Nous trens per a la Línia de La Pobla

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Entrada Autor: Sky » Dilluns 18/01/2016 11:50




Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6994
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 18/01/2016 12:16

Declaracions de Josep Rull, conseller de Territori i Sostenibilitat:
"Les estacions amb menys usuaris faran servir un sistema de parades a demanda. Aquest és un mecanisme de gestió moderna"
Efectivament, si considerem modern tot allò posterior al s. XVIII, és un sistema modern. :osti



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5705
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 18/01/2016 15:46

Conseqüències de l'obsessió perquè tot sigui (="sembli") modern: allà on ja n'hi hauria prou amb que és un sistema eficient, ajustat a les necessitats reals, etc., en suma, avantatges que ningú discutiria, ha de sortir la paraula "modern" (no fos cas que quedi algú que no s'adoni de com és el tren de modern-moderníssim) per "*******-la".


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

davroca5
N7
N7
Entrades: 573
Contacta:

Entrada Autor: davroca5 » Dilluns 18/01/2016 16:01

Tel·la amb en Rull... no sap que al Metro de València es fa així a moltes línies? Doncs mira que és un exemple proper... :cop


Salut!
#volemL9

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4442
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 18/01/2016 17:22

Josep Rull ha escrit:"Les estacions amb menys usuaris faran servir un sistema de parades a demanda. Aquest és un mecanisme de gestió moderna"
Ehem... Parada facultativa...
Pero si eso ya se hace en esa línea.



Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 18/01/2016 18:48

Renfe445 ha escrit:
Josep Rull ha escrit:"Les estacions amb menys usuaris faran servir un sistema de parades a demanda. Aquest és un mecanisme de gestió moderna"
Ehem... Parada facultativa...
Pero si eso ya se hace en esa línea.
El que potser fan es instal·lar un sistema que avisi al maquinista si ha de parar o no. De totes maneres, la disminució del temps de viatge hauria de venir per l'acceleració dels nous trens comparada amb la de les lentes 592 en aquest aspecte.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4442
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 18/01/2016 19:15

Miquel ha escrit:El que potser fan es instal·lar un sistema que avisi al maquinista si ha de parar o no. De totes maneres, la disminució del temps de viatge hauria de venir per l'acceleració dels nous trens comparada amb la de les lentes 592 en aquest aspecte.
Seguramente será para pedir parada en la estación. En el tren debería de haber botones de solicitar parada. Sé que en los 596 hay de esos.

http://www.trenscat.com/pobla/images/596/P060605033.jpg



Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dilluns 18/01/2016 19:47

No os rasgueis las vestiduras que el señor Rull es politico y claro para el eso de pedir la parada le debe sonar a nuevo por que el si conoce algun tren debe ser el AVE.
Hay 592 con boton para pedir parada desde dentro del Tren iguyal que hay 596 con boton y con taquilla para comprar el billete.
No se si estos nuevos trenes tengan maquina de autoventa de billetes como en FGV que ya con los MAN en Alicante tenian maquina para comprar billete.

Lo bueno es que es material propio y ahora juzgaremos si FGC mejora servicio o no, por que cuando se hizo cargo de la linea todo era esperanza y recortaron mas que potenciaron.
Saludos.



Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 18/01/2016 20:04

Efectivament em referia a les estacions, si el maquinista sap que no ha d'aturar-se, no cal que vagi frenat al pas de les estacions. De totes maneres el botó de parada a la línia en les 596 s'ha usat poc o res. És l'interventor el que avisa on ha de parar.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4442
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 18/01/2016 20:06

Miquel ha escrit:Efectivament em referia a les estacions, si el maquinista sap que no ha d'aturar-se, no cal que vagi frenat al pas de les estacions. De totes maneres el botó de parada a la línia en les 596 s'ha usat poc o res. És l'interventor el que avisa on ha de parar.
De acuerdo.

¿Los trenes tienen pulsadores para solicitar parada o se continuará avisando al interventor?



Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 18/01/2016 20:26

Renfe445 ha escrit:
Miquel ha escrit:Efectivament em referia a les estacions, si el maquinista sap que no ha d'aturar-se, no cal que vagi frenat al pas de les estacions. De totes maneres el botó de parada a la línia en les 596 s'ha usat poc o res. És l'interventor el que avisa on ha de parar.
De acuerdo.

¿Los trenes tienen pulsadores para solicitar parada o se continuará avisando al interventor?
Ignoro si els nous trens en tenen. Jo a les 592 no n'he vist pas :?


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4442
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 18/01/2016 21:05

Miquel ha escrit:
Renfe445 ha escrit:
Miquel ha escrit:Efectivament em referia a les estacions, si el maquinista sap que no ha d'aturar-se, no cal que vagi frenat al pas de les estacions. De totes maneres el botó de parada a la línia en les 596 s'ha usat poc o res. És l'interventor el que avisa on ha de parar.
De acuerdo.

¿Los trenes tienen pulsadores para solicitar parada o se continuará avisando al interventor?
Ignoro si els nous trens en tenen. Jo a les 592 no n'he vist pas :?
Me refería a los nuevos trenes, me he comido una palabra... Perdón. :oops:



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6994
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 19/01/2016 10:02

Miquel ha escrit:Efectivament em referia a les estacions, si el maquinista sap que no ha d'aturar-se, no cal que vagi frenat al pas de les estacions.
Igualment ha de frenar perquè no sap si hi haurà algú esperant a l'estació.
A més això de l'estalvi de temps és una fal·làcia perquè el que no pot fer el tren és anar avançat de temps. Si no hi ha ningú a les estacions i no fa parades haurà d'anar més lent per no passar abans d'hora per les següents estacions. Realment per l'únic que serveix és per estalviar combustible.



Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 19/01/2016 10:44

wefer ha escrit:
Miquel ha escrit:Efectivament em referia a les estacions, si el maquinista sap que no ha d'aturar-se, no cal que vagi frenat al pas de les estacions.
Igualment ha de frenar perquè no sap si hi haurà algú esperant a l'estació.
A més això de l'estalvi de temps és una fal·làcia perquè el que no pot fer el tren és anar avançat de temps. Si no hi ha ningú a les estacions i no fa parades haurà d'anar més lent per no passar abans d'hora per les següents estacions. Realment per l'únic que serveix és per estalviar combustible.
Jo entenc que el que volen fer és una parada a la demanda, només s'atura el tren si des del baixador se solicita parada, i dins el tren si hi ha algú amb destí a algun d'aquests baixadors. Cas contrari el tren no ha de frenar. Evidentment els horaris han de preveure l'estacionament a totes les estacions i baixadors. L'estalvi de temps ha de venir de la major capacitat d'acceleració dels nous trens, ja que les 592 són molt, però que molt lentes en aquest aspecte. Estalviar-te dos o tres minuts entre Lleida i Balaguer entrava dins el previsible, les 592 ja compleixen les 29' de trajecte entre Lleida i Balaguer parant a Vallfogona, i fins i tot en un o dos minutets menys si el maquinista te traça. Els nous han de poder superar això sense despentinar-se :)


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 19/01/2016 14:02

Més fotos de l'acte de rebuda dels nous trens Lleida-La Pobla a trenscat.cat: http://www.trenscat.com/pobla/acte160116_ct.html



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dijous 21/01/2016 12:49

Ahir van començar les proves de la unitat 331.01 a Pla de Vilanoveta. Va realitzar proves de frenada.

La imatge aquí, feta per l'Aleix Cortés: https://www.flickr.com/photos/ut440_131 ... otostream/



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Divendres 12/02/2016 12:12

Us informo que sobre les 16h està previst que arribi la segona unitat en camió des de Suïssa als tallers de Pla de Vilanoveta.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dimecres 17/02/2016 14:26

Notícies fresques des de la línia de la Pobla:

Avui la locomotora de Renfe la Prima 333-386 ha remolcat la unitat 331.01 des dels tallers de Pla de Vilanoveta fins a Balaguer, on es preveu que ja comencin les proves en línia.

La prova que ho demostra, en aquesta imatge feta per l'Aleix Cortés a les proximitats de Tèrmens. Entrem ja en la fase decisiva, caldrà fer una visita en breu a Lleida...



Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dimecres 17/02/2016 20:44

Renfe451 ha escrit:Notícies fresques des de la línia de la Pobla:

Avui la locomotora de Renfe la Prima 333-386 ha remolcat la unitat 331.01 des dels tallers de Pla de Vilanoveta fins a Balaguer, on es preveu que ja comencin les proves en línia.

La prova que ho demostra, en aquesta imatge feta per l'Aleix Cortés a les proximitats de Tèrmens. Entrem ja en la fase decisiva, caldrà fer una visita en breu a Lleida...
Puc donar fe, per que m'han enviat fotos del Tren a Balaguer, ho sento però no les puc pengar per que no tinc autorització de la persona.
Salutacions.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dimecres 17/02/2016 21:47

ortegote ha escrit:
Renfe451 ha escrit:Notícies fresques des de la línia de la Pobla:

Avui la locomotora de Renfe la Prima 333-386 ha remolcat la unitat 331.01 des dels tallers de Pla de Vilanoveta fins a Balaguer, on es preveu que ja comencin les proves en línia.

La prova que ho demostra, en aquesta imatge feta per l'Aleix Cortés a les proximitats de Tèrmens. Entrem ja en la fase decisiva, caldrà fer una visita en breu a Lleida...
Puc donar fe, per que m'han enviat fotos del Tren a Balaguer, ho sento però no les puc pengar per que no tinc autorització de la persona.
Salutacions.
Hi hauria alguna possiblitat de demanar autorització o és impossible?



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”