Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Divendres 30/11/2007 19:27

aquets setmana ha estat entregat a la L4. Està pendent d'adaptació.



Vox
N8
N8
Entrades: 1256
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dissabte 01/12/2007 0:53

Avui he anat per la L2 i no he vist cap 2100.

I per la L4 he vist majoria de 1100 8-)

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Avatar de l’usuari
sortrens
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: BARCELONA (Catalunya)

Entrada Autor: sortrens » Diumenge 02/12/2007 1:53

Volem la sèrie 9000 a la L4 ja!!! :yotb :yotb :yotb :yotb :yotb :yotb :yotb :yotb :yotb :yotb :yotb


Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!

Avatar de l’usuari
traveller
N6
N6
Entrades: 255

Entrada Autor: traveller » Dimarts 04/12/2007 13:10

PRIMER 9000 A L4!!

Fa dies que ja és entregat a L4 el primer 9000 (motors 9097-9100), però avui ja ha circulat en horari comercial (ha sortit de Trinitat Nova a les 11:30) però sense servei, suposo que per acabar de polir detalls. Així que ben aviat, el podrem veure en servei! No obstant, ha sigut força impactant veure creuar-se un 9000 amb un 1100... m'ha emocionat, la veritat :x

P.D.: Quant a personal, ja hi ha força motoristes i agents formats; han fet les pràctiques a L2 i seran els primers que l'agafin i formin a la resta de la plantilla, tant d'AAC's com MOTI's.



Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Dimarts 04/12/2007 15:09

Volem fotos....... :D :D


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

Vox
N8
N8
Entrades: 1256
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dimarts 04/12/2007 15:40

endeluego aquest any 2007 serà l'any amb més canvis al parc de trens de TMB desde fa mooooooolt.

-5000 acabats d'entregar --> 6000 a la L1

-1000 retirats definitivament de la L5

-9000 a tota la L2 ---> 2100 en masa cap la L4 ----> retirada pausada dels 1100 ----> entrada del primer 9000 a la L4.

-Primers 3000R a la L3


L'any que ve ens tocarà veure una L4 amb 15 2100s, alguns 9000s i la retirada dels 1100?

I tambè força 3000R a la L3 i els primers 4000R a la L1.

De tot això el que més greu em sap es el de les 1100 (sempre vaig ser més de 1100 que de 1000 :oops: ) i sobre tot, la perdua de l'imatge original, "made in Metro BCN" de les 3000s i 4000s :'(

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimarts 04/12/2007 15:59

ahir vaig pujar a l'unitat 3000 reformada 3009 & co, la veritat és que em va decebre una mica, no veig pas que es guanyi gaire espai respecte la disposició tradicional tres-milera, el fet d'haver-los convertit en semi-mono-espai si que fa guanyar una mica. Una altra cosa que m'ha agradat és que els seients són "diàfans", sense forma per posar el cul ni barres entremig, de manera que hi poden seure 5 o 6 persones si són ben avinguts i la seva envergadura els ho permet clar, és el primer tren amb seients així des dels 1100.
ah, i tot que feia temps que corrien encara no havia pujat a cap 3000R, i va i ahir pujo dos cops al mateix :)


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5705
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 04/12/2007 16:21

De posar el cul, sí... Amb la reforma d'interiorisme, postures a extingir... :D

Imatge
Imatge


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 04/12/2007 18:57

Aquest matí he anat al metro a fer recompte de trens a les L-2 i L-4 i les seves respectives sèries.
A la L-4 direcció Trinitat Nova entre La Pau i Passeig de Gràcia he vist:
8 2100, 4 1100 i 0 9000 (entre les 07:50 i les 08:15).
A la L-2 direcció Pep Ventura entre Passeig de Gràcia i La Pau he vist:
3 2100 i 7 9000 (entre les 07:38 i les 07:49).

Ara que els 9000 començen ja a fer les proves i els 2100 ja circul·len per la L-4, TMB hauria de premiar als passatjers que aconsegueixen anar de punta a punta del tren en el tram Urquinaona-Pg de Gràcia sense:
Xocar amb alguna cosa(Material o altres persones), desviar-se del centre del tren, no aturar-se i tampoc agafar-se a les baranes.
Obiament amb el tren en funcionament.
Aviam qiu gunya el premi?


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Pep
N5
N5
Entrades: 130
Ubicació: Hospital Clínic -> Sortida Villarroel - (B) 14, 59, 63

Entrada Autor: Pep » Dimarts 04/12/2007 19:02

Miquel ha escrit:Ara que els 9000 començen ja a fer les proves i els 2100 ja circul·len per la L-4, TMB hauria de premiar als passatjers que aconsegueixen anar de punta a punta del tren en el tram Urquinaona-Pg de Gràcia sense:
Xocar amb alguna cosa(Material o altres persones), desviar-se del centre del tren, no aturar-se i tampoc agafar-se a les baranes.
Obiament amb el tren en funcionament.
Segurament el premi quedarà desert... el primer cop (a l'estiu) que vaig fer el tram amb un 2100 vaig quedar molt sorprés de com s'arriba a recargolar el tren per aquelles xicanes. Suposo que el fet d'anar a l'últim vagó i gràcies al fet que son "cucs" fa que la sensació de "velocitat" sigui més elevada! :)

Per altra banda, mini-enquesta. Com és mes fort el tram?
1) Psg de Gràcia -> Urquinaona
2) Urquinaona -> Psg de Gràcia

Jo voto per l'1.


com es diran els models del metro d'aquí a 50 anys???
sèrie 95.000, 180.000, 3.500.000, pí...???

Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 04/12/2007 19:13

Jo voto per Urquinaona-Pg de Gràcia.
Al sortir de Pg de Gràcia el tren va més lent fins que arriva a l'enllaç amb la L-3.


El metro de Barcelona amb motoristes!

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dimarts 04/12/2007 20:11

Miquel ha escrit:Jo voto per Urquinaona-Pg de Gràcia.
Al sortir de Pg de Gràcia el tren va més lent fins que arriva a l'enllaç amb la L-3.
+1.

Ho faig cada dia, i sempre vaig en cua de tren, tant a l'anar com al tornar... Si vaig de peu, al sortir d'Urquinaona ja em preparo per parar el que tingui al costat, perquè gairebé sempre agafa la gent desprevinguda.



Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Dimarts 04/12/2007 20:25

quina ilu :victoria per fi un 9000 per la 4



Avatar de l’usuari
traveller
N6
N6
Entrades: 255

Entrada Autor: traveller » Dimarts 04/12/2007 22:10

Quant a quin tram és mes fort, depèn del motorista: al sortir d Pg. de Gràcia de seguida tens codi 25, i just quan la cabina on va el motorista passa l'agulla de la L3, et dona codi 45. Si fas cas aquí a l'ATP, el tren es posa a aquesta velocitat quan encara hi han cotxes passant per les agulles, i això ocasiona bandades a la cúa. La recomanació que es fa des de l'experiència dels motoristes antics, es no marcar-li fins passada la senyal de fi de maniobra (que indica que el tren ja ha passat sencer les agulles); llavors el trajecte és molt més confortable. No obstant, com la corva entrant a Urquinaona es força bèstia, em quedo amb la opció 1.



Avatar de l’usuari
sortrens
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: BARCELONA (Catalunya)

Entrada Autor: sortrens » Dimecres 05/12/2007 11:33

pol ha escrit:quina ilu :victoria per fi un 9000 per la 4
))) )))2 )))3 :amor :bleah :festa :festa :festa :begut :begut :begut :begut :vomit


Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimecres 05/12/2007 12:48

sense dubte és molt més fort el tram agulles L3-Urquinaona, si vas al vagó de cua és millor que el dragon kahn


ES PELIGROSO ASOMARSE

Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 05/12/2007 17:34

Jo em referia quan una persona va de punta a punta del tren caminant, no estan aturats.
Proveu de fer-ho en les dues direccions.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Dijous 06/12/2007 11:47

Sisupalu algu hem pot dir si dissabte o diumenge circulara el 9000 de la 4 i a quines hores.



Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Divendres 07/12/2007 19:55

Suisplau algu mo pot dir es que ahir no funcionava ni avui, i dema o diumenge ho vui tornar a intentar de caçarla



Avatar de l’usuari
sortrens
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: BARCELONA (Catalunya)

Entrada Autor: sortrens » Dissabte 08/12/2007 0:18

pol ha escrit:Suisplau algu mo pot dir es que ahir no funcionava ni avui, i dema o diumenge ho vui tornar a intentar de caçarla
Si i de pas ens paseu el torn així serà més fàcil


Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”