segon "tin-ton". No sé si fa dies que es fa així ja però m'ha sobtat (sé que és una xorrada però mira).

Per cert, la situació d'abans de l'anterior encara era més llarga: "tin-ton. Pròxima estació: Terrassa-Rambla. tin-ton. Atenció si us plau! Aquest tren finalitza el seu recorregut en aquesta estació"

No sé si a la línia Llobregat-Anoia també han abreujat les megafonies de final de línia i ja posats a demanar, a veure si algú sap si a Gornal anuncien enllaç amb línia R2 i R10 o encara diuen R1 i R2 i a Pl.Catalunya si diuen l'enllaç amb la línia R7...



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dilluns 11/12/2006 20:52

S'haurà de fer inspecció :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dilluns 11/12/2006 22:37

A la LL-A també ho fan així.,tant anunciant Espanya com Martorell Enllaç en un S8.
Per cert,a Catalunya,ja que digueu que l'han modificat,ja diuen correspondència amb la R7,esque l'última vegada que vaig passar per allà van anunciar aixó;Tu tu,Próxima Estació Plaça Catalunya;Correspondencia amb metro línies 1 i 3 i renfe lçinies R1,R3 i R4,I la R7?
A Gornal encara diuen,o per lo menys la setmana passada,correspondencia amb R1 i R2,senyors de FGC,la R1 fa més d'1 any que no passa per allà,actualizeu-vos!



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 12/12/2006 15:44

El canvi aquest fa mesos que es va fer a la L-A... i ara ho han fet a la línia el Vallès. :'(



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimecres 28/02/2007 23:02

Avui en un S4 anunciant Martorell he escoltat una cosa molt rara,que jo mai l'he escoltada en cap 213 a Martorell.
Doncs bé,anunciant Martorell Enllaç han dit;Próxima estació Martorell Enllaç correspondència amn bus urbà!!!!!!!!!! :o
Des de quan en un tren de FGC o l'empresa que sigui s'anuncia una correspondència amb un bus urbà,i sigui,a 4 camins no diuen res de busos interurbans cap a Molins;Vallirana o Corbera i a Martorell han dit correspondència amb bus urbà!! :o Jo és la primera vegada que l'he escolto,als S8 no ho diuen,i els R crec que tampoc.
Per cert,a Martorell Enllaç el meu S4 s'ha acoblat a una altra unitat(ha anat en doble de Martorell a Olesa),i la 213.29 feia uns sorollats al sostre!!,peró s'han acoblat les unitats i no han anunciat ni Martorell ni Olesa,bueno entre Abresa i Olesa ha sonat el timbre de la megafonia que sóna abans de cantar la parada,allò del "tú tú" i tot seguit han dit "No patines en el tren",quan ho he escoltat m'he quedat de pedra,quina veu mare meva!,m'imagino que era la veu del maquinista.I esque quan he sortit del tren he vist sortint corrent un noi amb un monopatí i tres amb bicicletes.
Com curiositat,la doble composició ha sortit desprès a Barcelona i als indicadors exteriors posava "S8 Barcelona" i sortia d'Olesa!!!Mal programat?



Avatar de l’usuari
Izo
N6
N6
Entrades: 186
Ubicació: Piera, Montserratí

Entrada Autor: Izo » Dimecres 28/02/2007 23:11

Jo també vaig sentir això de correspondència amb bus urbà quan el tren va anunciar la parada de Piera. Mai ho havia sentit abans. Va passar fa dues setmanes, però uns dies després, quan vaig tornar a baixar a Piera, la megafonia del comboi on anava no ho va dir.


Cahorniverns, nicarons, magas è garuns

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dijous 01/03/2007 9:39

Ahir vaig fer Terrassa - Barcelona via Sabadell, tot amb FGC (tenia dos viatges de dues zones que em caducaven aquell mateix dia :D) , i sí que vaig notar que no hi ha campaneta entre l'anunci d'estació i el de final de recorregut.

En el que no vaig fixar-me és si la megafonia de Plaça de Catalunya anuncia verbalment l'enllaç amb la R7.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dijous 01/03/2007 15:17

Mako448 ha escrit:Avui en un S4 anunciant Martorell he escoltat una cosa molt rara,que jo mai l'he escoltada en cap 213 a Martorell.
Doncs bé,anunciant Martorell Enllaç han dit;Próxima estació Martorell Enllaç correspondència amn bus urbà!!!!!!!!!! :o
Des de quan en un tren de FGC o l'empresa que sigui s'anuncia una correspondència amb un bus urbà,i sigui,a 4 camins no diuen res de busos interurbans cap a Molins;Vallirana o Corbera i a Martorell han dit correspondència amb bus urbà!! :o Jo és la primera vegada que l'he escolto,als S8 no ho diuen,i els R crec que tampoc.
Per cert,a Martorell Enllaç el meu S4 s'ha acoblat a una altra unitat(ha anat en doble de Martorell a Olesa),i la 213.29 feia uns sorollats al sostre!!,peró s'han acoblat les unitats i no han anunciat ni Martorell ni Olesa,bueno entre Abresa i Olesa ha sonat el timbre de la megafonia que sóna abans de cantar la parada,allò del "tú tú" i tot seguit han dit "No patines en el tren",quan ho he escoltat m'he quedat de pedra,quina veu mare meva!,m'imagino que era la veu del maquinista.I esque quan he sortit del tren he vist sortint corrent un noi amb un monopatí i tres amb bicicletes.
Com curiositat,la doble composició ha sortit desprès a Barcelona i als indicadors exteriors posava "S8 Barcelona" i sortia d'Olesa!!!Mal programat?
Tant a Piera com a Capellades, s'anuncia correspondència amb el bus urbà. De tota manera, no ho fan tots els trens.

I a Sant Joan, s'anuncia la correspondència amb el bus llançadora del Polígon Can Sant Joan. Fixa't, però, que tots els busos anunciats tenen relació amb FGC.



Avatar de l’usuari
sortrens
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: BARCELONA (Catalunya)

Entrada Autor: sortrens » Dijous 01/03/2007 16:18

Estaria bé que a més d'anunciar l'altaveu les correspondències, també hi possin televisors com els trens de la sèrie "5000 o 9000" de TMB i que en aquests i sortísin les icones de les correspondències de les línies o busos, etc. Salut :ok


Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 01/03/2007 16:58

sortrens ha escrit:Estaria bé que a més d'anunciar l'altaveu les correspondències, també hi possin televisors com els trens de la sèrie "5000 o 9000" de TMB i que en aquests i sortísin les icones de les correspondències de les línies o busos, etc. Salut :ok
Passa que als 5000, els monitors estan en negre llevat de la línia que corre per sota indicant la següent estació. Quina manera de deixar inutilitzat un espai que podria ser tan útil!


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dijous 01/03/2007 21:14

sortrens ha escrit:Estaria bé que a més d'anunciar l'altaveu les correspondències, també hi possin televisors com els trens de la sèrie "5000 o 9000" de TMB i que en aquests i sortísin les icones de les correspondències de les línies o busos, etc. Salut :ok
Bona idea,l'únic que als televisors hauria de sortir la informació com surt
al cicia,amb les correspondències i els logos,el temps per la propera parada,etc.....
A dalt,el color de la línia i la seva destinació i el mig la parada en gran i abaix les correspnedencies.
El fons hauria de ser blau,representant a FGC.Als civies el fons és vermell,representant en tot cas a rodalies renfe.



Avatar de l’usuari
sortrens
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: BARCELONA (Catalunya)

Entrada Autor: sortrens » Dijous 01/03/2007 21:17

Guigui ha escrit:
sortrens ha escrit:Estaria bé que a més d'anunciar l'altaveu les correspondències, també hi possin televisors com els trens de la sèrie "5000 o 9000" de TMB i que en aquests i sortísin les icones de les correspondències de les línies o busos, etc. Salut :ok
Passa que als 5000, els monitors estan en negre llevat de la línia que corre per sota indicant la següent estació. Quina manera de deixar inutilitzat un espai que podria ser tan útil!
Bé jo mateix vaig veure a la "L5" en aquest monitors que anunciaven les obres de sagrera. I es veia en colors molt vius, però van deixar-lo de fer. Suposo que estava en proves. Confio que en el futur s'acabi imposant l'ús total dels monitors amb publicitat, informació d'averies,, etc.


Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!

Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Dijous 01/03/2007 21:32

sortrens ha escrit:
Guigui ha escrit:
sortrens ha escrit:Estaria bé que a més d'anunciar l'altaveu les correspondències, també hi possin televisors com els trens de la sèrie "5000 o 9000" de TMB i que en aquests i sortísin les icones de les correspondències de les línies o busos, etc. Salut :ok
Passa que als 5000, els monitors estan en negre llevat de la línia que corre per sota indicant la següent estació. Quina manera de deixar inutilitzat un espai que podria ser tan útil!
Bé jo mateix vaig veure a la "L5" en aquest monitors que anunciaven les obres de sagrera. I es veia en colors molt vius, però van deixar-lo de fer. Suposo que estava en proves. Confio que en el futur s'acabi imposant l'ús total dels monitors amb publicitat, informació d'averies,, etc.
Potser acaben posant-hi només publicitat...



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Divendres 02/03/2007 17:16

Si posen televisors d'aquests als trens d'FGC(sèries futures i les 213),l'informació que és dóna a la pantalla haurien de ser com els civie's a la renfe.
PEr cert,tornant al tema,resulat que veient el folletò d'horaris d'FGC apareix el bus urbà de martorell i el de Pallejà!!!!! :o



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dissabte 03/03/2007 21:35

Mako448 ha escrit:PEr cert,tornant al tema,resulat que veient el folletò d'horaris d'FGC apareix el bus urbà de martorell i el de Pallejà!!!!! :o
El de Martorell jo l'he vist sempre els horaris. El que han posat des de fa no gaire als horaris és el de Pallejà-Fontpineda.



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”